Iemand misschien een linkje hierover?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:13 schreef Happel het volgende:
Vanmiddag 9 LTC gekocht voor iets boven de $30 na het nieuws dat LTC op BTC china komt. Ben benieuwd.
Okquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Wist ik maar precies wanneer. In een Twitter bericht wordt gesproken over "een dezer dagen"
http://www.cryptocoinsnew(...)ch-ltc-trading-soon/
Precies! Is wat mij betreft een gokje waard! De geruchten alleen al doen een coin vaak al omhoog stuwen.quote:Ok Als het daar inderdaad op komt kan het best eens explosief omhoog gaan.
Zal wel eens kijken of ik de boel vasthou
Hoe kan dit eigenlijk....quote:Litecoin was meant to be worth 1/4 the value of Bitcoin (since 4 times as many Litecoins as Bitcoins will eventually be mined), it is currently worth about 1/30 the value of Bitcoin.
als Cryptsy in de toekomst echt een handelsvolume (10x zo groot) krijgt als ze voorspellen, ontvang ik wekelijks een kwart BTCquote:
Ìk hoop het voor je. Het is zeker geen slechte investering denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
als Cryptsy in de toekomst echt een handelsvolume (10x zo groot) krijgt als ze voorspellen, ontvang ik wekelijks een kwart BTC
Zou mooi zijn.. eerst maar eens afwachten
Voor hoeveel heb je aandelen gekocht dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
als Cryptsy in de toekomst echt een handelsvolume (10x zo groot) krijgt als ze voorspellen, ontvang ik wekelijks een kwart BTC
Zou mooi zijn.. eerst maar eens afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |