zeker als het een speler als Poulsen is. Dat is ook een ratquote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom op, wij zouden ook gaan fluiten als onze speler rood krijgt en het slachtoffer 2 minuten later weer gaat meedoen. Dat publiek begrijp ik wel.
Die heb ik niet (nodig).quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit je weer op de centrifuge naar de wedstrijd te kijken...
Zolang ze maar in de keuken zit te kijkenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit je weer op de centrifuge naar de wedstrijd te kijken...
hihahoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang ze maar in de keuken zit te kijken
Heb je wel alle drank bij de handquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang ze maar in de keuken zit te kijken
Frank telt de keeper ook mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat Frank kan tellen.
Waarom mag tering hier wel?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef LeukeLassie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil.. Maar ajax is tot nu toe echt teringslechtna de rode kaart
Vooral Bojan en Fischer lijden enorm veel onnodig dom balverlies, ze denken wellicht dat het nu hun moment is om te toe slaan en te schitteren en overschatten zichzelf daardoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef LeukeLassie het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil.. Maar ajax is tot nu toe echt teringslechtna de rode kaart
Als het van Bommel in de Kuip had geweest had ik het wel geweten hoor. Dan was de scheids spontaan voor Feyenoord gaan fluiten.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker als het een speler als Poulsen is. Dat is ook een rat
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef iBenny het volgende:
"Als je nu pint in de winkel, draag je bij aan een betere wereld in Afrika"?????!
Waar mag dat niet dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom mag tering hier wel?
turingquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom mag tering hier wel?
Alan Turing!quote:
Fischer speelt hele seizoen al als een natte krant.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vooral Bojan en Fischer lijden enorm veel onnodig dom balverlies, ze denken wellicht dat het nu hun moment is om te toe slaan en te schitteren en overschatten zichzelf daardoor.
Ik denk dat het gaat gebeurenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je wel alle drank bij de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |