Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Cola boven Fanta verkiezen zijn smerig.
Een verhoogde kans opquote:Op woensdag 11 december 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.
jij drinkt bierquote:Op woensdag 11 december 2013 13:48 schreef JanCees het volgende:
Al zou ik het niet erg vinden als ze het wel kregen.
Oke.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mag ook eigenlijk gewoon niet van m'n vriendin
Dat komt omdat je jezelf roomser dan de paus voordoet sinds je mod bent.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben niet bepaald populair merk ik welGelukkig woon ik niet in Japan.
Een Japanse viking. Wat een bloedige combinatiequote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten bij mij serieus rode haren tussenWtf man, ik heb gewoon zwart haar, niks geen rood in de familie.
Zal wel zijn omdat ik nog van de noormannen afstam.
Daar noem je ook wel iemandquote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.'Mag niet van m'n vriendin.' Heb je dat HMF OOIT horen zeggen? Dacht het NIET.
Je bent zelf een slap excuusquote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.'Mag niet van m'n vriendin.' Heb je dat HMF OOIT horen zeggen? Dacht het NIET.
Ik vind dit een mooie verhaallijn voor ss doomtrooper 2; the pacific theatre.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Een Japanse viking. Wat een bloedige combinatie
Ze krijgen jantjequote:Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vanavond krijgt milan het aan hun butus
Enorm stoer vak410 clownsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax fans hebben weer gevochten met die van Milan.
De bus met Ajax fans werd geblokkeerd door een groep protesterende Italianen, toen is er een clash geweest.quote:
Die hoeven zeker niet te werken godverdommequote:Op woensdag 11 december 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit nog best vol daar in Istanbul.
Dat veldquote:Op woensdag 11 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Oh gewoon live te zien
Nee inderdaad. Terwijl wij hier keihard zitten te zwoegen op fok.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die hoeven zeker niet te werken godverdomme
Stinkturken zijn nog erger dan die bajesbulgarenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Terwijl wij hier keihard zitten te zwoegen op fok.
Knoflookvreters
Oh?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je jezelf roomser dan de paus voordoet sinds je mod bent.
Remove kebabquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Stinkturken zijn nog erger dan die bajesbulgaren
lekker joh. Helaas hebben we hier amper ronde paprika'squote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
paprika, nou nee, zeker niet met schil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |