SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ajax, tenminste in een positie gekomen om teleurgesteld te kunnen worden
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Och, komende jaren krijgen we nog genoeg kansen. Als je kijkt wat er rondloop in de Eredivisie aan ploegen heb je misschien alleen van Vitesse wat te vrezen maar ook die zie ik Ajax niet van het kampioenschap afhouden. Abonnement op de CL, niks mis mee !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu al denken aan Cambuur. Mogen we nog even balen vanavond ja? Dan kunnen wij morgen trots zijn op wat we hebben gedaan in de CL en vrijdag ons richten op Cambuur.
AFCA!![]()
Hopen op Spurs en die helemaal zoek spelen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Daley blind niet meer van het middenveld af halen, helaas komt hij er pas na deze wedstrijd achter. De boer is nog lang niet de topcoach die hij pretendeert te zijn. Hij is El op de goede weg, maar heeft te vaak nog kronkels in zijn kop en is te koppig.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat mag.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Nu al denken aan Cambuur. Mogen we nog even balen vanavond ja? Dan kunnen wij morgen trots zijn op wat we hebben gedaan in de CL en vrijdag ons richten op Cambuur.
![]()
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Als we in zo'n spirit gaan zitten janken verlies je gegarandeerd bij Cambuur.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
4 toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel punten had Ajax vorig jaar ookalweer?![]()
Trots op de ploeg, gestreden als helden. AC Milan is een schande voor het voetbal.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik weet niet of het met Blind op het middenveld wel was gelukt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Daley blind niet meer van het middenveld af halen, helaas komt hij er pas na deze wedstrijd achter. De boer is nog lang niet de topcoach die hij pretendeert te zijn. Hij is El op de goede weg, maar heeft te vaak nog kronkels in zijn kop en is te koppig.
Die schoten van Schone, Bojan en Fischer spraken boekdelen.![]()
Erg belangrijk wat het sentiment is onder wat anonieme FOK!kers.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we in zo'n spirit gaan zitten janken verlies je gegarandeerd bij Cambuur.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Al zullen ze je wel voor gek verklaren, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Daley blind niet meer van het middenveld af halen, helaas komt hij er pas na deze wedstrijd achter. De boer is nog lang niet de topcoach die hij pretendeert te zijn. Hij is El op de goede weg, maar heeft te vaak nog kronkels in zijn kop en is te koppig.![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Trots op de ploeg, gestreden als helden. AC Milan is een schande voor het voetbal.
Sorry, maar ik heb me ook helemaal scheel geërgerd aan Balotelli. Wat een misselijk mannetje zeg.![]()
Trots op Barcelona de rest was matig inclusief een verlies in Schotland. Maar wat had jij dan in gedachten als TT "WEBB IS EEN TERINGHOND" ?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
De voorzetten van iedereen vandaag waren eigenlijk kansloos voordat siggy en hoorn erin kwamen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
de voorzetjes van blind en van rhijn![]()
Wie had je LB gezet?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Daley blind niet meer van het middenveld af halen, helaas komt hij er pas na deze wedstrijd achter. De boer is nog lang niet de topcoach die hij pretendeert te zijn. Hij is El op de goede weg, maar heeft te vaak nog kronkels in zijn kop en is te koppig.![]()
Nou nou, niet zo neerbuigend over Frank.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Daley blind niet meer van het middenveld af halen, helaas komt hij er pas na deze wedstrijd achter. De boer is nog lang niet de topcoach die hij pretendeert te zijn. Hij is El op de goede weg, maar heeft te vaak nog kronkels in zijn kop en is te koppig.
Neemt niet weg dat je weinig hebt aan Daley als linksback. Zie hem liever op het middenveld.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Werd ziek van die lange ballenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
de voorzetjes van blind en van rhijn![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax, tenminste in een positie gekomen om teleurgesteld te kunnen wordenNu maar weer op de competitie focussen, zodat we volgend jaar sowieso weer CL spelen.
![]()
Idd, zelf na Anita/Janssen heeft hij het nog niet geleerd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Daley blind niet meer van het middenveld af halen, helaas komt hij er pas na deze wedstrijd achter. De boer is nog lang niet de topcoach die hij pretendeert te zijn. Hij is El op de goede weg, maar heeft te vaak nog kronkels in zijn kop en is te koppig.Snelle Egel![]()
Ligeon blijft er dan over.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Als fucking Van Rhijn toch eens niet die kutpass had gegeven en Boilesen niet geblesseerd was geraakt..![]()
Tja, maar dat zijn geen hele gekke uitspraken zo kort na een wedstrijd als je nog helemaal in de emotie van het spelletje zit. Zelf kan ik dat heel goed relatieveren. Feit dat we niet hebben gewonnen komt omdat de te weinig kansen creëerden en ook niet het geluk hadden dat de bal in het doel viel. Maar tis een beetje makkelijk om uitspraken van Frank nu onder een vergrootglas te leggen. Als de trainer van jou favoriete club dit zou zeggen, dan had je daar vast ook kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Caland het volgende:
Ik vergat trouwens de scheids. Daar had hij het ook nog even over.![]()
Dat was inderdaad de grote fout vooraf. Door die wijziging viel er zoveel drang naar voren weg. Ik mistte echt het gif vandaag, wat er de vorige wedstrijden wel was. Denk dat deze wissel daar de oorzaak van wasquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Ligeon, Moisander of Denswil. De LB positie is van ondergeschikt belang aan de nummer 6 positie in het spel wat Ajax onder De Boer wil spelen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met zoveel voorzetten had ligeon beter rb kunnen staan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Daarvoor moet je 3x de EL winnen volgens mij..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel lekker, zo'n 30 miljoen verdiend door deze poulefase.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Syntix het volgende:
Barcelona had het trouwens ook een helft lang moeilijk tegen 10 van Ajax, dus wat zeuren wij dan?![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Trots op de ploeg, gestreden als helden. AC Milan is een schande voor het voetbal.
Als de ploeg deze lijn weet door te zetten kunnen ze nog een heel eind komen in de Europa League![]()
![]()
20 miljoen euroquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel lekker, zo'n 30 miljoen verdiend door deze poulefase.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het verschil is wel dat het Barça op dat punt aan de reet kon roesten. Ajax móest.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Syntix het volgende:
Barcelona had het trouwens ook een helft lang moeilijk tegen 10 van Ajax, dus wat zeuren wij dan?![]()
![]()
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe Milan verdedigend zó goed kan staan. Het is waarschijnlijk van ons allemaal niet de favoriete speelwijze, maar het is wel voetbal en ontzettend knap hoe ze het doen.![]()
Heb je de uitslag van vanavond gezien?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat het Barça op dat punt aan de reet kon roesten. Ajax móest.![]()
Zowel het lelijkste als het effectiefste voetbal dat er bestaat ongeveerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe Milan verdedigend zó goed kan staan. Het is waarschijnlijk van ons allemaal niet de favoriete speelwijze, maar het is wel voetbal en ontzettend knap hoe ze het doen.![]()
![]()
Dit ja, ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Heeinz het volgende:
Barcelona vindt het idd vast niet erg om te verliezenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat het Barça op dat punt aan de reet kon roesten. Ajax móest.
al heb je wel een klein beetje een punt![]()
Maar die moesten tegen een Celtic dat nergens voor speelde.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van vanavond gezien?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
sowieso meer dan 27 zei slop. Dus eerder 30 dan 20
Gezien de resultaten zeker 30.★★★![]()
Zullen we met z'n allen lief een FOK!meet houden en Ajax - Barça terugkijken.
Kunnen we nog altijd genieten van deze overwinning :S :S :S![]()
Uitschakeling jammer maar eigen schuld en terecht, moet je hem maar maken, winnen bij Celtic etc etc,
Maar als ik Blind was had ik het shirt van Balotelli aangenomen, naar de middenstip gelopen en ik had het helemaal ondergescheten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bayernquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat Milaan mooi Real of psg ofzo mag treffen volgende ronde, onsympathieke kut club.![]()
![]()
Wat wil je hier in godsnaam mee zeggen? Barça had het moeilijk tegen Ajax omdat ze helemaal geen zin hadden in voetballen. Ajax heeft héél veel zin in voetballen tegen Milan, dus onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van vanavond gezien?
Waarmee ik niet de prestatie van Ajax tegen Barça wil downplayen hoor, geweldig voetbal was dat.![]()
Zijn wel meer verschillen in te vinden... ging denk ik om het ideequote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat het Barça op dat punt aan de reet kon roesten. Ajax móest.
Tegen een Italiaanse ploeg aan moeten vallen terwijl zij achterover leunen is gewoon heel erg moeilijk (of tegen clubs die Mourhino coached for that matter). Dat is volgens mij in het verleden al wel aangetoond.
We hadden het vandaag gewoon niet. Dat is enorm klote...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
wat ze deden is niets onsympathieks aan. Ze mogen geen goal tegen krijgen en met 10 man ga je gewoon zo verdedigend spelen. CL plaatsing stond op het spel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat Milaan mooi Real of psg ofzo mag treffen volgende ronde, onsympathieke kut club.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nah. Het is ook niet zo dat Ajax het ze ontzettend moeilijk maakte. Zo enorm doorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe Milan verdedigend zó goed kan staan. Het is waarschijnlijk van ons allemaal niet de favoriete speelwijze, maar het is wel voetbal en ontzettend knap hoe ze het doen.
Heb wel alleen het laatste kwartiertje gezien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Inderdaad, niet vandaag de volgende ronde verloren, maar uit bij Celtic en thuis de laatste minuut tegen Milanquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef HeatWave het volgende:
Uitschakeling jammer maar eigen schuld en terecht, moet je hem maar maken, winnen bij Celtic etc etc,
Maar als ik Blind was had ik het shirt van Balotelli aangenomen, naar de middenstip gelopen en ik had het helemaal ondergescheten.
![]()
Hun algemene spel was niet onsympathiek, maar de uitvoering wel. Al die swalbes, nare overtredingen, gekloot met de bal richting het eind. Om te kotsen zo onsportief.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat ze deden is niets onsympathieks aan. Ze mogen geen goal tegen krijgen en met 10 man ga je gewoon zo verdedigend spelen. CL plaatsing stond op het spel.![]()
Doorgaan in de CL is uiteraard mooier, maar stel dat je aan Bayern gekoppeld was, was het ook snel weer over. Nu kun je misschien nog wat leuks doen in de EL.![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Het is ook niet zo dat Ajax het ze ontzettend moeilijk maakte. Zo enorm doorzichtig allemaal.
Heb wel alleen het laatste kwartiertje gezien.![]()
Bojan benaderde weer het niveau wat we van hem gewend zijn inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Tyron het volgende:
Hoesen in de spits was beter dan Bojan.![]()
![]()
Met Pelle in de spits en al die lange ballen vloog er vast één in.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Het is ook niet zo dat Ajax het ze ontzettend moeilijk maakte. Zo enorm doorzichtig allemaal.
Heb wel alleen het laatste kwartiertje gezien.![]()
des te schrijnender was het dat juist het opstellen van je meest ervaren man je grotendeels heeft genekt. Je had van af het begin met Blind op 6 moeten spelen en druk zetten vanuit het middenveld.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
Zonde maar volledig aan onszelf te danken. Te onervaren.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Maar Hoesen vond ik ook gewoon de beste aanvaller.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan benaderde weer het niveau wat we van hem gewend zijn inderdaad![]()
De club is onsympathiek heb het niet over vavavom. Altijd al droefenis daar, zoals elke club in Italië trouwens.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat ze deden is niets onsympathieks aan. Ze mogen geen goal tegen krijgen en met 10 man ga je gewoon zo verdedigend spelen. CL plaatsing stond op het spel.![]()
Het verdedigende spel was niet onsportief nee... andere dingen die gebeurde op het veld imho wel. Maar daar had Webb iets aan kunnen doen. Als hij dat niet doet snap ik wel dat Milan zo speelt en blijft spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat ze deden is niets onsympathieks aan. Ze mogen geen goal tegen krijgen en met 10 man ga je gewoon zo verdedigend spelen. CL plaatsing stond op het spel.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Okquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gezien de resultaten zeker 30.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste kwartier was het redelijk goed. Werden onder druk gezet, maar kwamen er goed uit met een paar kansen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb wel alleen het laatste kwartiertje gezien.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
tja, zo worden ze daar gepokt en gemazeld. What else is new. Aan Ajax de taak om dat kapot te spelen, wat niet is gelukt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hun algemene spel was niet onsympathiek, maar de uitvoering wel. Al die swalbes, nare overtredingen, gekloot met de bal richting het eind. Om te kotsen zo onsportief.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mja, weet niet. Dit werkte eigenlijk prima, totdat hun rood kregen. Toen gooide ze het op slot..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
des te schrijnender was het dat juist het opstellen van je meest ervaren man je grotendeels heeft genekt. Je had van af het begin met Blind op 6 moeten spelen en druk zetten vanuit het middenveld.![]()
Klopt al was dat vandaag ook niet heel moeilijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar Hoesen vond ik ook gewoon de beste aanvaller.![]()
![]()
Als Barcelona geen zin had in voetballen tegen Ajax, waarom dan wel tegen Celtic? Word een beetje moe van dat gezeik dat ze geen zin hadden, B-elftal etc. Het zijn professionals die elke wedstrijd willen winnen. Wie dat nog niet doorheeft moet naar een gesticht.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je hier in godsnaam mee zeggen? Barça had het moeilijk tegen Ajax omdat ze helemaal geen zin hadden in voetballen. Ajax heeft héél veel zin in voetballen tegen Milan, dus onvergelijkbaar.
Waarmee ik niet de prestatie van Ajax tegen Barça wil downplayen hoor, geweldig voetbal was dat.![]()
Webb floot heel erg goed. Had misschien Balotelli nog een tweede geel kunnen of moeten geven maar dat was slechts voor de statistieken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Het verdedigende spel was niet onsportief nee... andere dingen die gebeurde op het veld imho wel. Maar daar had Webb iets aan kunnen doen. Als hij dat niet doet snap ik wel dat Milan zo speelt en blijft spelen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ajax was dan ook te traag en de voorzetten waren slechtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, weet niet. Dit werkte eigenlijk prima, totdat hun rood kregen. Toen gooide ze het op slot..![]()
Deed Hoesen mee dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Tyron het volgende:
Hoesen in de spits was beter dan Bojan.![]()
![]()
Mensen die dat blijven schreeuwen moeten een bril kopen. De ene wedstrijd maakt een team nou eenmaal een veel gemotiveerdere en actievere indruk, dat ontkennen geeft alleen maar aan dat je een groot bord voor je kop hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Barcelona geen zin had in voetballen tegen Ajax, waarom dan wel tegen Celtic? Word een beetje moe van dat gezeik dat ze geen zin hadden, B-elftal etc. Het zijn professionals die elke wedstrijd willen winnen. Wie dat nog niet doorheeft moet naar een gesticht.![]()
Ja, klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax was dan ook te traag en de voorzetten waren slecht![]()
En dus had je direct al in moeten grijpen, zodat je het andere team uit elkaar kan spelen vanuit de snelle balcirculatie. Dat is met Poulsen haast onmogelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, weet niet. Dit werkte eigenlijk prima, totdat hun rood kregen. Toen gooide ze het op slot..Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat mag jij zeggen. Van Rhijn ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond Fischer ook kankerverwekkend, als ik dat zo mag zeggenAFCA!![]()
Maar wel knap, passte een paar keer goed omringd door de verdediging van Milan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt al was dat vandaag ook niet heel moeilijk![]()
Nu toch een beetje hopen op Milan - Bayern
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Fischer en Rhijn waren gewoon volkomen kut, klaar.
Was die omhaal van Klaassen er ingegaan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja die speelde wel leukquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar wel knap, passte een paar keer goed omringd door de verdediging van Milan.![]()
Dat was het doelpunt van het jaar geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niks anti-voetbal. Als 10 van je 11 spelers zwaar onder de maat spelen verdien je de overwinning toch ook gewoon niet.![]()
Ik irriteer me normaal ook dood aan Van Rhijn, maar Fischer was vandaag wel heel erg.. Dat hij er niet uit ging, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen. Van Rhijn ook.![]()
Klaassen speelde weer prima.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
★★★![]()
Die bal ging volgens mij ruim naastquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Snapte het hysterische gekrijs niet zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan was ik natuurlijk als een kind zo blij maar het zou wel het gefaal van de Boer maskeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Van Rhijn ook weer trouwens, is zonder tegenstander nog droevig. Die had er tweede helft gewoon uit gemoeten.![]()
Fischer is al het hele seizoen kut. Snap niet dat die nog bij de selectie zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Tevens Bojan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |