ja en?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat heeft ook heel veel met het spel van de rest van de ploeg te maken.
Balverlies.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Rhijn is geen topper, maar zeggen dat hij aanvallend niks toevoegt is onzin
In vorm wellicht. Maar de laatste 60 wedstrijden ben ik al tevreden als hij zijn voorzet over de eerste verdediger heen krijgt. Enkel als hij de achterlijn bereikt en hem laag kan voortrekken begint hij waarde te hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Rhijn is geen topper, maar zeggen dat hij aanvallend niks toevoegt is onzin
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is duidelijk een die-hard sportsfan, wie het ook is.Waarom waarschuwt niemand haar voor die vampier die achter haar staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Dit is duidelijk een die-hard sportsfan, wie het ook is.Aandachtshoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Dit is duidelijk een die-hard sportsfan, wie het ook is.Zou de rechtse raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radio 1 heeft gelukkig van Hintum...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Monolith het volgende:
Gelukkig hebben we de messcherpe analyses van Ruud.
Compleet met IPad?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Radio 1 heeft gelukkig van Hintum...
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
De Boer die weet hoe je dit soort potjes moet binnenslepen, hij zet ze in de rust wel even op het goede spoor. Ajax door naar de volgende ronde![]()
![]()
kom op, wij zouden ook gaan fluiten als onze speler rood krijgt en het slachtoffer 2 minuten later weer gaat meedoen. Dat publiek begrijp ik wel.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben benieuwd of Frank 3-4-3 durft te spelen
makes sense.quote:
have fun. Ik ben al klaar mocht je het interessant vinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga even urineren. God zij met jullie
Dit vraagt om beeldmateriaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij gaat ervan uit dat Frank kan tellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
Tegen de 4-4-1 formatie van Milan moet dat kunnenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het zeer interessant.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
have fun. Ik ben al klaar mocht je het interessant vinden.
wat heb je gedroneken dan?!?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
achterlijn bereikt hij nu wel vaakquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In vorm wellicht. Maar de laatste 60 wedstrijden ben ik al tevreden als hij zijn voorzet over de eerste verdediger heen krijgt. Enkel als hij de achterlijn bereikt en hem laag kan voortrekken begint hij waarde te hebben.
Ouwe grappenmakertquote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom waarschuwt niemand haar voor die vampier die achter haar staat.
Karina kwam klaarquote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
have fun. Ik ben al klaar mocht je het interessant vinden.
Nee, dan moet je boos zijn op de scheids dat hij rood geeft .. niet op Poulsen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom op, wij zouden ook gaan fluiten als onze speler rood krijgt en het slachtoffer 2 minuten later weer gaat meedoen. Dat publiek begrijp ik wel.
GIng prima ja. En mijn glas meteen gevuld (niet daarmee uiteraard).quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het zeer interessant.
Ging het soepel?
quote:
nee, zou ook absurd zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |