quote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een hele leuke, lieve, trouwe, zorgzame, vrouwelijke mod.Wat ben je weer lollig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat je of het staat je niet. Mij staat het nietquote:Op woensdag 11 december 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
Knut. Hoe denk jij over baarden?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een hele leuke, lieve, trouwe, zorgzame, vrouwelijke mod.woefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drink gewoon water, van Fanta krijg je kanker.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fanta in het blikjesautomaat is op
Gedaan en ook op jou gestemd.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een nieuwe UI, ik zou jullie stemmen op de lelijkste UI nogmaals overwegen
Jij hebt zeker zo'n vlassig jappenbaardjequote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het staat je of het staat je niet. Mij staat het niet
Er zitten bij mij serieus rode haren tussenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n vlassig jappenbaardje
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gedaan en ook op jou gestemd.
Dat heb ik ook. Dat hebben zoveel mannen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten bij mij serieus rode haren tussenWtf man, ik heb gewoon zwart haar, niks geen rood in de familie.
Zal wel zijn omdat ik nog van de noormannen afstam.
Stoot op je muil kun je krijgen, Van Velzen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou jij gewoon een keer die kaasmuil van je joh Sven Kramer.
Haha kanjerginger.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten bij mij serieus rode haren tussenWtf man, ik heb gewoon zwart haar, niks geen rood in de familie.
Zal wel zijn omdat ik nog van de noormannen afstam.
Ik voel me daar ongemakkelijk over dus scheer ik het af.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dat hebben zoveel mannen.
Rosse haren in je baard. Meer hetero kun je 't niet krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel me daar ongemakkelijk over dus scheer ik het af.
Het mag ook eigenlijk gewoon niet van m'n vriendinquote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rosse haren in je baard. Meer hetero kun je 't niet krijgen.
Haha jij luistert naar je vriendin.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het mag ook eigenlijk gewoon niet van m'n vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |