Inderdaad, als je 70 minuten met 10 man staat gewoon niks dichthouden en vol erop klappenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef pablo1989 het volgende:
Mensen die fappen op Ballotelli, wat een antivoetballer net als de hele kutploeg van Milan, bah bah wat een antivoetbal zeg gadverdamme.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa. Ajax bracht zelf te weinig vond ik.
Tevens rare opstelling van de Boer.
Wel jammer dat het anti voetbal weer zegen viert.
Je moet inderdaad per se op FOK! zijn tijdens een wedstrijd van je club.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit te huilen in een hoekje ergens
Wat zit jij te bazelen? Ik heb altijd al gezegd dat het overdreven optimisme was van iedereen. Alleen tijdens een wedstrijd wil je nog wel eens vergeten dat je een nederlaag al verwachtte. Nu is het even wat frustratie die eruit komt --> shit happensquote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet in deze context, deze uitslag zag ik allang aankomen, maar door mensen als jou en davyleiden werd het lachend weggewuifd. Je wint niet van een ploeg als Milan door beter te voetballen, meer balbezit te hebben of meer kansen/schoten op doel. Je wint van Milan door hun geslepenheid te pareren en zelf geen domme fouten te maken of te bal dom in te leveren.
Maar goed, verder is het ook een kwestie van kwaliteit, Klaassen, Bojan en Fischer hebben schotkansen genoeg gehad, met 1 CL-waardige speler in het elftal scoor je minimaal 1 keer uit dit soort kansen.
Na zo'n wedstrijd... Hij moet eerst even afkoelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Frank het wel veel op andere afschuifd, Ajax bracht zelf ook gewoon niet genoeg..
Dat begrijp ik. Op jouw leeftijd zou ik daar wellicht ook nog wel last van hebben. Nou ja, ik geloof dat we best ver kunnen komen in de EL als we elke wedstrijd zo spelen. In principe hebben we gewoon té weinig kwaliteit voor de CL, in de EL kom je tenminste ploegen tegen die niet met kop en schouders boven je uit steken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad per se op FOK! zijn tijdens een wedstrijd van je club.
[..]
Wat zit jij te bazelen? Ik heb altijd al gezegd dat het overdreven optimisme was van iedereen. Alleen tijdens een wedstrijd wil je nog wel eens vergeten dat je een nederlaag al verwachtte. Nu is het even wat frustratie die eruit komt --> shit happens
Ajax bracht veel te weinig. Na de rode kaart washet helemaal niks meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Frank het wel veel op andere afschuifd, Ajax bracht zelf ook gewoon niet genoeg..
frank is een slimme trainer, heeft totaal geen zin om de ploeg nu af te makenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |