nog gelukt met CENT op imac?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Potverdomme wat een username
Hoezo? het is nu best laag toch? Of gaat het nog meer omlaag?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, op BTC-e geheel in fiat gegaan.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef MaGNeT het volgende:
Hey verrek, hebben ze ineens die CENT bug gefixt.
Ik verwacht nog een verdere daling in het weekeinde, beetje op basis van de afgelopen 2 weken. Maarja, pin me er niet op vastquote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo? het is nu best laag toch? Of gaat het nog meer omlaag?
quote:
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 12 december 2013 17:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
nog gelukt met CENT op imac?
Je klinkt als een betrouwbaar persoon, ik verkoop alles!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een verdere daling in het weekeinde, beetje op basis van de afgelopen 2 weken. Maarja, pin me er niet op vast
Jaquote:
een CENT pc alleen voor die walletquote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jaik weet het. Maar het lukt niet, ik zal mijn pc uit het stof moeten halen. Maak ik er een coinspc van.
Ach zonder risico geen grote winstenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Niemand moet CENT doen. Echt gekkenwerk.
Straks wordt er bijvoorbeeld een fix ingevoerd dat je een heel groot deel van je pennies kwijt bent. Risky..
Nope, zijn er nog zat:quote:Op donderdag 12 december 2013 18:01 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Maar wel alle buy orders zijn weg helaas..
Neuh dan verhuis ik alles wat met coins te maken heeft daarheen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:00 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
een CENT pc alleen voor die wallet
misschien ff op mn werk erop zetten.
Wat is eigenlijk de dag waarop het iedere week wordt gedaan? De Proof of Stake.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, zijn er nog zat:
https://www.cryptsy.com/markets/view/118
Nou en, dat is het spelquote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef robin007bond het volgende:
Niemand moet CENT doen. Echt gekkenwerk.
Straks wordt er bijvoorbeeld een fix ingevoerd dat je een heel groot deel van je pennies kwijt bent. Risky..
Ah XPM, keek bij ltc. thanksquote:Op donderdag 12 december 2013 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, zijn er nog zat:
https://www.cryptsy.com/markets/view/118
9 dagen nadat het in je wallet is verschenen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de dag waarop het iedere week wordt gedaan? De Proof of Stake.
Oh, dus niet eens echt een vaste datum? Helder.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
9 dagen nadat het in je wallet is verschenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |