Mwa, vind het beetje overdreven om dit De Boer aan te rekenen, eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan was ik natuurlijk als een kind zo blij maar het zou wel het gefaal van de Boer maskeren.
Ruim is overdreven maar het was al vrij snel duidelijk ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bal ging volgens mij ruim naastSnapte het hysterische gekrijs niet zo.
Als enige. Al hebben Moisander en Cillissen ook weinig fout gedaan.quote:
Er is niets anders, anders zou FdB het ook wel doen, die gast doet echt 90 min niets goed,quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Rhijn ook weer trouwens, is zonder tegenstander nog droevig. Die had er tweede helft gewoon uit gemoeten.
Ik vond Poulsen tegen mijn verwachting in nog wel redelijk spelen.Bojan,Blind en Van Rhijn (quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
des te schrijnender was het dat juist het opstellen van je meest ervaren man je grotendeels heeft genekt. Je had van af het begin met Blind op 6 moeten spelen en druk zetten vanuit het middenveld.
Moisander werd ik ook niet vrolijk van anders, Denswil ook niet echt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ruim is overdreven maar het was al vrij snel duidelijk ja.
[..]
Als enige. Al hebben Moisander en Cillissen ook weinig fout gedaan.
Ik vraag me meer af of hij niet beter had kunnen kappen en draaien.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bal ging volgens mij ruim naastSnapte het hysterische gekrijs niet zo.
Goed positie kiezen, iets wat bij andere nog wel eens ontbreekt. Siem heeft dat ook.quote:
Die 2e keer geel is vrij essentieel in mijn ogen. Had een hoop gescheeld als Balotelli niet meer voorin zou lopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Webb floot heel erg goed. Had misschien Balotelli nog een tweede geel kunnen of moeten geven maar dat was slechts voor de statistieken.
Dat mag, ik niet en heb ook al aangegeven waarom.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vind het beetje overdreven om dit De Boer aan te rekenen, eigenlijk.
Op mijn tv werd hij gewisseldquote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef habitue het volgende:
Dat Bojan tot het einde erin bleef.Wat een faalhaas is dat zeg.
Dat zag ik ja, dat heb ik gelezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat mag, ik niet en heb ook al aangegeven waarom.
Ga koken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef habitue het volgende:
Dat Bojan tot het einde erin bleef.Wat een faalhaas is dat zeg.
Siggy of Hoorn konden er ook voor hem in hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is niets anders, anders zou FdB het ook wel doen, die gast doet echt 90 min niets goed,
Dit dusquote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Die 2e keer geel is vrij essentieel in mijn ogen. Had een hoop gescheeld als Balotelli niet meer voorin zou lopen.
Maar daarvan afgezien vind ik dat Webb het spelbederf van Milan heeft goedgekeurd. Elke keer fluiten als er een milanees viel was gewoon onterecht.
Ach, misschien zit het me nu gewoon nog ff te hoog. Heb me zo ongelofelijk lopen ergeren aan dat tijdrekken en vallen de hele tijd.
Ow, dat sowieso hoor. Ben nog steeds blij met hem. Maar hij maakt ook nog genoeg fouten.quote:
Dat pakte Ajax ook wel dom aan hoor. Op een gegeven moment wordt hij door 2 man op zijn knie getrapt bij die cornervlagquote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Die 2e keer geel is vrij essentieel in mijn ogen. Had een hoop gescheeld als Balotelli niet meer voorin zou lopen.
Maar daarvan afgezien vind ik dat Webb het spelbederf van Milan heeft goedgekeurd. Elke keer fluiten als er een milanees viel was gewoon onterecht.
Ach, misschien zit het me nu gewoon nog ff te hoog. Heb me zo ongelofelijk lopen ergeren aan dat tijdrekken en vallen de hele tijd.
Vind het wel meevallen, iedereen speelde slecht, met hier en daar een uitzondering.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow, dat sowieso hoor. Ben nog steeds blij met hem. Maar hij maakt ook nog genoeg fouten.
Vanavond gelukkig niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow, dat sowieso hoor. Ben nog steeds blij met hem. Maar hij maakt ook nog genoeg fouten.
Dat. Gewoon veel te onervaren ofwel te dom aangepakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat pakte Ajax ook wel dom aan hoor. Op een gegeven moment wordt hij door 2 man op zijn knie getrapt bij die cornervlagDan moet die grens wel vlaggen voor een overtreding
Ik denk dat dat jeugdigheid is. Zo vaak gebeurde het dat spelers als Balotelli gewoon konden wachten op een bepaalde overtreding die toch wel gemaakt zou worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat pakte Ajax ook wel dom aan hoor. Op een gegeven moment wordt hij door 2 man op zijn knie getrapt bij die cornervlagDan moet die grens wel vlaggen voor een overtreding
Nou nou nouquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Balotelli een keer de tyfus ingeslagen wordt door Zlatan
Ik vond het aanvallend ook allemaal veel te voorspelbaar en makkelijk te verdedigenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat jeugdigheid is. Zo vaak gebeurde het dat spelers als Balotelli gewoon konden wachten op een bepaalde overtreding die toch wel gemaakt zou worden.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Wat speelden zij onsportief en misselijk zegquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Trots op de ploeg, gestreden als helden. AC Milan is een schande voor het voetbal.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Oké man. Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Vind ik ook een verschrikkelijke speler, maar blijkbaar vinden veel mensen hem geweldig.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Natuurlijk maar dat is toch geen verrassingquote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat speelden zij onsportief en misselijk zeg
Dat denk ik niet. Blind is bijvoorbeeld even oud als Balotelli en die maakte ook die domme overtredingen. Is vooral het gebrek aan ervaring in topwedstrijden, helaas.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dat jeugdigheid is. Zo vaak gebeurde het dat spelers als Balotelli gewoon konden wachten op een bepaalde overtreding die toch wel gemaakt zou worden.
Ach, type Suárez. Heerlijk om in je team te hebben, maar vreselijk om tegen te spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vind ik ook een verschrikkelijke speler, maar blijkbaar vinden veel mensen hem geweldig.
Pepe erop zetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Vanwaar die frustratie?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon slim van hem. Dat maakt hem een fantastische speler.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Is ook een beetje opleiding, zag je aan het afgelopen jeugd EK ookquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Blind is bijvoorbeeld even oud als Balotelli en die maakte ook die domme overtredingen. Is vooral het gebrek aan ervaring in topwedstrijden, helaas.
Beide afschuwelijk. Gewoon naar om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, type Suárez. Heerlijk om in je team te hebben, maar vreselijk om tegen te spelen.
Daar ben ik het opzich ook wel mee eens. Ajax pakte het, zeker het laatste half uur ofzo, gewoon niet handig aan. Maar dat neemt toch niks weg van wat ik zeg? Ik blijf erbij dat Webb voortdurend spelbederf heeft toegelaten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje tegenstanders frustreren, af en toe een schandalige overtreding maken en inderdaad hij scoort soms een geweldige goal, maar voetballend vind ik hem echt niet zo fantastisch hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon slim van hem. Dat maakt hem een fantastische speler.
Tijd voor een bekertje warme melk met honing rens.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |