quote:system: Wijnbo was banned for 60m by bumface
Bij mij ook. Zelfs direct vanaf bter.com naar cryptsy versturen was in 15 minuten geregeldquote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Bij mij werkt Crypsy echt perfect. Zelfs na het annuleren van buy orders.
Het wisseld enorm. De ene keer werkt het prima. De andere keer moet ik 2 tot 6 uur wachten voordat in m'n coins ge-refund krijg bij het annuleren van een order.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef robin007bond het volgende:
Bij mij werkt Crypsy echt perfect. Zelfs na het annuleren van buy orders.
Gezien ze erg bezig zijn hun naam kapot te maken (als ze die ooit hadden) kan ik me dat niet voor stellen,zodra andere exchanges ook klote coins gaan aanbieden dan rent iedereen weg van craptsy.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
als Cryptsy in de toekomst echt een handelsvolume (10x zo groot) krijgt als ze voorspellen, ontvang ik wekelijks een kwart BTC
Zou mooi zijn.. eerst maar eens afwachten
Dan is BTC-E de volgende die down gaatquote:Op donderdag 12 december 2013 16:27 schreef cb2013 het volgende:
iedereen gaat naar BTC-E, kraken is down
Je kan niet short of long gaan neequote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef doo. het volgende:
met zo weinig volitaliteit is het ook eeeeecht niet leuk
lolwhutquote:
idd, maar net wat je perceptie van btc isquote:Op donderdag 12 december 2013 15:13 schreef Happel het volgende:
Vanmiddag 9 LTC gekocht voor iets boven de $30 na het nieuws dat LTC op BTC china komt. Ben benieuwd.
98% in China, de laatste 4 uur en 12 minuten. En volgens mij is het nu nacht/laat inde avond in Chinaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het al 4 uur aanstaan, waarom is zo'n beetje alles in China/Chinese munt?
Het is hier idd middenrnacht. Maar ze beginnen hier pas om 9u met werken en stoppen ook om 19uquote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
98% in China, de laatste 4 uur en 12 minuten. En volgens mij is het nu nacht/laat inde avond in China
http://fiatleak.com/quote:Op donderdag 12 december 2013 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het is hier idd middenrnacht. Maar ze beginnen hier pas om 9u met werken en stoppen ook om 19u
MAar ik snap et plaatje niet helemaal
zo vaag. iemand al meer bronnen gezien die dit zeggen?quote:
Gaaaaayyyyyyyquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Ludacriss het volgende:
Misschien al tijd voor een bitcoin SC meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |