Over een uurtje baal je, dan is ie al boven de 50!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
Meh ik ben al te laat hij is al boven de 30!
Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:20 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Over een uurtje baal je, dan is ie al boven de 50!
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
Hij bedoeld 5 0 als in 5.0 omdat zn spatie niet werkt
doe jij es ff rijk zegquote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een halve en die hold ik tot ie 100 eu waard is. grgr
Wachtent tot MTGox/BTCChina LTC implementeert, wachten op dat WallStreet-gebeurenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef lf2 het volgende:
je kan niet kopen niet verkopen letterlijk gewoon niks.
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWW
GAAT ER NOG WAT GEBEUREN
Denk aan je hart!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef lf2 het volgende:
je kan niet kopen niet verkopen letterlijk gewoon niks.
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWW
GAAT ER NOG WAT GEBEUREN
LTC ook niet.quote:
Probeer gewoon zelf het project te compilen. Hier draait alles prima.quote:
Hij werkte vannacht en ging synchroniseren. Nu probeer ik hem op te starten maar hij doet gewoon niksquote:Op donderdag 12 december 2013 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer gewoon zelf het project te compilen. Hier draait alles prima.
Je mag het ook op mijn PiggyBank storten waardoor je profiteert van de vermenigvuldiging, maar dat ik daarbij een percentage van je opbrengst mag of zo.
Even je wallet.dat backuppen en opnieuw installeren? Dus de gegevens in AppData/Roaming/PiggyBank verwijderen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij werkte vannacht en ging synchroniseren. Nu probeer ik hem op te starten maar hij doet gewoon niks
"Cannot obtain a lock on data directory blablabla, the pennies client is probably already running"quote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even je wallet.dat backuppen en opnieuw installeren?
Soms kan het opstarten ook super lang duren.
Even het proces geforceerd aflsuiten en opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Cannot obtain a lock on data directory blablabla, the pennies client is probably already running"
Al geprobeerd. Werkt nietquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even het proces geforceerd aflsuiten en opnieuw opstarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |