quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
sowieso meer dan 27 zei slop. Dus eerder 30 dan 20
Bayernquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat Milaan mooi Real of psg ofzo mag treffen volgende ronde, onsympathieke kut club.
Wat wil je hier in godsnaam mee zeggen? Barça had het moeilijk tegen Ajax omdat ze helemaal geen zin hadden in voetballen. Ajax heeft héél veel zin in voetballen tegen Milan, dus onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van vanavond gezien?
Zijn wel meer verschillen in te vinden... ging denk ik om het ideequote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat het Barça op dat punt aan de reet kon roesten. Ajax móest.
wat ze deden is niets onsympathieks aan. Ze mogen geen goal tegen krijgen en met 10 man ga je gewoon zo verdedigend spelen. CL plaatsing stond op het spel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat Milaan mooi Real of psg ofzo mag treffen volgende ronde, onsympathieke kut club.
Nah. Het is ook niet zo dat Ajax het ze ontzettend moeilijk maakte. Zo enorm doorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoe Milan verdedigend zó goed kan staan. Het is waarschijnlijk van ons allemaal niet de favoriete speelwijze, maar het is wel voetbal en ontzettend knap hoe ze het doen.
Inderdaad, niet vandaag de volgende ronde verloren, maar uit bij Celtic en thuis de laatste minuut tegen Milanquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef HeatWave het volgende:
Uitschakeling jammer maar eigen schuld en terecht, moet je hem maar maken, winnen bij Celtic etc etc,
Maar als ik Blind was had ik het shirt van Balotelli aangenomen, naar de middenstip gelopen en ik had het helemaal ondergescheten.
Hun algemene spel was niet onsympathiek, maar de uitvoering wel. Al die swalbes, nare overtredingen, gekloot met de bal richting het eind. Om te kotsen zo onsportief.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat ze deden is niets onsympathieks aan. Ze mogen geen goal tegen krijgen en met 10 man ga je gewoon zo verdedigend spelen. CL plaatsing stond op het spel.
Dat dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Het is ook niet zo dat Ajax het ze ontzettend moeilijk maakte. Zo enorm doorzichtig allemaal.
Heb wel alleen het laatste kwartiertje gezien.
Bojan benaderde weer het niveau wat we van hem gewend zijn inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef Tyron het volgende:
Hoesen in de spits was beter dan Bojan.
Met Pelle in de spits en al die lange ballen vloog er vast één in.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Het is ook niet zo dat Ajax het ze ontzettend moeilijk maakte. Zo enorm doorzichtig allemaal.
des te schrijnender was het dat juist het opstellen van je meest ervaren man je grotendeels heeft genekt. Je had van af het begin met Blind op 6 moeten spelen en druk zetten vanuit het middenveld.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
Zonde maar volledig aan onszelf te danken. Te onervaren.
Maar Hoesen vond ik ook gewoon de beste aanvaller.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan benaderde weer het niveau wat we van hem gewend zijn inderdaad
De club is onsympathiek heb het niet over vavavom. Altijd al droefenis daar, zoals elke club in Italië trouwens.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat ze deden is niets onsympathieks aan. Ze mogen geen goal tegen krijgen en met 10 man ga je gewoon zo verdedigend spelen. CL plaatsing stond op het spel.
Het verdedigende spel was niet onsportief nee... andere dingen die gebeurde op het veld imho wel. Maar daar had Webb iets aan kunnen doen. Als hij dat niet doet snap ik wel dat Milan zo speelt en blijft spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gezien de resultaten zeker 30.
Eerste kwartier was het redelijk goed. Werden onder druk gezet, maar kwamen er goed uit met een paar kansen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
tja, zo worden ze daar gepokt en gemazeld. What else is new. Aan Ajax de taak om dat kapot te spelen, wat niet is gelukt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hun algemene spel was niet onsympathiek, maar de uitvoering wel. Al die swalbes, nare overtredingen, gekloot met de bal richting het eind. Om te kotsen zo onsportief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |