Nee joh, goed idee, kunnen ze vast om lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga vrijdag in Amsterdam stappen.
Milan shirt thuis laten?
Rens
Als de harde kern van Ajax toevallig langsloopt dan loop je een risico hoor. Pas maar op zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga vrijdag in Amsterdam stappen.
Milan shirt thuis laten?
Rens
Gewoon realistisch.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vraag mij soms af. Ben ik realistisch of stiekem gewoon geen Ajacied.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen rood-zwart waarschijnlijk
Zou wat zijn dat je tijdens het neuken ff op fok gaat posten dat je binnen bent en aan het neuken bentquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben binnen maar niet aan t neuken
Mijn NSB gedicht eerder vandaag blijft maar terugkeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen rood-zwart waarschijnlijk
Wat een verschrikkelijke weekquote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu op met de buidelzak naar vrijdag.
DARTS JONGENS
Watquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk er al naar uit hoor.
assrapet.
Doe ik regelmatig.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat je tijdens het neuken ff op fok gaat posten dat je binnen bent en aan het neuken bent
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk er al naar uit hoor.
De avonden tot 04:00 in de nacht lekker genieten van een kuttaylor die iedere tegenstander met 18-0 in legs assrapet.
Ik kan dit beamen. Al waren de DM's wel iets kortaf als hij bezig was. Gelukkig duurde dit maar enkele minuten. (Omdat Knut het typen beter onder de knie kreeg vanzelfsprekend)quote:
Godverquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. Al waren de DM's wel iets kortaf als hij bezig was. Gelukkig duurde dit maar enkele minuten. (Omdat Knut het typen beter onder de knie kreeg vanzelfsprekend)
Het wordt vanavond toch een slaapzakje op de bank?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben binnen maar niet aan t neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |