Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Cola boven Fanta verkiezen zijn smerig.
Een verhoogde kans opquote:Op woensdag 11 december 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.
jij drinkt bierquote:Op woensdag 11 december 2013 13:48 schreef JanCees het volgende:
Al zou ik het niet erg vinden als ze het wel kregen.
Oke.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mensen die veel frisdrank drinken krijgen kanker.
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mag ook eigenlijk gewoon niet van m'n vriendin
Dat komt omdat je jezelf roomser dan de paus voordoet sinds je mod bent.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben niet bepaald populair merk ik welGelukkig woon ik niet in Japan.
Een Japanse viking. Wat een bloedige combinatiequote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten bij mij serieus rode haren tussenWtf man, ik heb gewoon zwart haar, niks geen rood in de familie.
Zal wel zijn omdat ik nog van de noormannen afstam.
Daar noem je ook wel iemandquote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.'Mag niet van m'n vriendin.' Heb je dat HMF OOIT horen zeggen? Dacht het NIET.
Je bent zelf een slap excuusquote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij voor slap excuus voor een vent.'Mag niet van m'n vriendin.' Heb je dat HMF OOIT horen zeggen? Dacht het NIET.
Ik vind dit een mooie verhaallijn voor ss doomtrooper 2; the pacific theatre.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Een Japanse viking. Wat een bloedige combinatie
Ze krijgen jantjequote:Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vanavond krijgt milan het aan hun butus
Enorm stoer vak410 clownsquote:Op woensdag 11 december 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax fans hebben weer gevochten met die van Milan.
De bus met Ajax fans werd geblokkeerd door een groep protesterende Italianen, toen is er een clash geweest.quote:
Die hoeven zeker niet te werken godverdommequote:Op woensdag 11 december 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit nog best vol daar in Istanbul.
Dat veldquote:Op woensdag 11 december 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Oh gewoon live te zien
Nee inderdaad. Terwijl wij hier keihard zitten te zwoegen op fok.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die hoeven zeker niet te werken godverdomme
Stinkturken zijn nog erger dan die bajesbulgarenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Terwijl wij hier keihard zitten te zwoegen op fok.
Knoflookvreters
Oh?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je jezelf roomser dan de paus voordoet sinds je mod bent.
Remove kebabquote:Op woensdag 11 december 2013 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Stinkturken zijn nog erger dan die bajesbulgaren
lekker joh. Helaas hebben we hier amper ronde paprika'squote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
paprika, nou nee, zeker niet met schil
Stem nou maar op Brunodebruinebeer als beste nieuwkomer dan komt de rest wel goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Die awards zijn echt te kansloos. Heeft gewoon geen tyfus met VBL te maken.
Ik vind dit een beetje een banaal gerecht. Mag dat? 'Kijk mij een gebakken ei in een halve paprika gemaakt hebben.'quote:
Mehh, wilde een puush-screenie maken op 40:45 maar puush doet kutquote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan iemand een screencap maken want mijn telefoon wilt geen live voetbal afspelen.
Enige reden dat ik gestemd heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stem nou maar op Brunodebruinebeer als beste nieuwkomer dan komt de rest wel goed.
Bruno zegt bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige reden dat ik gestemd heb.
Dat mag. Ik vind het fijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een banaal gerecht. Mag dat? 'Kijk mij een gebakken ei in een halve paprika gemaakt hebben.'
Ik heb vanavond bruine bonensoep, dus kan ik je morgen na gaan doenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik loop alweer de ganse dag enorm hard te bouten. Dat jullie op de hoogte zijn.
Ik krijg de helft niet ingevuld.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Weet je wie ik mis? Napoleonfour. Leuke user was dat.
Topuser ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me er niet echt meer een beeld bij vormen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt meer een beeld bij vormen.
Een plek in de tweede ronde.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Er staat ook nog wat op het spel bij gala-juve?
Gala moet winnen voor plek 2, Juve heeft aan een punt genoegquote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Pas je op voor je coeliakie?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb vanavond bruine bonensoep, dus kan ik je morgen na gaan doen
Als Gala wint gaan ze door ten koste van Juventus, Juventus heeft genoeg aan een gelijkspel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind eht wel leuk. Ik heb ook mooi beeld. Mooi contrast op 't veld met die hagel en donkere strepen van de vegers erop.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem heb ik niets met doordeweeks voetbal op de middag.
Dit was mij ondertussen al duidelijk ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Gala wint gaan ze door ten koste van Juventus, Juventus heeft genoeg aan een gelijkspel.
Was te verwachten. Geniale speler man. Zou bij Arsenal echt de blits maken, maar daar hebben ze Özil nu natuurlijk.quote:
Het is geen korfbal.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu alweer rust bij dat voetbal.
Kan je net zo goed volle 60 minuten spelen.
Wat ben jij een simpele ziel soms.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor Milan vanavond![]()
Hup milan hup
Ik heb vernomen dat Bruno voor Ajax is. Hoe sta je daarin?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor Milan vanavond![]()
Hup milan hup
Welnee man. Honda is veel sneller qua handelingssnelheid ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
Honda is de fitte versie van Van der Vaart.
Nee dat niet, wel sneller qua lopen/startsnelheidquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee man. Honda is veel sneller qua handelingssnelheid ook.
Oh heb je daar bewijs voor? Dan zou ik hem pas écht tof gaan vindenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Bruno voor Ajax is. Hoe sta je daarin?
Jullie mochten ze zelf uitkiezenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh heb je daar bewijs voor? Dan zou ik hem pas écht tof gaan vinden
Toch wel. Kijk er de wedstrijden maar eens op na.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel sneller qua lopen/startsnelheid
Rare fetish heb jij...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.
Gelulquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.
Dat is juist de kwaliteit van VdV, anders gewoon middenmaatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel. Kijk er de wedstrijden maar eens op na.
Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Tarado het volgende:
VBL heeft toch ook weinig met voetbal te maken, ik zie het probleem dus niet echt
Gewoon door mijn vader gewonnen weddenschapjes met de herenquote:
Omdat er al snel wordt gejankt om niets.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.
Bruno is gewoon een successupporterquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelul
Bruno is voor cardiff vanwege de eigenaar. Is een vriend van hem uit Maleisie.
Je zelfkennis spreekt voor je.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er al snel wordt gejankt om niets.
Jij ben gepromoveerd van vijand naar aartsvijand. Dat je het weet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.
Ik jank in clubtopics vrij zelden ergens om.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zelfkennis spreekt voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |