okquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot nu toe gehoord van Drank de Boer.
-Ballenjongens
-De scheids
-Het stadion
-De vierde man
-De scheids
-De speelstijl van Milan terwijl ze met een man minder staan
-De scheids
Zou voor het eerst zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
En De Boer moet niet janken, het zou hem sieren als hij zijn eigen gefaal toe zou geven. Misschien als de emotie straks bij hem gezakt is, maar ik betwijfel het.
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:52:03Mogelijke ploegen Ajax in de Europa League: Onder andere de Spurs, Frankfurt, Shakhtar, Napoli, Valencia, FC Basel en Benfica. reageer retweet
Hij zet zijn lichaam erin en wacht op het contact, gebeurt bij alle verdedigersquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
80% van de tijd werd er inderdaad een been geraakt of gingen er 2 man op. Dat is gewoon ontiegelijk dom en slim gedaan van een Balotelli
Hij heeft niet gefaald. Het stond goed, alleen je moet gewoon durven erkennen dat je te weinig kwaliteit in je selectie kan hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
En De Boer moet niet janken, het zou hem sieren als hij zijn eigen gefaal toe zou geven. Misschien als de emotie straks bij hem gezakt is, maar ik betwijfel het.
Ja man.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Raken is geen overtreding. Bij voetbal maak je contact. Ballotelli valt 30x, maar was geen 30x een overtreding. Dat mag de scheids wel op waarde beoordelen imho...
Dat voortdurend vallen en ondertussen zelf gemene overtredingen maken (van achter op Blind, op Blind als de bal niet in de buurt is). Dat vind ik ge-etter ja... slim, maar wel ge-etter, en onterecht beloond ook nog.
5 minuten was niet eens weinigquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Je had 95 minuten om 1 goal te maken en dat laat je na, Frank. Dat er maar 5 minuten worden bijgetrokken is totaal niet rullevant.
Op welke momenten?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je bent weer zoals vaker enorm hypocritisch bezig.
Is emotiequote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot nu toe gehoord van Drank de Boer.
-Ballenjongens
-De scheids
-Het stadion
-De vierde man
-De scheids
-De speelstijl van Milan terwijl ze met een man minder staan
-De scheids
8 punten in deze poule is geen schande inderdaad... nu ff verwerken en na de winterstop vol knallen in de EL. Hopen op een leuke tegenstander.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Heeinz het volgende:
We zijn gewoon nog niet goed genoeg om tegen een ploeg te scoren die verdedigend zó goed staat. Geen schande. Laten we wel zijn, we hebben het fantastisch gedaan in de CL.
en wat klopt daar niet aan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei hij dit serieus?
Wow... De Boer wat is dit
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je bent weer zoals vaker enorm hypocritisch bezig.
onzin, maar wij liggen zover van elkaar af op dat punt dat een discussie voor mij niet eens zin heeft.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft niet gefaald. Het stond goed, alleen je moet gewoon durven erkennen dat je te weinig kwaliteit in je selectie kan hebben.
Natuurlijk, als je acht punten pakt in deze groep is dat een wereldprestatie, daar zou ik van te voren voor hebben getekend. Jammer alleen van het verlies bij Celtic, de overige uitslagen waren goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Heeinz het volgende:
We zijn gewoon nog niet goed genoeg om tegen een ploeg te scoren die verdedigend zó goed staat. Geen schande. Laten we wel zijn, we hebben het fantastisch gedaan in de CL.
Er was weinig gefaal.. Ze hebben hun best gedaan, maar doordat Milan met 10 man kwam werden ze eigenlijk genoodzaakt hun favoriete verdedigende spel te spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Mijn zwak voor hem is nog veel groter geworden hier doorquote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Heeinz het volgende:
http://nos.nl/video/585541-blind-na-de-00-bij-milanajax.html
Daley
onzin.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
onzin, maar wij liggen zover van elkaar af op dat punt dat een discussie voor mij niet eens zin heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |