Ik krijg de helft niet ingevuld.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Die awards zijn echt te kansloos. Heeft gewoon geen tyfus met VBL te maken.
Eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Weet je wie ik mis? Napoleonfour. Leuke user was dat.
Topuser ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me er niet echt meer een beeld bij vormen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan me er niet echt meer een beeld bij vormen.
Een plek in de tweede ronde.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Er staat ook nog wat op het spel bij gala-juve?
Gala moet winnen voor plek 2, Juve heeft aan een punt genoegquote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Pas je op voor je coeliakie?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb vanavond bruine bonensoep, dus kan ik je morgen na gaan doen
Als Gala wint gaan ze door ten koste van Juventus, Juventus heeft genoeg aan een gelijkspel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind eht wel leuk. Ik heb ook mooi beeld. Mooi contrast op 't veld met die hagel en donkere strepen van de vegers erop.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem heb ik niets met doordeweeks voetbal op de middag.
Dit was mij ondertussen al duidelijk ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Gala wint gaan ze door ten koste van Juventus, Juventus heeft genoeg aan een gelijkspel.
Was te verwachten. Geniale speler man. Zou bij Arsenal echt de blits maken, maar daar hebben ze Özil nu natuurlijk.quote:
Het is geen korfbal.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu alweer rust bij dat voetbal.
Kan je net zo goed volle 60 minuten spelen.
Wat ben jij een simpele ziel soms.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor Milan vanavond![]()
Hup milan hup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |