je moet ook niet editten, gewoon wegflikkeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja boefjes zijn het. Ik ga lekker nog wat wijn pakken om het te verdrinken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het liefst buiten de tunnel want dan kunnen wij het ook zien.
Poulsen is belangrijk, hij lost alles op. 90% komt overigens voort uit een fout van Van RHijnquote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Poulsen moet eruit, verdediger erin, Blind naar het middenveld.. alles komt toch over links.
Als je kan overwinteren is nu het moment..
De eerste twee keer ging het serieus per ongelukquote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw dit is echt pijnlijk niet meer grappig na vier keer
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MILAJA is 0-0quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De teams zou ook wel handig zijn.
Dat is voor mij een aanleiding om bij Sport1 te gaan kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS!
enige aanmerking op de scheids die ik heb tot nu toequote:
Sierd 2011quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar welke verdediger dan, als dat kon was dat al gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
Poulsen moet eruit, verdediger erin, Blind naar het middenveld.. alles komt toch over links.
Als je kan overwinteren is nu het moment..
Draai cirkel van een vrachtwagen, speelt vaak achteruit, is traag.. Ajax moet het tempo opvoeren, dat gaat niet met Poulsen..quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poulsen is belangrijk, hij lost alles op. 90% komt overigens voort uit een fout van Van RHijn
Ik denk dat hij wel wacht tot halverwege de 2e helft voordat hij aanvallend gaat wisselen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Van Rhijn eruit Hoesen erin.
Of Poulsen eruit Hoesen erin.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Draai cirkel van een vrachtwagen, speelt vaak achteruit, is traag.. Ajax moet het tempo opvoeren, dat gaat niet met Poulsen..
+ Web deed zo van "1.. 2. .3 " dus hij krijgt snel een kaart + Hij wordt gezocht om uit te lokken + Blind is beter
Milaan heeft zich wel rot moeten lopen. Al kunnen ze daar op hun 35e nog de coopertest in 8 minuten lopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Mansjester het volgende:
Ajax speelt best slecht.Sinds de rode kaart amper wat gecreëerd.Tempo moet echt omhoog willen we Milan verslaan
Maakt niet uit, desnoods zet je Vermeer daar neer, ze komen er amperquote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar welke verdediger dan, als dat kon was dat al gedaan.
Ik vind hem altijd wel nuttig, zeker in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poulsen is belangrijk, hij lost alles op. 90% komt overigens voort uit een fout van Van RHijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |