Ok, dan mag jij de TT bepalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had niet op tijd geweest. Ik kreeg enkel [ afbeelding ] Je kunt een reeks niet koppelen aan een andere reeks
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het derde topic op rij van Tyron.
Ik ben niet nummer 1, de rest telt niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben je niet mijn nummer 2 beste mod meer bij de awards.
Done.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het derde topic op rij van Tyron.
GGMM gaat mij aan een kleurtje helpen, sorry.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet nummer 1, de rest telt niet.
Ja, bont en blauw.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
GGMM gaat mij aan een kleurtje helpen, sorry.
Sluit hem op in het kolenhok.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Zucht, het is niet altijd even handig om een broertje te hebben met een IQ van 40.
Hij wil in deze mist gaan rijden in een auto zonder remlicht, succes jongen.
Hij durft welquote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Zucht, het is niet altijd even handig om een broertje te hebben met een IQ van 40.
Natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Kan je pa toch niks aan doen dat zijn zus zo lekker was..quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Je hebt toch wel even het samen douchen gefilmd he?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was best een lekkere training
Ron.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh en zelfs mijn schoonmoeder is nog steeds way out of your league.
we gaan na de training gelijk naar huis en douchen thuis. Altijd koud water in de avond, en dat vinden wij niet fijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt toch wel even het samen douchen gefilmd he?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan na de training gelijk naar huis en douchen thuis. Altijd koud water in de avond, en dat vinden wij niet fijn
nee joh.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
Nog steeds 0-0
bloedtergend spannend
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
Helaas, al die reacties in het Ajax topic nu.
Jammer hoor, had toch een beetje hoop voor Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
Lekker voor jullie kut joden, toen PSV verloor van Milan deden jullie homo's het ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
Ach ja, dat gaat over en weer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker voor jullie kut joden, toen PSV verloor van Milan deden jullie homo's het ook
Ah, een "JULLIE DEDEN HET OOKquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker voor jullie kut joden, toen PSV verloor van Milan deden jullie homo's het ook
Gewoon terechtquote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, dat gaat over en weer.
Hahaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, een "JULLIE DEDEN HET OOK" reactie.
Ben je 12?
Geen punten voor een gelijkspel? Sinds wanneer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Weer geen punten voor de coeffecentie
Idd nietig kutclubje, als het er echt toe doet haaken ze af.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Weer geen punten voor de coeffecentie
GGMM zit ergens te krassen in een hoekje nu.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Dit zijn de leuke momentjes voor de mods
Uit dat licht, opdoeken die club.quote:
Slimme zet van DonRaja.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
Fijn dat alle Ajax gerelateerde topics net na een wedstrijd worden gesloten.
Hij maakt het zich wel makkelijk zoquote:
Tja, ze kunnen niet zo goed tegen hun verlies.quote:
Grappig.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet zo goed tegen hun verlies.
Mee eens. Gewoon ontzettend dom gespeeld. Volgens mij heeft Denswil wel 30 onzinnige overtredingen gemaakt, natuurlijk laten ze zich vallen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je in 70 minuten niet kan scoren tegen 10 man verdien je t niet
Zegt troll #1quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd dat hele Ajaxtopic maar dicht, of hef heel dit forum op. Je mist er niets aan met zulke trolletjes.
Dan kun je heel veel topics sluiten.. hypocriet over en weerquote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd dat hele Ajaxtopic maar dicht, of hef heel dit forum op. Je mist er niets aan met zulke trolletjes.
Jij daagt flink uit anders Stijntjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij komt ook zuigen in het PSV topic als die met 6-2 van Vitas verliezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja jaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij daagt flink uit anders Stijntje
rijker dan wij samen ooit zullen zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kleding zeg![]()
En dan snel de onschuldige spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij komt ook zuigen in het PSV topic als die met 6-2 van Vitas verliezen.
Ajax schiet zoals Cambuur in zijn wedstrijden op doel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
Frank de Boer.
Hij trok maar 5 minuten bij
Mimimimimimimimimi
Ja dus? Ik heb niks tegen Balotelli hoor, slim gedaan vandaag.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rijker dan wij samen ooit zullen zijn
Kapiteintje
Ze maken toch niet dezelfde koppen als bij Cocu na Feyenoord - PSVquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
Frank de Boer.
Hij trok maar 5 minuten bij
Mimimimimimimimimi
Anti voetbal met 10 man? U serious?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Anti voetbal gewonnen.. ja
Maar zelf ook niet genoeg gebracht Frank. Wel realistisch zijn.
Hij zet zichzelf in ieder geval net zo voor lul als Cocu.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze maken toch niet dezelfde koppen als bij Cocu na Feyenoord - PSV
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft gewoon gefaald vandaag.
Was te verwachten. Alleen was ik gefrustreerd op de manier waarop het moest.
Ik had beide ploegen sterker verwacht..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Leg eens uit dan? Je verwachtte een 3-1 verlies en nu is het een vervelende manier omdat?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
niet gaan huilen tyronnetjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Mensen zijn net zo blij om dit verlies van Ajax dan wanneer hun eigen club kampioen wordt.
Triest.
Webb ajax hoop gaf.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Je verwachtte een 3-1 verlies en nu is het een vervelende manier omdat?
Absoluut niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Mensen zijn net zo blij om dit verlies van Ajax dan wanneer hun eigen club kampioen wordt.
Triest.
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Triest.
Ik ergerde me ietwat aan het gedrag van de Italianen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Je verwachtte een 3-1 verlies en nu is het een vervelende manier omdat?
Oh, je kan ze binnenkort in de Champions League zien spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat ie speelde vandaag.
Die vieze knipoog van Kakaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat ie speelde vandaag.
Mensen zoals jij die daarover janken zijn net zo triest.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Triest.
Mwa, ik vind het jammer voor de coefficiënten.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Triest.
Tegen welke ploeg denk jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, je kan ze binnenkort in de Champions League zien spelen.
Natuurlijk. En gewonnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NSB'er.
Nog geld op ingezet dan?
Die is me niet opgevallen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vieze knipoog van Kakawat een bazen Milan Milan Milan
![]()
![]()
Ja, dat is beetje jammer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Triest.
Het was 0-0quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het jammer voor de coefficiënten.
Maar het is wel leuk om die grote Amsterdamse brulbekken (de (teletekst)supporters) op hun bek te zien gaan
Bij een psv'r kan ik het nog wel begrijpen hoor, die hebben niet veel te lachen.quote:
Aldus de grootste jankbal van het forum.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij die daarover janken zijn net zo triest.
Ik geef er geen kut om LR. Fuck Nederland, het Nederlandse voetbal en ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hou zee voor Zwart-Rood Nederl, ehm Milan
En de CL gemist doordat je 70 min tegen 10 man speelt en het zelf verneukt. Tja.quote:
Begrijpelijk hoor. Ik doelde enkel op je Hou zee eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geef er geen kut om LR. Fuck Nederland, het Nederlandse voetbal en ajax.
Stoere modus uit.
uh okequote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de CL gemist doordat je 70 min tegen 10 man speelt en het zelf verneukt. Tja.
Onder welke steen heb jij gewoond?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Stelletje Ajaxfappers daar bij de NOS.
Even het saamhorigheidsgevoel naar boven halen. Hoort er ook bij op dit soort avonden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Stelletje Ajaxfappers daar bij de NOS.
Het ligt er nu wel heel dik bovenop. Een beetje neutraliteit mag wel hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gewoond?
Dat zei ik ook al in het livetopic toen ik Grueter bekritiseerdequote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het ligt er nu wel heel dik bovenop. Een beetje neutraliteit mag wel hoor.
Grueterquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in het livetopic toen ik Grueter bekritiseerde
Toen won Celtic toch gewoon terecht.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ajax heeft t pas echt laten liggen uit bij Celtic natuurlijk
Thuis Milan ook wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Emotie tijdens, voor of na een wedstrijd begrijp jij vast niet. Al wil jij toch lezen wat je wil lezenquote:
Ook, maar ze speelde vandaag ook gewoon niet goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, je moet gewoon niet constant van mening veranderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Emotie tijdens, voor of na een wedstrijd begrijp jij vast niet. Al wil jij toch lezen wat je wil lezen
Die wedstrijd heb ik niet gezien, maar ik las toen dat Ajax gewoon erg sterk was in schijndominansie. En Celtic erg effectief was.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen won Celtic toch gewoon terecht.
Tom vraagt aan Youri en Ruud .. "Wat moeten WE doen" .. hij had het erover wat Ajax moest doen. Vraag je toch niet aan een PSV'er en een ja 3kwart duitser..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even het saamhorigheidsgevoel naar boven halen. Hoort er ook bij op dit soort avonden.
Is er al door de NOS gezegd dat AJAX MET OPGEHEVEN HOOFD uit de CL weggaat?
Je snapt het dus niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon niet constant van mening veranderen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tom vraagt aan Youri en Ruud .. "Wat moeten WE doen" .. hij had het erover wat Ajax moest doen. Vraag je toch niet aan een PSV'er en een ja 3kwart duitser..
Hij snapt wel dat je alleen in de Live topics bent als Ajax voor staat.quote:
Grueter was wel erg weerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Grueter![]()
![]()
Dan kijk ik nog liever naar een slechte Arabische stream met 5 minuten vertraging.
We hebben zelf ook geen hol gecreëerd en het tempo lag veel te laag. In vergelijking met afgelopen weken was het gewoon slecht.quote:
Klopt, door een baggerprestatie van Ajax. Tegen Celtic moet je in deze poule gewoon 2 keer winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
*puberteitquote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij bent moeilijk te snappen inderdaad. Zal wel iets met de pubertijd te maken hebben.
Realisten, i like.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben zelf ook geen hol gecreëerd en het tempo lag veel te laag. In vergelijking met afgelopen weken was het gewoon slecht.
Sierd was op sport1, dat is altijd wel leuk. Hij had nog een website tip, de autozaak van Nigel de Jong:quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grueter was wel erg weerDie heeft gewoon elk cliché gebruikt wat mogelijk is, en dat dat schreeuwen bij die omhaal welke overduidelijk misging
Nee dit Ajax heeft Mike van Duinen nodig voor zeker 25 miljoen.
Word er ook een beetje moe van. Voor je het weet geloven mensen echt dat Milan hier voor de winst had moeten gaan met een man minder en genoeg hebbende aan 1 punt tegen een niets creërend Ajaxquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben zelf ook geen hol gecreëerd en het tempo lag veel te laag. In vergelijking met afgelopen weken was het gewoon slecht.
Die speelden het typisch Italiaans slim uit, niet mooi maar ze overwinteren wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Word er ook een beetje moe van. Voor je het weet geloven mensen echt dat Milan hier voor de winst had moeten gaan met een man minder en genoeg hebbende aan 1 punt tegen een niets creërend Ajax![]()
Eens, paar kansen gecreëerd.Met de bal van Poulsen moet het dan ook meezitten.Maar om dan te zeiken op"maar"vijf minuten blessuretijdquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had op de terugweg van het sporten eventjes Sjek op. Dat was pas erg.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grueter was wel erg weerDie heeft gewoon elk cliché gebruikt wat mogelijk is, en dat dat schreeuwen bij die omhaal welke overduidelijk misging
Spijtig wel, maar ja... Dan moeten Van Rhijn, Blind en Denswil maar een keer goed passen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die speelden het typisch Italiaans slim uit, niet mooi maar ze overwinteren wel.
Cruijff"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen."
Dat was wel normaal, als er niets gek gebeurt krijg je zelden meer. In Nederland trekken ze vaak nog minder bij.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens, paar kansen gecreëerd.Met de bal van Poulsen moet het dan ook meezitten.Maar om dan te zeiken op"maar"vijf minuten blessuretijd!
Roken is ook slecht na het sporten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had op de terugweg van het sporten eventjes Sjek op. Dat was pas erg.
Ajax speelde wel erg slecht en zelfs dan was het niet eens zo terecht. Gare penalty en een schot van 30 meter dat van richting werd veranderdquote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Matig.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roken is ook slecht na het sporten.
Had sowieso niet meer verwacht. Je kunt je enkel afvragen of er geen extra, extra tijd bij moest komen als je echt wil.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel normaal, als er niets gek gebeurt krijg je zelden meer. In Nederland trekken ze vaak nog minder bij.
Druk mannetje wel. Commentaar geven, interviews afnemen en dan ook nog grappen maken met de studio.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
waar zou de_kromme eigenlijk zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die sla ik over, ik heb al genoeg geleden vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
3 minuten is normaal, vijf is al veel.En er was niet eens zoveel reden om vijf of meer minuten door te spelen.Maar goed, dat maakt allemaal niet zoveel uit.We liggen er toch uitquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel normaal, als er niets gek gebeurt krijg je zelden meer. In Nederland trekken ze vaak nog minder bij.
De enige echte held van Fok!. Hoe hij met 1 posts 3 afzonderlijke users in aanvalsmode kon krijgenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
waar zou de_kromme eigenlijk zijn
Grapje moet kunnen tog :Squote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Doublepain het volgende:
Best grappig dat DonRaja de enige is die er wat aan doet, GGMM wist ervan en deed niks..
Hij was toch die van een extra ring op het Ado-stadion?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De enige echte held van Fok!. Hoe hij met 1 posts 3 afzonderlijke users in aanvalsmode kon krijgen
Mijn voorbeeld.
Onder andere ja. Mijn mede Ado-hooliganquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij was toch die van een extra ring op het Ado-stadion?
Ligt er aan wat voor soort deur hef ding hebt aan de binnenkant, als het een klink is is het niet moeilijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben m'n sleutels vergeten en m'n vriendin ligt al op bed. Dit gaat een uitdaging worden.
Ik heb een goede rip van Adames gekregen van Heino zijn laatste albumquote:
Mocht je hem zelf nog missen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
twee keer op een dag zelfs, wat een unicum.
goedmakertje voor Littlerabbit
https://www.dropbox.com/s(...)Fen%20%282013%29.zip
Hij was wel handig met overtredingen, alleen kan hij veel beter voetballen dan hij vanavond heeft laten zien.quote:
2 deurenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor soort deur hef ding hebt aan de binnenkant, als het een klink is is het niet moeilijk
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
De gemiddelde leeftijd op VBL is echt 15 op zijn hoogst buiten deze SC is het niet.
[..]
Ik heb een goede rip van Adames gekregen van Heino zijn laatste album
[..]
Mocht je hem zelf nog missen.
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Balotelli een keer de tyfus ingeslagen wordt door Zlatan
Johan Derksen belde gewoon aan en zei toen zijn vrouw slaperig opendeed iets in de trant van "Wij gaan nu hele harde sex hebben"quote:Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben m'n sleutels vergeten en m'n vriendin ligt al op bed. Dit gaat een uitdaging worden.
Maar dat was tijdens de wedstrijd. Dan sla ik ook vanalels op het toetsenbord. Nu heb ik mezelf zodanig in een duimzuigmodus gekregen dat er alleen maar verstandige dingen uit mijn mond komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort teksten postte jij ook een uur geleden
zit al sinds het einde van de wedstrijd met een zak ijs op de handquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me het zo voorstellen. Balotelli irritant mannetje in al zijn bazigheid.
Hij zei: JOU ga ik eens even een lekkere beurt geven!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Derksen belde gewoon aan en zei toen zijn vrouw slaperig opendeed iets in de trant van "Wij gaan nu hele harde sex hebben"
Probeer dat eens.
(Johannes weet deze quote beter)
Tja, bij sommige mensen duurt het wat langer voordat ze afgekoeld zijn, ik zelf heb vaak ook wat langer nodigquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat was tijdens de wedstrijd. Dan sla ik ook vanalels op het toetsenbord. Nu heb ik mezelf zodanig in een duimzuigmodus gekregen dat er alleen maar verstandige dingen uit mijn mond komen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het noteren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het noteren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zei: JOU ga ik eens even een lekkere beurt geven!
Leert/went vanzelf.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, bij sommige mensen duurt het wat langer voordat ze afgekoeld zijn, ik zelf heb vaak ook wat langer nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 40 Doncredits geef ik je 10 Geocreditsquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het noteren.
[ afbeelding ]
Bedankt, dit neem ik mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Derksen belde gewoon aan en zei toen zijn vrouw slaperig opendeed iets in de trant van "Wij gaan nu hele harde sex hebben"
Probeer dat eens.
(Johannes weet deze quote beter)
Gewoon whisky'tje inschenken en Bob opzetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
zit al sinds het einde van de wedstrijd met een zak ijs op de hand
Woede is wel een beetje gezakt ondertussen maar godverdomme zeg
Ik weet niet hoeveel krediet ik heb bij Donquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor 40 Doncredits geef ik je 10 Geocredits
Je moet ze ook meteen innen als ie je post leuk vindt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel krediet ik heb bij Don
ik zit met een groot glas jenever hardcore te luisterenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon whisky'tje inschenken en Bob opzetten.
quote:
Dit is de juiste tekst om te gebruiken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zei: JOU ga ik eens even een lekkere beurt geven!
Hardcore, ff lekker eruit beuken die frustratiequote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Saind het volgende:
[..]
ik zit met een groot glas jenever hardcore te luisteren
mss is reggae wel een idee ja
Succes en laat het resultaat even wetenquote:
Project Hardcore leuke feestjes waren dat altijdquote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hardcore, ff lekker eruit beuken die frustratie
Zaterdag ga ik ook weer hardcore luisterenklokgebouwtjeeee
Veel, sinds de goede tips in VBL-manager.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel krediet ik heb bij Don
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Project Hardcore leuke feestjes waren dat altijd
Hou niet van kick en rushquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ergens hoopte ik dat Ajax zou winnen met 0-3 zodat ze lieten zien dat deze Micky Mouse competitie wel wat kan. Zo boeiend zijn die andere competities ook niet (op Engeland na)
Kladblokquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het noteren.
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veel, sinds de goede tips in VBL-manager.
Nee joh, goed idee, kunnen ze vast om lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga vrijdag in Amsterdam stappen.
Milan shirt thuis laten?
Rens
Als de harde kern van Ajax toevallig langsloopt dan loop je een risico hoor. Pas maar op zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga vrijdag in Amsterdam stappen.
Milan shirt thuis laten?
Rens
Gewoon realistisch.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vraag mij soms af. Ben ik realistisch of stiekem gewoon geen Ajacied.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen rood-zwart waarschijnlijk
Zou wat zijn dat je tijdens het neuken ff op fok gaat posten dat je binnen bent en aan het neuken bentquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben binnen maar niet aan t neuken
Mijn NSB gedicht eerder vandaag blijft maar terugkeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen rood-zwart waarschijnlijk
Wat een verschrikkelijke weekquote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu op met de buidelzak naar vrijdag.
DARTS JONGENS
Watquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk er al naar uit hoor.
assrapet.
Doe ik regelmatig.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat je tijdens het neuken ff op fok gaat posten dat je binnen bent en aan het neuken bent
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk er al naar uit hoor.
De avonden tot 04:00 in de nacht lekker genieten van een kuttaylor die iedere tegenstander met 18-0 in legs assrapet.
Ik kan dit beamen. Al waren de DM's wel iets kortaf als hij bezig was. Gelukkig duurde dit maar enkele minuten. (Omdat Knut het typen beter onder de knie kreeg vanzelfsprekend)quote:
Godverquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. Al waren de DM's wel iets kortaf als hij bezig was. Gelukkig duurde dit maar enkele minuten. (Omdat Knut het typen beter onder de knie kreeg vanzelfsprekend)
Het wordt vanavond toch een slaapzakje op de bank?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben binnen maar niet aan t neuken
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde overigens stoppen met mijn opleiding tot ik dit las![]()
http://www.hulpmix.nl/gew(...)n-geschiedenisleraar
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde overigens stoppen met mijn opleiding tot ik dit las![]()
http://www.hulpmix.nl/gew(...)n-geschiedenisleraar
Hier in de collegezalen merk ik dat dit voor velen een ambitie is.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een mooi verhaal, zonder dat kind was het perfect geweest.
Boelers van een tegenstander hebben een baaldag aangevraagd. Zijn bang.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kut he
Vandaag laatste training voor ons
Casablanca?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raja heeft gewonnen vandaag.
Jaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt vanavond toch een slaapzakje op de bank?
De leraar Nederlands lijkt me onschuldig.quote:Mij ouders waren zoals verwagd heel erg kwaad, vooral op hem. maar hebben mij wel gesteund.
Prima toch. Lekker die weerloze onschuldige zieltjes kneden tot ze denken van je te houden. Al is enkel uit lust ook prima.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in de collegezalen merk ik dat dit voor velen een ambitie is.
Niet de andere kant, maar ik zou toch zeker de Waffen SS verheerlijken en de joden hun schuld niet geheel uitvlakken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR zou mijn favoriete leraar zijn, al hoop ik wel dat hij wo2 vooral vanuit Duitse kant belicht.
Red jezelf.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef DonRaja het volgende:
Aaaaaah. De tv stond nog aan en nu heb ik Filemon gezien.![]()
![]()
Gewoon het bandje van Doomtrooper instarten en dan krijgen die kinderen gelijk een realistisch beeld van de oorlog, niet dat gelul uit de boekjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR zou mijn favoriete leraar zijn, al hoop ik wel dat hij wo2 vooral vanuit Duitse kant belicht.
Iedere les.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon het bandje van Doomtrooper instarten en dan krijgen die kinderen gelijk een realistisch beeld van de oorlog, niet dat gelul uit de boekjes.
Degenen die instemmend knikken bij het verheerlijken van de SS kun je daarna mooi ritueel kaalscheren, dan gaat de geschiedenis toch wat meer leven voor die kinderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet de andere kant, maar ik zou toch zeker de Waffen SS verheerlijken en de joden hun schuld niet geheel uitvlakken.
Een soort cliffhanger met als boodschap " Maar daar weten jullie grootouders vast meer over"
Mijn Duits is dramatisch en maatschappijleer ligt sowieso dichter in de buurt. Binnen dit vakgebied kan ik ze sowieso beter indoctrineren tot de Germaanse normen en waarde.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Caland het volgende:
Genoeg leraren tegenwoordig die meerdere vakken geven. Geschiedenis en Duits lijkt me wel een aardige combinatie voor LR.
"quote:De zwakke vlucht, de dwaze lacht.
De sterke geeft zijn volk de kracht
Wij groeien in de daad.
Aan ons het land, aan ons de straat!
Aan ons de stad, en hoog de hand
Hou Zee voor Zwart-Rood Nederland!
Wij zouden een school moeten starten. Al is deze sc natuurlijk ook al een leerschool in het echte leven.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Degenen die instemmend knikken bij het verheerlijken van de SS kun je daarna mooi ritueel kaalscheren, dan gaat de geschiedenis toch wat meer leven voor die kinderen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |