Emile Schelvis had 'catenaccio' gezegd.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
Even kijken of die Italianen met 10 man beginnen, heb blijven Italianen natuurlijk.
Mijn kunst is niet lelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerder een Van Rhijn of Vermeer.
Ozbiliz loopt warmquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volstaat de inbreng van Ebecilio ook?
Nee die zijn van de befaamde Hollandse Schoolquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerder een Van Rhijn of Vermeer.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile Schelvis had 'catenaccio' gezegd.
Met een italia vest aanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raar dat elsierd deze wedstrijd mag doen, niet dat ik het erg vind.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is van jouw debiele neefje Kenneth.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn kunst is niet lelijk.
Catenaccio!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal sntixquote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is van jouw debiele neefje Kenneth.
en atouba voor van rhijn?quote:
ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |