Over een uurtje baal je, dan is ie al boven de 50!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:19 schreef Spatieloos het volgende:
Meh ik ben al te laat hij is al boven de 30!
Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:20 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Over een uurtje baal je, dan is ie al boven de 50!
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
Hij bedoeld 5 0 als in 5.0 omdat zn spatie niet werkt
doe jij es ff rijk zegquote:Op donderdag 12 december 2013 13:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb een halve en die hold ik tot ie 100 eu waard is. grgr
Wachtent tot MTGox/BTCChina LTC implementeert, wachten op dat WallStreet-gebeurenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef lf2 het volgende:
je kan niet kopen niet verkopen letterlijk gewoon niks.
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWW
GAAT ER NOG WAT GEBEUREN
Denk aan je hart!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef lf2 het volgende:
je kan niet kopen niet verkopen letterlijk gewoon niks.
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWW
GAAT ER NOG WAT GEBEUREN
LTC ook niet.quote:
Probeer gewoon zelf het project te compilen. Hier draait alles prima.quote:
Hij werkte vannacht en ging synchroniseren. Nu probeer ik hem op te starten maar hij doet gewoon niksquote:Op donderdag 12 december 2013 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer gewoon zelf het project te compilen. Hier draait alles prima.
Je mag het ook op mijn PiggyBank storten waardoor je profiteert van de vermenigvuldiging, maar dat ik daarbij een percentage van je opbrengst mag of zo.
Even je wallet.dat backuppen en opnieuw installeren? Dus de gegevens in AppData/Roaming/PiggyBank verwijderen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij werkte vannacht en ging synchroniseren. Nu probeer ik hem op te starten maar hij doet gewoon niks
"Cannot obtain a lock on data directory blablabla, the pennies client is probably already running"quote:Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even je wallet.dat backuppen en opnieuw installeren?
Soms kan het opstarten ook super lang duren.
Even het proces geforceerd aflsuiten en opnieuw opstarten?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"Cannot obtain a lock on data directory blablabla, the pennies client is probably already running"
Al geprobeerd. Werkt nietquote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even het proces geforceerd aflsuiten en opnieuw opstarten?
Ook al je data verwijderd in AppData?quote:
Hoe kan ik de wallet backuppen als ie niet opstartquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook al je data verwijderd in AppData?
Wees er trouwens zeker van dat je even je wallet backupt voordat je dit doet.
Nou. Je wallet.dat staat in:quote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kan ik de wallet backuppen als ie niet opstartheb wel een wallet.dat maar staat nog niks in
Oké, maar het programma is niet te deïnstalleren toch? dus gewoon alles verwijderen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou. Je wallet.dat staat in:
C:\Users\JeNaam\AppData\Roaming\PiggyBank
Dus dat bestand simpelweg kopiëren en ergens anders plakken. Verder maakt het wissen van je wallet.dat niet zo veel uit als je er dus blijkbaar toch niets op hebt staan.
Alles in die map verwijderen en programma opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké, maar het programma is niet te deïnstalleren toch? dus gewoon alles verwijderen?
Simpelweg kopiëren en plakken.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
Oké hij start weer, hoe zet ik nu die oude wallet.dat terug?
Is gelukt, maar moet ie nu weer helemaal opnieuw syncen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Simpelweg kopiëren en plakken.
Wel eerst afsluiten.
En blijft op 152.430 blocks staanquote:Op donderdag 12 december 2013 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is gelukt, maar moet ie nu weer helemaal opnieuw syncen?![]()
Is dat als hij binnen 10 minuten meer dan 3% stijgt of daalt ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef Ranjit het volgende:
Bitcoin paranoid alarm aan op 3%, nu maar eens werken totdat er geluid komt
Je zet een beginpunt (nu 850). Als ie 3% daarvan afwijkt (dus +/- 25) dan gaan er toeters en bellen af.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Is dat als hij binnen 10 minuten meer dan 3% stijgt of daalt ofzo?
Cryptsy is buggy, maar gewoon fatsoenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ik hou van risico's maar niet van Cryptsy... Ik vind het trouwens apart dat er geen fatsoenlijke exchange is voor die vage coins
Welke app? Is dat een telefoon app of een web app?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je zet een beginpunt (nu 850). Als ie 3% daarvan afwijkt (dus +/- 25) dan gaan er toeters en bellen af.
Ookal komt het terug, geld dat tijdelijk verdwijnt heb ik geen zin in. Toch raar dat er geen exchange is zoals BTC-E voor die altcoins?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cryptsy is buggy, maar gewoon fatsoenlijk.
Ik heb er 0,0 problemen mee. Vriend wel met dingen die verdwenen, maar die kwamen later gewoon nog terug.
Tsja, wel vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ookal komt het terug, geld dat tijdelijk verdwijnt heb ik geen zin in. Toch raar dat er geen exchange is zoals BTC-E voor die altcoins?
Is een Android app: Bitcoin Paranoidquote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Welke app? Is dat een telefoon app of een web app?
Dat inderdaad ook ja, zou het allemaal een stuk makkelijker makenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, wel vreemd inderdaad.
Ik vind het eigenlijk nog vreemder dat BTC-E niet gewoon een shitload aan alt-coins toevoegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |