Goed idee, mijn chinees van gister staat ook nog in de ijskastquote:Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb als ontbijt twee borden Indonesische rijsttafel op, moet niet denken aan lunch
Jij krijgt de Ronaldinho-award. Op basis van status je uitverkiezing verdienenquote:
Geef het een dagje.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen gebanned of is het voor het eerst in een maand droog?
Ik kan niet in de toekomst kijken he lange darm. Heet geen HMF.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak jij dit jaar weer de Derksen award?
Leuk man, grappen maken over de aidsplekken in m'n gezicht.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij krijgt de Jack Spijkerman award. Voor de user met de meest pokdalige huid.
Hoiquote:
Behalve Jr kan ik niemand bedenken. Dven en Elan postte eerder ook al toch? En anders zij ook.quote:
Ik heb inderdaad misschien een jaar geleden af en toe in een topic dat op de FP voorbij kwam gepost. Ik was toerist in VBL, geen bewoner vanquote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behalve Jr kan ik niemand bedenken. Dven en Elan postte eerder ook al toch? En anders zij ook.
Brunoquote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behalve Jr kan ik niemand bedenken. Dven en Elan postte eerder ook al toch? En anders zij ook.
Ik, hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik, hoi
Ja maar jij bent niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:
Bruno kan de touwtyfus krijgenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bruno zou wel heel blij zijn denk ik met een heuse VBL award.
Bakkes jijquote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bruno kan de touwtyfus krijgen
Doe jij eens even heel snel normaal mannetje.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bruno kan de touwtyfus krijgen
Start een kringetje voor Brunoquote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bruno zou wel heel blij zijn denk ik met een heuse VBL award.
Stylo weg ja?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
Madeleine McCann award: User die vermist is.
MrStylo
hij is terug mattiequote:Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
Madeleine McCann award: User die vermist is.
MrStylo
Ik geef jou nog wel een johannes_vermeer award. Kapiteintje heeft er ook al eentje binnen gesleept en zoals je aan zijn FoBo kan zien was hij er maar wat blij mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het zorgwekkend dat ik nog maar 1 stem heb.
Wat is de johannes_vermeer award dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef jou nog wel een johannes_vermeer award. Kapiteintje heeft er ook al eentje binnen gesleept en zoals je aan zijn FoBo kan zien was hij er maar wat blij mee.
De award was trouwens meer dan terecht maar dat geheel terzijde.
Hoe staat het leven verder als WZV user?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef jou nog wel een johannes_vermeer award. Kapiteintje heeft er ook al eentje binnen gesleept en zoals je aan zijn FoBo kan zien was hij er maar wat blij mee.
De award was trouwens meer dan terecht maar dat geheel terzijde.
Een award die spontaan kan worden uitgereikt aan degenen die hem echt verdiend hebben, en dat hele jureringsproces slaan we over.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is de johannes_vermeer award dan?
Uitstekend, maar gezien de vernedering afgelopen weekend durf ik geen mening te geven over Kramer in het ADO topic.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het leven verder als WZV user?
Dit is juist je kans. Al was hij geschorst gebleven dat had hij de 0-1 niet kunnen binnen tikken, en wat dan...quote:Op woensdag 11 december 2013 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitstekend, maar gezien de vernedering afgelopen weekend durf ik geen mening te geven over Kramer in het ADO topic.
Komt er ook een Japan editie?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een award die spontaan kan worden uitgereikt aan degenen die hem echt verdiend hebben, en dat hele jureringsproces slaan we over.
Bijv.
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, maar je hebt in Bruno een geduchte concurrent. Keep tuned.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Komt er ook een Japan editie?
Ik draai al dubbele Fok! diensten de afgelopen 2 wekenquote:
Met dat soort als dan redeneringen heb ik niks, ik ben een nuchtere jongen net als Nick van der Velden en Wim Kieft.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is juist je kans. Al was hij geschorst gebleven dat had hij de 0-1 niet kunnen binnen tikken, en wat dan...
Wim Kieft is veel, maar nuchter is er niet 1 van...quote:Op woensdag 11 december 2013 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met dat soort als dan redeneringen heb ik niks, ik ben een nuchtere jongen net als Nick van der Velden en Wim Kieft.
Jazeker wel, in de kleedkamer van Pisa tikte hij die Italiaantjes dikwijl op de schouder met de boodschap of ze nou eens even normaal willen doen, die temperamentvolle jongens.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wim Kieft is veel, maar nuchter is er niet 1 van...
donder op.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al een legende.
Goed om te horenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draai al dubbele Fok! diensten de afgelopen 2 weken![]()
Maar ik heb jou ook gemist vanzelfsprekend.
Dat gaat weer gehannes opleveren als de nummer 2 in de bekerfinale komt. Waar kies je dan voor, voorronde CL met een grote kans dat je eruit flikkert of gegarandeerd EL groepsfase?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:47 schreef Grifte het volgende:
Bekerwinnaar vanaf volgend seizoen direct geplaatst voor groepsfase EL![]()
In de VI van vandaag. Zal het toernooi hopelijk goed doen.
Oh je hebt het over karakter... ik over geestestoestand.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker wel, in de kleedkamer van Pisa tikte hij die Italiaantjes dikwijl op de schouder met de boodschap of ze nou eens even normaal willen doen, die temperamentvolle jongens.
Brunodebruinebeerquote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Cara het volgende:
Wat een kutcategorieen.
Er zijn helemaal geen nieuwe users.
Had je nieuwe categorieen aangedragen in het daartoe bestemde topic?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Cara het volgende:
Wat een kutcategorieen.
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je nieuwe categorieen aangedragen in het daartoe bestemde topic?
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een award die spontaan kan worden uitgereikt aan degenen die hem echt verdiend hebben, en dat hele jureringsproces slaan we over.
Bijv.
[ afbeelding ]
Ikquote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Cara het volgende:
Wat een kutcategorieen.
Ik hoop op de slechte grappen award, al heb ik geduchte concurrentie.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik gun het je JR, welke award het dan ook mag zijn
Nietes.quote:
De Jessica Alba award komt dus nog?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je nieuwe categorieen aangedragen in het daartoe bestemde topic?
Ik heb er 2, eentje voor de beste mod en eentje voor de slechtste modquote:Op woensdag 11 december 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het zorgwekkend dat ik nog maar 1 stem heb.
Die voor de gifjes? Kweenie.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Jessica Alba award komt dus nog?
Je hebt er ook 1 voor buitenlands voetbalkenner.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er 2, eentje voor de beste mod en eentje voor de slechtste mod
Paul-89, Pieter-Jan D, Tjacka, johannes_v, het kan niet op.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Tjacka het volgende:
Hallo, er zitten best kwaliteitsusers op dat andere forum.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor, die gifjes post ik sowieso wel
Jammer dat je me UI niet mooi vindt. Heb je een suggestie voor een nieuwe?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er 2, eentje voor de beste mod en eentje voor de slechtste mod
Stokstaart post daar ook zag ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paul-89, Pieter-Jan D, Tjacka, johannes_v, het kan niet op.
Ik zie dat je ook voor de slechtste speller award gaat?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat je me UI niet mooi vindt. Heb je een suggestie voor een nieuwe?
Ik heb nog niet eens een stem gehad voor die awardquote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook voor de slechtste speller award gaat?
Ik ook niet, wat me verbaast eigenlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een stem gehad voor die award
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lijkt langerquote:Op woensdag 11 december 2013 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begon eind februari pas met posten
Me en m'n begin ik aan te wennen dat mensen het verschil niet kennen, ik hoop wel dat je na en naar uit elkaar kan houden?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een stem gehad voor die award
Oja, van GGMM gekregen, moffengrapjequote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt er ook 1 voor buitenlands voetbalkenner.
Een scherpere zoeken? Dit blokkerige is zo jammer in 2013.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
GGMM toch ook? Eigenlijk is het met mods net als met scheidsrechters, diegenen die niet opvallen zijn het bestquote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker ludiek ben ik voor GGMM als beste mod gegaan.
Al doet het me wel pijn dat ik Raja moest passerenMaar hij is ook een tijd afwezig geweest, zo probeer ik dit voor mezelf goed te praten
Ik zal m'n best voor je doenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Me en m'n begin ik aan te wennen dat mensen het verschil niet kennen, ik hoop wel dat je na en naar uit elkaar kan houden?
quote:
GGMM is ook een tijd afwezig geweest, dit valt niet goed te praten.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker ludiek ben ik voor GGMM als beste mod gegaan.
Al doet het me wel pijn dat ik Raja moest passerenMaar hij is ook een tijd afwezig geweest, zo probeer ik dit voor mezelf goed te praten
Nu kom je direct over op de mensen als een mister bigstar.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zal m'n best voor je doen
[..]
Eigenlijk ben ik sowieso wel te spreken over de mods in voetbalquote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
GGMM toch ook? Eigenlijk is het met mods net als met scheidsrechters, diegenen die niet opvallen zijn het best
maar die is mod. mods zijn stomquote:Op woensdag 11 december 2013 13:02 schreef Tjacka het volgende:
Lavenderr is ook een nieuweling op VBL.
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik probeer mijn diarree aan berichten visueel op een door andere users prettig ervaren manier te ondersteunen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kom je direct over op de mensen als een mister bigstar.
hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent zelf stom vuige crossposter
Zijn awardsquote:Op woensdag 11 december 2013 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer gedaan?
Xenos sowieso.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
Zou de Blokker douchegordijnen verkopen?
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)002&productId=123191quote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef Saind het volgende:
Dit is de algemene mening van Feyenoordsupporters op Fok! heb ik het idee.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik sowieso wel te spreken over de mods in voetbalIk kan me er niet aan storen.
Bart daarentegen![]()
![]()
Ik ben vanaf nu verliefd op Kapi.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:06 schreef kapiteintje het volgende:
8. Luinge AwardVoor de beste mod
• GGMM
Jezus da's duurquote:Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)002&productId=123191
ja
[..]
Dit is de algemene mening van Feyenoordsupporters op Fok! heb ik het idee.
Ik denk dat ik die ga domineren.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal hem tijdens de WZV awards wel even terecht wijzen.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus da's duur
Koop ik liever twee kratten bier om vanachter m'n verrotte douchegordijn op te zuipen
In de categorie "User welke onjuiste verbeteringen voorstelt "quote:
Topideequote:Op woensdag 11 december 2013 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind
[ afbeelding ]
8.99 en gelijk rukmateriaal
bij de xenos.
Prachtig bolwerk dat forum, lekker druk ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt een prettige uitstraling en je wordt gesteund door tong80, dat kan haast niet fout.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Sla je slag.
[..]
In de categorie "User welke onjuiste verbeteringen voorstelt "
Wut?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Blatter is wel enorm zelfgeil.
Heeft een excuusfilmpje gemaakt
Die wil ik wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind
[ afbeelding ]
8.99 en gelijk rukmateriaal
bij de xenos.
Wie is wesquote:
dag stijnquote:Op woensdag 11 december 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gestemd.
Nu moet ik naar de bibliotheek
Doei
Stijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
3. De je bent zelf een Award
Voor de user met de slechtste grappen
• TheSolution
• JR-Style-93
• Kapiteintje
5. Jeffrey Bruma Award
Voor de user zonder zelfbeheersing in discussies
• PizzaGeit
• Kapiteintje
• RubenSosa
Ik hoop dat je struikelt over de grote Bosatlas.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gestemd.
Nu moet ik naar de bibliotheek
Doei
Zijn gruwelijke haat komt naar boven.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stijn.Walgelijke backstabber die je me daar bent.
DM maar dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik al gepost. Twee weken ban gehad.
[..]
Ok donder nu maar weer op.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik al gepost. Twee weken ban gehad.
[..]
Ken ik niet.quote:
Een hele leuke, lieve, trouwe, zorgzame, vrouwelijke mod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een hele leuke, lieve, trouwe, zorgzame, vrouwelijke mod.Wat ben je weer lollig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat je of het staat je niet. Mij staat het nietquote:Op woensdag 11 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Knut. Hoe denk jij over baarden?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een hele leuke, lieve, trouwe, zorgzame, vrouwelijke mod.woefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drink gewoon water, van Fanta krijg je kanker.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fanta in het blikjesautomaat is op
Gedaan en ook op jou gestemd.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een nieuwe UI, ik zou jullie stemmen op de lelijkste UI nogmaals overwegen
Jij hebt zeker zo'n vlassig jappenbaardjequote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het staat je of het staat je niet. Mij staat het niet
Er zitten bij mij serieus rode haren tussenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n vlassig jappenbaardje
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gedaan en ook op jou gestemd.
Dat heb ik ook. Dat hebben zoveel mannen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten bij mij serieus rode haren tussenWtf man, ik heb gewoon zwart haar, niks geen rood in de familie.
Zal wel zijn omdat ik nog van de noormannen afstam.
Stoot op je muil kun je krijgen, Van Velzen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou jij gewoon een keer die kaasmuil van je joh Sven Kramer.
Haha kanjerginger.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten bij mij serieus rode haren tussenWtf man, ik heb gewoon zwart haar, niks geen rood in de familie.
Ik voel me daar ongemakkelijk over dus scheer ik het af.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dat hebben zoveel mannen.
Rosse haren in je baard. Meer hetero kun je 't niet krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel me daar ongemakkelijk over dus scheer ik het af.
Het mag ook eigenlijk gewoon niet van m'n vriendinquote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rosse haren in je baard. Meer hetero kun je 't niet krijgen.
Haha jij luistert naar je vriendin.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mag ook eigenlijk gewoon niet van m'n vriendin
Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Cola boven Fanta verkiezen zijn smerig.
Een verhoogde kans opquote:Op woensdag 11 december 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.
jij drinkt bierquote:Op woensdag 11 december 2013 13:48 schreef JanCees het volgende:
Al zou ik het niet erg vinden als ze het wel kregen.
Oke.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mag ook eigenlijk gewoon niet van m'n vriendin
Dat komt omdat je jezelf roomser dan de paus voordoet sinds je mod bent.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben niet bepaald populair merk ik welGelukkig woon ik niet in Japan.
Een Japanse viking. Wat een bloedige combinatiequote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel iemandquote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.'Mag niet van m'n vriendin.' Heb je dat HMF OOIT horen zeggen? Dacht het NIET.
Je bent zelf een slap excuusquote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.'Mag niet van m'n vriendin.' Heb je dat HMF OOIT horen zeggen? Dacht het NIET.
Ik vind dit een mooie verhaallijn voor ss doomtrooper 2; the pacific theatre.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Een Japanse viking. Wat een bloedige combinatie
Ze krijgen jantjequote:Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vanavond krijgt milan het aan hun butus
Enorm stoer vak410 clownsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax fans hebben weer gevochten met die van Milan.
De bus met Ajax fans werd geblokkeerd door een groep protesterende Italianen, toen is er een clash geweest.quote:
Die hoeven zeker niet te werken godverdommequote:Op woensdag 11 december 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit nog best vol daar in Istanbul.
Dat veldquote:Op woensdag 11 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Oh gewoon live te zien
Nee inderdaad. Terwijl wij hier keihard zitten te zwoegen op fok.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die hoeven zeker niet te werken godverdomme
Stinkturken zijn nog erger dan die bajesbulgarenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Terwijl wij hier keihard zitten te zwoegen op fok.
Knoflookvreters
Oh?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je jezelf roomser dan de paus voordoet sinds je mod bent.
Remove kebabquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Stinkturken zijn nog erger dan die bajesbulgaren
lekker joh. Helaas hebben we hier amper ronde paprika'squote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
paprika, nou nee, zeker niet met schil
Stem nou maar op Brunodebruinebeer als beste nieuwkomer dan komt de rest wel goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Die awards zijn echt te kansloos. Heeft gewoon geen tyfus met VBL te maken.
Ik vind dit een beetje een banaal gerecht. Mag dat? 'Kijk mij een gebakken ei in een halve paprika gemaakt hebben.'quote:
Mehh, wilde een puush-screenie maken op 40:45 maar puush doet kutquote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan iemand een screencap maken want mijn telefoon wilt geen live voetbal afspelen.
Enige reden dat ik gestemd heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stem nou maar op Brunodebruinebeer als beste nieuwkomer dan komt de rest wel goed.
Bruno zegt bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige reden dat ik gestemd heb.
Dat mag. Ik vind het fijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een banaal gerecht. Mag dat? 'Kijk mij een gebakken ei in een halve paprika gemaakt hebben.'
Ik heb vanavond bruine bonensoep, dus kan ik je morgen na gaan doenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik loop alweer de ganse dag enorm hard te bouten. Dat jullie op de hoogte zijn.
Ik krijg de helft niet ingevuld.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Weet je wie ik mis? Napoleonfour. Leuke user was dat.
Topuser ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me er niet echt meer een beeld bij vormen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt meer een beeld bij vormen.
Een plek in de tweede ronde.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Er staat ook nog wat op het spel bij gala-juve?
Gala moet winnen voor plek 2, Juve heeft aan een punt genoegquote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Pas je op voor je coeliakie?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb vanavond bruine bonensoep, dus kan ik je morgen na gaan doen
Als Gala wint gaan ze door ten koste van Juventus, Juventus heeft genoeg aan een gelijkspel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind eht wel leuk. Ik heb ook mooi beeld. Mooi contrast op 't veld met die hagel en donkere strepen van de vegers erop.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem heb ik niets met doordeweeks voetbal op de middag.
Dit was mij ondertussen al duidelijk ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Gala wint gaan ze door ten koste van Juventus, Juventus heeft genoeg aan een gelijkspel.
Was te verwachten. Geniale speler man. Zou bij Arsenal echt de blits maken, maar daar hebben ze Özil nu natuurlijk.quote:
Het is geen korfbal.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu alweer rust bij dat voetbal.
Kan je net zo goed volle 60 minuten spelen.
Wat ben jij een simpele ziel soms.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor Milan vanavond![]()
Hup milan hup
Ik heb vernomen dat Bruno voor Ajax is. Hoe sta je daarin?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor Milan vanavond![]()
Hup milan hup
Welnee man. Honda is veel sneller qua handelingssnelheid ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
Honda is de fitte versie van Van der Vaart.
Nee dat niet, wel sneller qua lopen/startsnelheidquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee man. Honda is veel sneller qua handelingssnelheid ook.
Oh heb je daar bewijs voor? Dan zou ik hem pas écht tof gaan vindenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Bruno voor Ajax is. Hoe sta je daarin?
Jullie mochten ze zelf uitkiezenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh heb je daar bewijs voor? Dan zou ik hem pas écht tof gaan vinden
Toch wel. Kijk er de wedstrijden maar eens op na.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel sneller qua lopen/startsnelheid
Rare fetish heb jij...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.
Gelulquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.
Dat is juist de kwaliteit van VdV, anders gewoon middenmaatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel. Kijk er de wedstrijden maar eens op na.
Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Tarado het volgende:
VBL heeft toch ook weinig met voetbal te maken, ik zie het probleem dus niet echt
Gewoon door mijn vader gewonnen weddenschapjes met de herenquote:
Omdat er al snel wordt gejankt om niets.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.
Bruno is gewoon een successupporterquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelul
Bruno is voor cardiff vanwege de eigenaar. Is een vriend van hem uit Maleisie.
Je zelfkennis spreekt voor je.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er al snel wordt gejankt om niets.
Jij ben gepromoveerd van vijand naar aartsvijand. Dat je het weet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.
Ik jank in clubtopics vrij zelden ergens om.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zelfkennis spreekt voor je.
Je zette het zelf in met je signaturequote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij ben gepromoveerd van vijand naar aartsvijand. Dat je het weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |