In de 80 minuten deed Ajax wat het wel beheerste. Dat ging niet. Dus dan maar helemaal anders proberen. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Waarom ook echt die laatste twee wissels. Ajax beheerst dat helemaal niet.
Dan is Cocu een genie..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
frank is een slimme trainer, heeft totaal geen zin om de ploeg nu af te maken
die zaken blijven lekker intern
Dat zou een geweldige goal zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef over_hedge het volgende:
Die omhaal in de laatste 5 seconde. Ik leef weer paar jaar minder denk ik.
Wat een enorm zielige reactie zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
"Anti-voetbal heeft vandaag gewonnen. Ballenjongens die opeens geen bal meer handen hebben, tijdrekken. Het is een schande. Anti-voetbal heeft vandaag gewonnen. Wij hebben er alles aan gedaan, goed gespeeld, alleen niet gescoord. Het leek wel alsof we in een theater zaten vanavond."
Frank de Boer
Klopt en ik hoop dat Frank de Boer inziet dat Bojan het hele spel van Ajax alleen maar slechter maakt. Zonder Bojan spelen we beter.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax bracht veel te weinig. Na de rode kaart washet helemaal niks meer.
Ook de verdienste van Milan natuurlijk, hoe afschuwelijk ze ook spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax bracht veel te weinig. Na de rode kaart washet helemaal niks meer.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
die is veel minder belangrijk dan de nummer 6. Maar ik verwacht niet dat jij dat begrijpt.
Het gaat niet over PSV nu, laat je niet provocerenquote:
Oke, goede tip.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat niet over PSV nu, laat je niet provoceren
onzin. Ajax kon niet in het spel komen omdat de 6 een vertragende factor was. De boer had de opstelling nooit moeten omgooien.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de 80 minuten deed Ajax wat het wel beheerste. Dat ging niet. Dus dan maar helemaal anders proberen. Ik snap het wel.
Hij zit nog vol met emotie man.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
Jammer. Vond dat De Boer altijd wel realistisch was, ook na een zeperd.
Hij heeft nu 5 minuten tranen met tuiten gehuild over de scheids
We missen wel een echte spits ja, Sigthorsson, Hoesen, Bojan, het is allemaal geen CL niveau, dat is duidelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax mist een type Mike van Duinen. Iemand die zijn eigen kansen kan creëren en een bal voorbij een verdediger kan schieten.
Het een ontkracht het ander niet. Ik vind het gerechtvaardigd om te zeggen dat Webb het voortdurende ge-etter heeft getolereerd... terwijl hij dit gewoon had mogen/moeten bestraffen. Mag namelijk niet, is spelbederf.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Frank het wel veel op andere afschuifd, Ajax bracht zelf ook gewoon niet genoeg..
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:46:55Ajax door de zege van Schalke nu ook niet geplaatst bij de loting voor de Europa League. reageer retweet
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 11-12-2013 om 22:52:03Mogelijke ploegen Ajax in de Europa League: Onder andere de Spurs, Frankfurt, Shakhtar, Napoli, Valencia, FC Basel en Benfica. reageer retweet
Waarvan akte.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij zit nog vol met emotie man.
Ajax speelde Milan natuurlijk in de kaart. Die hoefde niet meer op twee gedachtes te hinken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook de verdienste van Milan natuurlijk, hoe afschuwelijk ze ook spelen.
Niet geschikt voor dit theater imo. Beetje flauw om de ambiance de schuld te geven van het falen van Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
Jammer. Vond dat De Boer altijd wel realistisch was, ook na een zeperd.
Hij heeft nu 5 minuten tranen met tuiten gehuild over de scheids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |