Mja, weet niet. Dit werkte eigenlijk prima, totdat hun rood kregen. Toen gooide ze het op slot..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
des te schrijnender was het dat juist het opstellen van je meest ervaren man je grotendeels heeft genekt. Je had van af het begin met Blind op 6 moeten spelen en druk zetten vanuit het middenveld.
Klopt al was dat vandaag ook niet heel moeilijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar Hoesen vond ik ook gewoon de beste aanvaller.
Als Barcelona geen zin had in voetballen tegen Ajax, waarom dan wel tegen Celtic? Word een beetje moe van dat gezeik dat ze geen zin hadden, B-elftal etc. Het zijn professionals die elke wedstrijd willen winnen. Wie dat nog niet doorheeft moet naar een gesticht.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je hier in godsnaam mee zeggen? Barça had het moeilijk tegen Ajax omdat ze helemaal geen zin hadden in voetballen. Ajax heeft héél veel zin in voetballen tegen Milan, dus onvergelijkbaar.
Waarmee ik niet de prestatie van Ajax tegen Barça wil downplayen hoor, geweldig voetbal was dat.
Webb floot heel erg goed. Had misschien Balotelli nog een tweede geel kunnen of moeten geven maar dat was slechts voor de statistieken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Het verdedigende spel was niet onsportief nee... andere dingen die gebeurde op het veld imho wel. Maar daar had Webb iets aan kunnen doen. Als hij dat niet doet snap ik wel dat Milan zo speelt en blijft spelen.
Ajax was dan ook te traag en de voorzetten waren slechtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, weet niet. Dit werkte eigenlijk prima, totdat hun rood kregen. Toen gooide ze het op slot..
Deed Hoesen mee dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Tyron het volgende:
Hoesen in de spits was beter dan Bojan.
Mensen die dat blijven schreeuwen moeten een bril kopen. De ene wedstrijd maakt een team nou eenmaal een veel gemotiveerdere en actievere indruk, dat ontkennen geeft alleen maar aan dat je een groot bord voor je kop hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Barcelona geen zin had in voetballen tegen Ajax, waarom dan wel tegen Celtic? Word een beetje moe van dat gezeik dat ze geen zin hadden, B-elftal etc. Het zijn professionals die elke wedstrijd willen winnen. Wie dat nog niet doorheeft moet naar een gesticht.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax was dan ook te traag en de voorzetten waren slecht
En dus had je direct al in moeten grijpen, zodat je het andere team uit elkaar kan spelen vanuit de snelle balcirculatie. Dat is met Poulsen haast onmogelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, weet niet. Dit werkte eigenlijk prima, totdat hun rood kregen. Toen gooide ze het op slot..
Dat mag jij zeggen. Van Rhijn ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond Fischer ook kankerverwekkend, als ik dat zo mag zeggen
Maar wel knap, passte een paar keer goed omringd door de verdediging van Milan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt al was dat vandaag ook niet heel moeilijk
Ja die speelde wel leukquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar wel knap, passte een paar keer goed omringd door de verdediging van Milan.
Dat was het doelpunt van het jaar geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Fischer en Rhijn waren gewoon volkomen kut, klaar.
Was die omhaal van Klaassen er ingegaan.
Ik irriteer me normaal ook dood aan Van Rhijn, maar Fischer was vandaag wel heel erg.. Dat hij er niet uit ging, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen. Van Rhijn ook.
Klaassen speelde weer prima.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Die bal ging volgens mij ruim naastquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Dan was ik natuurlijk als een kind zo blij maar het zou wel het gefaal van de Boer maskeren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Fischer is al het hele seizoen kut. Snap niet dat die nog bij de selectie zit.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |