Ik heb een goede rip van Adames gekregen van Heino zijn laatste albumquote:
Mocht je hem zelf nog missen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef Adames het volgende:
twee keer op een dag zelfs, wat een unicum.
goedmakertje voor Littlerabbit
https://www.dropbox.com/s(...)Fen%20%282013%29.zip
Hij was wel handig met overtredingen, alleen kan hij veel beter voetballen dan hij vanavond heeft laten zien.quote:
2 deurenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor soort deur hef ding hebt aan de binnenkant, als het een klink is is het niet moeilijk
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
De gemiddelde leeftijd op VBL is echt 15 op zijn hoogst buiten deze SC is het niet.
[..]
Ik heb een goede rip van Adames gekregen van Heino zijn laatste album
[..]
Mocht je hem zelf nog missen.
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Balotelli een keer de tyfus ingeslagen wordt door Zlatan
Johan Derksen belde gewoon aan en zei toen zijn vrouw slaperig opendeed iets in de trant van "Wij gaan nu hele harde sex hebben"quote:Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben m'n sleutels vergeten en m'n vriendin ligt al op bed. Dit gaat een uitdaging worden.
Maar dat was tijdens de wedstrijd. Dan sla ik ook vanalels op het toetsenbord. Nu heb ik mezelf zodanig in een duimzuigmodus gekregen dat er alleen maar verstandige dingen uit mijn mond komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit soort teksten postte jij ook een uur geleden
zit al sinds het einde van de wedstrijd met een zak ijs op de handquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me het zo voorstellen. Balotelli irritant mannetje in al zijn bazigheid.
Hij zei: JOU ga ik eens even een lekkere beurt geven!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Derksen belde gewoon aan en zei toen zijn vrouw slaperig opendeed iets in de trant van "Wij gaan nu hele harde sex hebben"
Probeer dat eens.
(Johannes weet deze quote beter)
Tja, bij sommige mensen duurt het wat langer voordat ze afgekoeld zijn, ik zelf heb vaak ook wat langer nodigquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat was tijdens de wedstrijd. Dan sla ik ook vanalels op het toetsenbord. Nu heb ik mezelf zodanig in een duimzuigmodus gekregen dat er alleen maar verstandige dingen uit mijn mond komen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het noteren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het noteren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zei: JOU ga ik eens even een lekkere beurt geven!
Leert/went vanzelf.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, bij sommige mensen duurt het wat langer voordat ze afgekoeld zijn, ik zelf heb vaak ook wat langer nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 40 Doncredits geef ik je 10 Geocreditsquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het noteren.
[ afbeelding ]
Bedankt, dit neem ik mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan Derksen belde gewoon aan en zei toen zijn vrouw slaperig opendeed iets in de trant van "Wij gaan nu hele harde sex hebben"
Probeer dat eens.
(Johannes weet deze quote beter)
Gewoon whisky'tje inschenken en Bob opzetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Saind het volgende:
[..]
zit al sinds het einde van de wedstrijd met een zak ijs op de hand
Woede is wel een beetje gezakt ondertussen maar godverdomme zeg
Ik weet niet hoeveel krediet ik heb bij Donquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor 40 Doncredits geef ik je 10 Geocredits
Je moet ze ook meteen innen als ie je post leuk vindt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel krediet ik heb bij Don
ik zit met een groot glas jenever hardcore te luisterenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon whisky'tje inschenken en Bob opzetten.
quote:
Dit is de juiste tekst om te gebruiken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zei: JOU ga ik eens even een lekkere beurt geven!
Hardcore, ff lekker eruit beuken die frustratiequote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Saind het volgende:
[..]
ik zit met een groot glas jenever hardcore te luisteren
mss is reggae wel een idee ja
Succes en laat het resultaat even wetenquote:
Project Hardcore leuke feestjes waren dat altijdquote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hardcore, ff lekker eruit beuken die frustratie
Zaterdag ga ik ook weer hardcore luisterenklokgebouwtjeeee
Veel, sinds de goede tips in VBL-manager.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel krediet ik heb bij Don
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Project Hardcore leuke feestjes waren dat altijd
Hou niet van kick en rushquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ergens hoopte ik dat Ajax zou winnen met 0-3 zodat ze lieten zien dat deze Micky Mouse competitie wel wat kan. Zo boeiend zijn die andere competities ook niet (op Engeland na)
Kladblokquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het noteren.
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Veel, sinds de goede tips in VBL-manager.
Nee joh, goed idee, kunnen ze vast om lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga vrijdag in Amsterdam stappen.
Milan shirt thuis laten?
Rens
Als de harde kern van Ajax toevallig langsloopt dan loop je een risico hoor. Pas maar op zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga vrijdag in Amsterdam stappen.
Milan shirt thuis laten?
Rens
Gewoon realistisch.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vraag mij soms af. Ben ik realistisch of stiekem gewoon geen Ajacied.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen rood-zwart waarschijnlijk
Zou wat zijn dat je tijdens het neuken ff op fok gaat posten dat je binnen bent en aan het neuken bentquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben binnen maar niet aan t neuken
Mijn NSB gedicht eerder vandaag blijft maar terugkeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen rood-zwart waarschijnlijk
Wat een verschrikkelijke weekquote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu op met de buidelzak naar vrijdag.
DARTS JONGENS
Watquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk er al naar uit hoor.
assrapet.
Doe ik regelmatig.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat je tijdens het neuken ff op fok gaat posten dat je binnen bent en aan het neuken bent
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk er al naar uit hoor.
De avonden tot 04:00 in de nacht lekker genieten van een kuttaylor die iedere tegenstander met 18-0 in legs assrapet.
Ik kan dit beamen. Al waren de DM's wel iets kortaf als hij bezig was. Gelukkig duurde dit maar enkele minuten. (Omdat Knut het typen beter onder de knie kreeg vanzelfsprekend)quote:
Godverquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen. Al waren de DM's wel iets kortaf als hij bezig was. Gelukkig duurde dit maar enkele minuten. (Omdat Knut het typen beter onder de knie kreeg vanzelfsprekend)
Het wordt vanavond toch een slaapzakje op de bank?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben binnen maar niet aan t neuken
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde overigens stoppen met mijn opleiding tot ik dit las![]()
http://www.hulpmix.nl/gew(...)n-geschiedenisleraar
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde overigens stoppen met mijn opleiding tot ik dit las![]()
http://www.hulpmix.nl/gew(...)n-geschiedenisleraar
Hier in de collegezalen merk ik dat dit voor velen een ambitie is.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een mooi verhaal, zonder dat kind was het perfect geweest.
Boelers van een tegenstander hebben een baaldag aangevraagd. Zijn bang.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kut he
Vandaag laatste training voor ons
Casablanca?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Raja heeft gewonnen vandaag.
Jaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt vanavond toch een slaapzakje op de bank?
De leraar Nederlands lijkt me onschuldig.quote:Mij ouders waren zoals verwagd heel erg kwaad, vooral op hem. maar hebben mij wel gesteund.
Prima toch. Lekker die weerloze onschuldige zieltjes kneden tot ze denken van je te houden. Al is enkel uit lust ook prima.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in de collegezalen merk ik dat dit voor velen een ambitie is.
Niet de andere kant, maar ik zou toch zeker de Waffen SS verheerlijken en de joden hun schuld niet geheel uitvlakken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR zou mijn favoriete leraar zijn, al hoop ik wel dat hij wo2 vooral vanuit Duitse kant belicht.
Red jezelf.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef DonRaja het volgende:
Aaaaaah. De tv stond nog aan en nu heb ik Filemon gezien.![]()
![]()
Gewoon het bandje van Doomtrooper instarten en dan krijgen die kinderen gelijk een realistisch beeld van de oorlog, niet dat gelul uit de boekjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR zou mijn favoriete leraar zijn, al hoop ik wel dat hij wo2 vooral vanuit Duitse kant belicht.
Iedere les.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon het bandje van Doomtrooper instarten en dan krijgen die kinderen gelijk een realistisch beeld van de oorlog, niet dat gelul uit de boekjes.
Degenen die instemmend knikken bij het verheerlijken van de SS kun je daarna mooi ritueel kaalscheren, dan gaat de geschiedenis toch wat meer leven voor die kinderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet de andere kant, maar ik zou toch zeker de Waffen SS verheerlijken en de joden hun schuld niet geheel uitvlakken.
Een soort cliffhanger met als boodschap " Maar daar weten jullie grootouders vast meer over"
Mijn Duits is dramatisch en maatschappijleer ligt sowieso dichter in de buurt. Binnen dit vakgebied kan ik ze sowieso beter indoctrineren tot de Germaanse normen en waarde.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Caland het volgende:
Genoeg leraren tegenwoordig die meerdere vakken geven. Geschiedenis en Duits lijkt me wel een aardige combinatie voor LR.
"quote:De zwakke vlucht, de dwaze lacht.
De sterke geeft zijn volk de kracht
Wij groeien in de daad.
Aan ons het land, aan ons de straat!
Aan ons de stad, en hoog de hand
Hou Zee voor Zwart-Rood Nederland!
Wij zouden een school moeten starten. Al is deze sc natuurlijk ook al een leerschool in het echte leven.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Degenen die instemmend knikken bij het verheerlijken van de SS kun je daarna mooi ritueel kaalscheren, dan gaat de geschiedenis toch wat meer leven voor die kinderen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |