Ik heb vernomen dat Bruno voor Ajax is. Hoe sta je daarin?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben voor Milan vanavond![]()
Hup milan hup

Welnee man. Honda is veel sneller qua handelingssnelheid ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Tjacka het volgende:
Honda is de fitte versie van Van der Vaart.

Nee dat niet, wel sneller qua lopen/startsnelheidquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee man. Honda is veel sneller qua handelingssnelheid ook.

Oh heb je daar bewijs voor? Dan zou ik hem pas écht tof gaan vindenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Bruno voor Ajax is. Hoe sta je daarin?

Jullie mochten ze zelf uitkiezenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:09 schreef Happel het volgende:
Die awards zijn echt te kansloos. Heeft gewoon geen tyfus met VBL te maken.

Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh heb je daar bewijs voor? Dan zou ik hem pas écht tof gaan vinden

Toch wel. Kijk er de wedstrijden maar eens op na.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel sneller qua lopen/startsnelheid

Rare fetish heb jij...quote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.

Gelulquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem in Ajaxshirt naast de foto's van René van der Gijp en Mario Been in Ajax shirt thuis in een plakboek.

Dat is juist de kwaliteit van VdV, anders gewoon middenmaatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel. Kijk er de wedstrijden maar eens op na.

Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef Tarado het volgende:
VBL heeft toch ook weinig met voetbal te maken, ik zie het probleem dus niet echt

Gewoon door mijn vader gewonnen weddenschapjes met de herenquote:

Omdat er al snel wordt gejankt om niets.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.

Bruno is gewoon een successupporterquote:Op woensdag 11 december 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelul
Bruno is voor cardiff vanwege de eigenaar. Is een vriend van hem uit Maleisie.

Je zelfkennis spreekt voor je.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er al snel wordt gejankt om niets.

Jij ben gepromoveerd van vijand naar aartsvijand. Dat je het weet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. De inhoudelijk discussies over voetbal zelfs in de clubtopics zijn op een hand te tellen.

Ik jank in clubtopics vrij zelden ergens om.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zelfkennis spreekt voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |