_________________________________________________________________________________quote:A place in the last 16 of the UEFA Champions League is at stake as AFC Ajax visit AC Milan on matchday six.
• Milan's 3-0 win at Celtic FC last time out ensured they stayed a point clear of AFC Ajax in Group H, despite the Dutch champions' impressive 2-1 defeat of Barcelona, meaning the Rossoneri only need avoid defeat to ensure their progression.
• Ajax must win and will be hoping that lightning will strike twice for coach Frank de Boer who oversaw a victory at San Siro in his first match at the helm of the Amsterdam club in December 2010, at the end of another UEFA Champions League group stage campaign.
• Ajax came close to beating Milan in Amsterdam on matchday two, taking a 90th-minute lead through Stefano Denswil only for Mario Balotelli to equalise with a penalty in the fourth minute of stoppage time.
Previous meetings
• In the 2010/11 group stage the clubs met in Amsterdam on matchday two, with Milan's Zlatan Ibrahimović (37) scoring against his old club to cancel out Mounir El Hamdaoui's goal (27) in a 1-1 draw.
• Demy de Zeeuw (57) and Toby Alderweireld (66) gave Ajax a 2-0 win in the return to secure the visitors third place in the group against a Milan side already assured of progress. That contest on 8 December 2010 marked De Boer's first game in caretaker charge after Martin Jol's departure.
• Ajax's sole survivors from those 2010/11 ties are Eyong Enoh and Siem de Jong while only Marco Amelia, Ignazio Abate and Daniele Bonera were involved for Milan.
• Milan overcame Ajax in the 2002/03 UEFA Champions League quarter-finals after drawing 0-0 in Amsterdam then winning 3-2 at home through an added-time Jon Dahl Tomasson goal. The following season the teams met in the group stage and Milan won both matches 1-0, Kaká involved each time.
• The clubs' first encounter was in the 1968/69 European Champion Clubs' Cup final, Milan winning 4-1 in Madrid. Ajax gained revenge in 1994/95 when a team including De Boer and captained by Daley Blind's father Danny beat Milan both home and away in the group stage and then a third time in the final. Patrick Kluivert, later a Milan player, scored the only goal in Vienna.
• Ajax overwhelmed Milan in the 1973/74 UEFA Super Cup, overturning a 1-0 first-leg loss with a 6-0 home victory.
Match background
• Massimo Allegri's Milan are undefeated in three European home matches in 2013/14 and have already got the better of one Eredivisie club at San Siro this term, beating PSV Eindhoven 3-0 in the UEFA Champions League play-offs. Kevin-Prince Boateng (2) and Balotelli scored the goals that completed a 4-1 aggregate success.
• Milan's overall home record against Dutch opposition is W7 D1 L3.
• Beaten at Barcelona and Celtic this season, Ajax have not won any of their last six away fixtures in the UEFA Champions League, a winless sequence stretching back to 18 October 2011 and a 2-0 success at GNK Dinamo Zagreb.
• Ajax are unbeaten in their last three matches in Italy, however. Their overall record away to Serie A opposition is W4 D5 L10.
• Ajax have contested three other European Cup finals against Italian clubs, defeating FC Internazionale Milano in 1971/72 and Juventus in 1972/73, but losing to Juventus in 1995/96. They also faced Torino FC in the 1991/92 UEFA Cup final, prevailing on away goals.
Team ties
• As a player De Boer featured in Ajax's 1992 and 1995 triumphs against Torino and Milan respectively but also their 1996 loss to Juventus. He also lost a 1996/97 UEFA Champions League semi-final against Juventus with Ajax and a UEFA EURO 2000 semi-final against Italy with the Netherlands, when he missed a penalty in normal time and another in the shoot-out.
• De Boer was in the FC Barcelona side that failed to qualify from the 2000/01 UEFA Champions League first group stage after losing 2-0 at home to Milan and drawing 3-3 away.
• Bojan Krkić made 19 Serie A appearances on loan at Milan last season, scoring three goals. At Roma in 2011/12 he played 33 times in Serie A and scored seven goals, incuding one in Roma's 3-2 home loss to Milan in October 2011, and also featured in their 2-1 loss at San Siro.
• Christian Poulsen played for Juventus between 2008 and 2010, recording one draw and two defeats against Milan in Serie A. With Sevilla FC he lost the 2007 UEFA Super Cup 3-1 against Milan while as an FC Schalke 04 player he faced the Rossoneri in the 2005/06 UEFA Champions League group stage, appearing in a 2-2 home draw and scoring in a 3-2 away defeat that eliminated the German club.
• Blind made his Netherlands debut on 6 February this year in a 1-1 friendly draw with Italy at the Amsterdam ArenA, with Ricardo van Rhijn appearing as a substitute. Riccardo Montolivo, Abate, El Shaarawy and Balotelli lined up for the opposition.
• Blind, Van Rhijn and Mike van der Hoorn played in the Netherlands' 1-0 loss to Italy in June's UEFA European Under-21 Championship semi-finals. Riccardo Saponara was an unused Azzurrini substitute.
• Kaká helped Real Madrid beat Ajax home and away in each of the last two seasons. After featuring in a 4-1 group win in Amsterdam on 3 October last year, he scored in an identical victory at the Santiago Bernabéu. Kaká had found the net against Ajax in a 3-0 home success on matchday two of the 2011/12 season before featuring again as Madrid triumphed 3-0 away.
• The Amsterdam-born Nigel de Jong and Urby Emanuelson both began their careers at Ajax; the former made 96 Eredivisie appearances between 2002 and 2006, and the latter 172 from 2004 to 2011. Emanuelson spent the second half of last term on loan at Fulham FC with Enoh.
Naar: Uefa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
gaat toch helemaal nergens meer over ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Wereldspelerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Had trouwens een ideale plek eweest voor Jop vd Linden
Dan had Nigelgod rood gekregen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef DonRaja het volgende:
Webb debiel, had 3 jaar terug maar goed gefloten...
Klopt, maar aan de andere kant Iniesta en Puyol ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan had Nigelgod rood gekregen.
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klaassen matig noemen
Toekomstig talent van Oranje.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Van Rhijn eruit Hoesen erin.
Of Poulsen eruit Hoesen erin.
Die corner he.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef DonRaja het volgende:
Webb debiel, had 3 jaar terug maar goed gefloten...
daar heeft tjaptjoep gifjes voorquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[spoiler zijn we nu gewoon expres Karina aan het plagen?[/spoiler]
Ja boefjes zijn het. Ik ga lekker nog wat wijn pakken om het te verdrinken.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[spoiler zijn we nu gewoon expres Karina aan het plagen?[/spoiler]
Lens,Immers en Matthijsenquote:
Wauw dit is echt pijnlijk niet meer grappig na vier keerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[spoiler]milan - ajax 0-0[spoiler]
Hoesen brengt inderdaad wel de snelheid in het spel... Andersen wellicht, maar waar.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar heeft tjaptjoep gifjes voor
Hoi Churandyquote:
Ik heb zin in rugbyquote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar heeft tjaptjoep gifjes voor
Alcoholist!!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja boefjes zijn het. Ik ga lekker nog wat wijn pakken om het te verdrinken.
je moet ook niet editten, gewoon wegflikkeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja boefjes zijn het. Ik ga lekker nog wat wijn pakken om het te verdrinken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het liefst buiten de tunnel want dan kunnen wij het ook zien.
Poulsen is belangrijk, hij lost alles op. 90% komt overigens voort uit een fout van Van RHijnquote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Poulsen moet eruit, verdediger erin, Blind naar het middenveld.. alles komt toch over links.
Als je kan overwinteren is nu het moment..
De eerste twee keer ging het serieus per ongelukquote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw dit is echt pijnlijk niet meer grappig na vier keer
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MILAJA is 0-0quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De teams zou ook wel handig zijn.
Dat is voor mij een aanleiding om bij Sport1 te gaan kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS!
enige aanmerking op de scheids die ik heb tot nu toequote:
Sierd 2011quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar welke verdediger dan, als dat kon was dat al gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Poulsen moet eruit, verdediger erin, Blind naar het middenveld.. alles komt toch over links.
Als je kan overwinteren is nu het moment..
Draai cirkel van een vrachtwagen, speelt vaak achteruit, is traag.. Ajax moet het tempo opvoeren, dat gaat niet met Poulsen..quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poulsen is belangrijk, hij lost alles op. 90% komt overigens voort uit een fout van Van RHijn
Ik denk dat hij wel wacht tot halverwege de 2e helft voordat hij aanvallend gaat wisselen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Draai cirkel van een vrachtwagen, speelt vaak achteruit, is traag.. Ajax moet het tempo opvoeren, dat gaat niet met Poulsen..
+ Web deed zo van "1.. 2. .3 " dus hij krijgt snel een kaart + Hij wordt gezocht om uit te lokken + Blind is beter
Milaan heeft zich wel rot moeten lopen. Al kunnen ze daar op hun 35e nog de coopertest in 8 minuten lopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Mansjester het volgende:
Ajax speelt best slecht.Sinds de rode kaart amper wat gecreëerd.Tempo moet echt omhoog willen we Milan verslaan
Maakt niet uit, desnoods zet je Vermeer daar neer, ze komen er amperquote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar welke verdediger dan, als dat kon was dat al gedaan.
Ik vind hem altijd wel nuttig, zeker in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poulsen is belangrijk, hij lost alles op. 90% komt overigens voort uit een fout van Van RHijn
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt niet uit, desnoods zet je Vermeer daar neer, ze komen er ampermaarja de Boer begint al gewoon dom met die Bojan
dus ben je al 2 wissels kwijt
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goede post. Hij zou zomaar van mijn hand kunnen komen.
Eerste goal tegen Barca was dankzij hemquote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
V/D Wiel kan nog wel aanvallend van waarde zijn. Van Rhijn kan echt niks.
je hebt altijd iemand om te wisselen?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel nuttig, zeker in dit soort wedstrijden.
Rode kaart tegen ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerste goal tegen Barca was dankzij hem
Sneeuw is witquote:
van rhijn heeft soms (quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
V/D Wiel kan nog wel aanvallend van waarde zijn. Van Rhijn kan echt niks.
Dat heeft ook heel veel met het spel van de rest van de ploeg te maken.quote:
Het is jammer voor hem dat zijn steekballen op Balotelli vandaag wat minder aankomen ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerste goal tegen Barca was dankzij hem
Van Rhijn is geen topper, maar zeggen dat hij aanvallend niks toevoegt is onzinquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is jammer voor hem dat zijn steekballen op Balotelli vandaag wat minder aankomen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat heeft ook heel veel met het spel van de rest van de ploeg te maken.
Balverlies.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Rhijn is geen topper, maar zeggen dat hij aanvallend niks toevoegt is onzin
In vorm wellicht. Maar de laatste 60 wedstrijden ben ik al tevreden als hij zijn voorzet over de eerste verdediger heen krijgt. Enkel als hij de achterlijn bereikt en hem laag kan voortrekken begint hij waarde te hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Rhijn is geen topper, maar zeggen dat hij aanvallend niks toevoegt is onzin
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is duidelijk een die-hard sportsfan, wie het ook is.Waarom waarschuwt niemand haar voor die vampier die achter haar staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Dit is duidelijk een die-hard sportsfan, wie het ook is.Aandachtshoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Dit is duidelijk een die-hard sportsfan, wie het ook is.Zou de rechtse raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radio 1 heeft gelukkig van Hintum...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Monolith het volgende:
Gelukkig hebben we de messcherpe analyses van Ruud.
Compleet met IPad?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Radio 1 heeft gelukkig van Hintum...
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
De Boer die weet hoe je dit soort potjes moet binnenslepen, hij zet ze in de rust wel even op het goede spoor. Ajax door naar de volgende ronde![]()
![]()
kom op, wij zouden ook gaan fluiten als onze speler rood krijgt en het slachtoffer 2 minuten later weer gaat meedoen. Dat publiek begrijp ik wel.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben benieuwd of Frank 3-4-3 durft te spelen
makes sense.quote:
have fun. Ik ben al klaar mocht je het interessant vinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga even urineren. God zij met jullie
Dit vraagt om beeldmateriaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij gaat ervan uit dat Frank kan tellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
Tegen de 4-4-1 formatie van Milan moet dat kunnenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het zeer interessant.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
have fun. Ik ben al klaar mocht je het interessant vinden.
wat heb je gedroneken dan?!?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
achterlijn bereikt hij nu wel vaakquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In vorm wellicht. Maar de laatste 60 wedstrijden ben ik al tevreden als hij zijn voorzet over de eerste verdediger heen krijgt. Enkel als hij de achterlijn bereikt en hem laag kan voortrekken begint hij waarde te hebben.
Ouwe grappenmakertquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom waarschuwt niemand haar voor die vampier die achter haar staat.
Karina kwam klaarquote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
have fun. Ik ben al klaar mocht je het interessant vinden.
Nee, dan moet je boos zijn op de scheids dat hij rood geeft .. niet op Poulsen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom op, wij zouden ook gaan fluiten als onze speler rood krijgt en het slachtoffer 2 minuten later weer gaat meedoen. Dat publiek begrijp ik wel.
GIng prima ja. En mijn glas meteen gevuld (niet daarmee uiteraard).quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het zeer interessant.
Ging het soepel?
quote:
nee, zou ook absurd zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
zeker als het een speler als Poulsen is. Dat is ook een ratquote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom op, wij zouden ook gaan fluiten als onze speler rood krijgt en het slachtoffer 2 minuten later weer gaat meedoen. Dat publiek begrijp ik wel.
Die heb ik niet (nodig).quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit je weer op de centrifuge naar de wedstrijd te kijken...
Zolang ze maar in de keuken zit te kijkenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit je weer op de centrifuge naar de wedstrijd te kijken...
hihahoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang ze maar in de keuken zit te kijken
Heb je wel alle drank bij de handquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang ze maar in de keuken zit te kijken
Frank telt de keeper ook mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat Frank kan tellen.
Waarom mag tering hier wel?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef LeukeLassie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil.. Maar ajax is tot nu toe echt teringslechtna de rode kaart
Vooral Bojan en Fischer lijden enorm veel onnodig dom balverlies, ze denken wellicht dat het nu hun moment is om te toe slaan en te schitteren en overschatten zichzelf daardoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef LeukeLassie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil.. Maar ajax is tot nu toe echt teringslechtna de rode kaart
Als het van Bommel in de Kuip had geweest had ik het wel geweten hoor. Dan was de scheids spontaan voor Feyenoord gaan fluiten.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker als het een speler als Poulsen is. Dat is ook een rat
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef iBenny het volgende:
"Als je nu pint in de winkel, draag je bij aan een betere wereld in Afrika"?????!
Waar mag dat niet dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom mag tering hier wel?
turingquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom mag tering hier wel?
Alan Turing!quote:
Fischer speelt hele seizoen al als een natte krant.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vooral Bojan en Fischer lijden enorm veel onnodig dom balverlies, ze denken wellicht dat het nu hun moment is om te toe slaan en te schitteren en overschatten zichzelf daardoor.
Ik denk dat het gaat gebeurenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel alle drank bij de hand
Dark Angelquote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De linker jou ook.
[ afbeelding ]
Niet echt vergelijkbaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch een ziekte. Begrijp dat kanker heel moeilijk ligt hier
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Poulsen mag blij zijn dat zijn enkel niet gebroken is
ZOu mooi zijn, niet zoveel winst als vorige keer, meer weer lekker meegenomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je nog een bet winten Ajax dus door..
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
De Boer heeft even een donderpreek gehouden en wat tactische aanpassingen gedaan, de buit is binnen![]()
![]()
![]()
quote:
Frank luistertquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Nee, inzooming op de noppen van Montolivoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit nou je kontgat ala goatse?
Nee, z'n penis. Zie je dat niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit nou je kontgat ala goatse?
Emile Schelvis had 'catenaccio' gezegd.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
Even kijken of die Italianen met 10 man beginnen, heb blijven Italianen natuurlijk.
Mijn kunst is niet lelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerder een Van Rhijn of Vermeer.
Ozbiliz loopt warmquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volstaat de inbreng van Ebecilio ook?
Nee die zijn van de befaamde Hollandse Schoolquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerder een Van Rhijn of Vermeer.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile Schelvis had 'catenaccio' gezegd.
Met een italia vest aanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raar dat elsierd deze wedstrijd mag doen, niet dat ik het erg vind.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is van jouw debiele neefje Kenneth.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kunst is niet lelijk.
Catenaccio!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal sntixquote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is van jouw debiele neefje Kenneth.
en atouba voor van rhijn?quote:
ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |