Ze maken toch niet dezelfde koppen als bij Cocu na Feyenoord - PSVquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
Frank de Boer.
Hij trok maar 5 minuten bij
Mimimimimimimimimi
Anti voetbal met 10 man? U serious?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Anti voetbal gewonnen.. ja
Maar zelf ook niet genoeg gebracht Frank. Wel realistisch zijn.
Hij zet zichzelf in ieder geval net zo voor lul als Cocu.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze maken toch niet dezelfde koppen als bij Cocu na Feyenoord - PSV
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft gewoon gefaald vandaag.
Was te verwachten. Alleen was ik gefrustreerd op de manier waarop het moest.
Ik had beide ploegen sterker verwacht..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Leg eens uit dan? Je verwachtte een 3-1 verlies en nu is het een vervelende manier omdat?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
niet gaan huilen tyronnetjequote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Mensen zijn net zo blij om dit verlies van Ajax dan wanneer hun eigen club kampioen wordt.
Triest.
Webb ajax hoop gaf.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Je verwachtte een 3-1 verlies en nu is het een vervelende manier omdat?
Absoluut niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Mensen zijn net zo blij om dit verlies van Ajax dan wanneer hun eigen club kampioen wordt.
Triest.
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Triest.
Ik ergerde me ietwat aan het gedrag van de Italianen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? Je verwachtte een 3-1 verlies en nu is het een vervelende manier omdat?
Oh, je kan ze binnenkort in de Champions League zien spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat ie speelde vandaag.
Die vieze knipoog van Kakaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat ie speelde vandaag.
Mensen zoals jij die daarover janken zijn net zo triest.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Triest.
Mwa, ik vind het jammer voor de coefficiënten.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Triest.
Tegen welke ploeg denk jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, je kan ze binnenkort in de Champions League zien spelen.
Natuurlijk. En gewonnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NSB'er.
Nog geld op ingezet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |