Die is me niet opgevallen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vieze knipoog van Kakawat een bazen Milan Milan Milan
![]()
![]()
Ja, dat is beetje jammer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Mensen zijn net zo blij om dit verlies van Ajax dan wanneer hun eigen club kampioen wordt.
Triest.
Het was 0-0quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het jammer voor de coefficiënten.
Maar het is wel leuk om die grote Amsterdamse brulbekken (de (teletekst)supporters) op hun bek te zien gaan
Bij een psv'r kan ik het nog wel begrijpen hoor, die hebben niet veel te lachen.quote:
Aldus de grootste jankbal van het forum.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij die daarover janken zijn net zo triest.
Ik geef er geen kut om LR. Fuck Nederland, het Nederlandse voetbal en ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hou zee voor Zwart-Rood Nederl, ehm Milan
En de CL gemist doordat je 70 min tegen 10 man speelt en het zelf verneukt. Tja.quote:
Begrijpelijk hoor. Ik doelde enkel op je Hou zee eigenlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik geef er geen kut om LR. Fuck Nederland, het Nederlandse voetbal en ajax.
Stoere modus uit.
uh okequote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de CL gemist doordat je 70 min tegen 10 man speelt en het zelf verneukt. Tja.
Onder welke steen heb jij gewoond?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Stelletje Ajaxfappers daar bij de NOS.
Even het saamhorigheidsgevoel naar boven halen. Hoort er ook bij op dit soort avonden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Stelletje Ajaxfappers daar bij de NOS.
Het ligt er nu wel heel dik bovenop. Een beetje neutraliteit mag wel hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gewoond?
Dat zei ik ook al in het livetopic toen ik Grueter bekritiseerdequote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het ligt er nu wel heel dik bovenop. Een beetje neutraliteit mag wel hoor.
Grueterquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al in het livetopic toen ik Grueter bekritiseerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |