Ok, dan mag jij de TT bepalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had niet op tijd geweest. Ik kreeg enkel [ afbeelding ] Je kunt een reeks niet koppelen aan een andere reeks
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het derde topic op rij van Tyron.
Ik ben niet nummer 1, de rest telt niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben je niet mijn nummer 2 beste mod meer bij de awards.
Done.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het derde topic op rij van Tyron.
GGMM gaat mij aan een kleurtje helpen, sorry.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet nummer 1, de rest telt niet.
Ja, bont en blauw.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
GGMM gaat mij aan een kleurtje helpen, sorry.
Sluit hem op in het kolenhok.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Zucht, het is niet altijd even handig om een broertje te hebben met een IQ van 40.
Hij wil in deze mist gaan rijden in een auto zonder remlicht, succes jongen.
Hij durft welquote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Zucht, het is niet altijd even handig om een broertje te hebben met een IQ van 40.
Natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Kan je pa toch niks aan doen dat zijn zus zo lekker was..quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef TwenteFC het volgende:
Je hebt toch wel even het samen douchen gefilmd he?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was best een lekkere training
Ron.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh en zelfs mijn schoonmoeder is nog steeds way out of your league.
we gaan na de training gelijk naar huis en douchen thuis. Altijd koud water in de avond, en dat vinden wij niet fijnquote:Op woensdag 11 december 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je hebt toch wel even het samen douchen gefilmd he?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan na de training gelijk naar huis en douchen thuis. Altijd koud water in de avond, en dat vinden wij niet fijn
nee joh.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
Nog steeds 0-0
bloedtergend spannend
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
Helaas, al die reacties in het Ajax topic nu.
Jammer hoor, had toch een beetje hoop voor Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
Lekker voor jullie kut joden, toen PSV verloor van Milan deden jullie homo's het ookquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
Ach ja, dat gaat over en weer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker voor jullie kut joden, toen PSV verloor van Milan deden jullie homo's het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |