Duurt ff..quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Wijnbo het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik ben 0.5 BTC kwijt op Cryptsy. Wou wisselen voor LTC, transfer weg, order weg, BTC weg. FUCK ME.
Waarom gebruik je dan ook cryptsy?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Wijnbo het volgende:
Ik ben 0.5 BTC kwijt op Cryptsy. Wou wisselen voor LTC, transfer weg, order weg, BTC weg. FUCK ME.
Nog ff wachten misschien ..?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Wijnbo het volgende:
Kan een paar uur tot een dag duren voor het het terug hebt. Serieus, dit is geen grap helaas.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Wijnbo het volgende:
Net voor het weekend instappen is een goed ideequote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Hm, dat positieve nieuws over LTC heeft nog niet heel veel effect. Koers gaat nu weer gestaag naar beneden. Ik zit te twijfelen of ik nu nog in LTC moet stappen of gewoon het weekend af te wachten (zit nu in fiat). Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat BTCChina morgen LTC al implementeert.
Wat denken jullie? In fiat blijven of nu al op LTC wedden?
Even een dipje afwachten zodat je iets lager in kunt stappen, en dan holden.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Hm, dat positieve nieuws over LTC heeft nog niet heel veel effect. Koers gaat nu weer gestaag naar beneden. Ik zit te twijfelen of ik nu nog in LTC moet stappen of gewoon het weekend af te wachten (zit nu in fiat). Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat BTCChina morgen LTC al implementeert.
LTC is sowieso toch al laag? Hij gaat vandaag vast nog wel wat omhoog, al is het gewoon op voorbereiding op dat het in China komt, ik zou op LTC wedden.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
wdc was 15:00 chinese tijd, qrk miss ook?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef nickname89 het volgende:
Is er nog een exacte tijdstip dat quark naar btc38 gaat ?
Potverdomme wat een usernamequote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef MaGNeT het volgende:
Hey verrek, hebben ze ineens die CENT bug gefixt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |