Die hoeven zeker niet te werken godverdommequote:Op woensdag 11 december 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit nog best vol daar in Istanbul.
Dat veldquote:Op woensdag 11 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Oh gewoon live te zien
Nee inderdaad. Terwijl wij hier keihard zitten te zwoegen op fok.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die hoeven zeker niet te werken godverdomme
Stinkturken zijn nog erger dan die bajesbulgarenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Terwijl wij hier keihard zitten te zwoegen op fok.
Knoflookvreters
Oh?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je jezelf roomser dan de paus voordoet sinds je mod bent.
Remove kebabquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Stinkturken zijn nog erger dan die bajesbulgaren
lekker joh. Helaas hebben we hier amper ronde paprika'squote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
paprika, nou nee, zeker niet met schil
Stem nou maar op Brunodebruinebeer als beste nieuwkomer dan komt de rest wel goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Die awards zijn echt te kansloos. Heeft gewoon geen tyfus met VBL te maken.
Ik vind dit een beetje een banaal gerecht. Mag dat? 'Kijk mij een gebakken ei in een halve paprika gemaakt hebben.'quote:
Mehh, wilde een puush-screenie maken op 40:45 maar puush doet kutquote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan iemand een screencap maken want mijn telefoon wilt geen live voetbal afspelen.
Enige reden dat ik gestemd heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stem nou maar op Brunodebruinebeer als beste nieuwkomer dan komt de rest wel goed.
Bruno zegt bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige reden dat ik gestemd heb.
Dat mag. Ik vind het fijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een banaal gerecht. Mag dat? 'Kijk mij een gebakken ei in een halve paprika gemaakt hebben.'
Ik heb vanavond bruine bonensoep, dus kan ik je morgen na gaan doenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik loop alweer de ganse dag enorm hard te bouten. Dat jullie op de hoogte zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |