Goed idee, mijn chinees van gister staat ook nog in de ijskastquote:Op woensdag 11 december 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb als ontbijt twee borden Indonesische rijsttafel op, moet niet denken aan lunch
Jij krijgt de Ronaldinho-award. Op basis van status je uitverkiezing verdienenquote:
Geef het een dagje.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen gebanned of is het voor het eerst in een maand droog?
Ik kan niet in de toekomst kijken he lange darm. Heet geen HMF.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak jij dit jaar weer de Derksen award?
Leuk man, grappen maken over de aidsplekken in m'n gezicht.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij krijgt de Jack Spijkerman award. Voor de user met de meest pokdalige huid.
Hoiquote:
Behalve Jr kan ik niemand bedenken. Dven en Elan postte eerder ook al toch? En anders zij ook.quote:
Ik heb inderdaad misschien een jaar geleden af en toe in een topic dat op de FP voorbij kwam gepost. Ik was toerist in VBL, geen bewoner vanquote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behalve Jr kan ik niemand bedenken. Dven en Elan postte eerder ook al toch? En anders zij ook.
Brunoquote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behalve Jr kan ik niemand bedenken. Dven en Elan postte eerder ook al toch? En anders zij ook.
Ik, hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik, hoi
Ja maar jij bent niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:
Bruno kan de touwtyfus krijgenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bruno zou wel heel blij zijn denk ik met een heuse VBL award.
Bakkes jijquote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bruno kan de touwtyfus krijgen
Doe jij eens even heel snel normaal mannetje.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bruno kan de touwtyfus krijgen
Start een kringetje voor Brunoquote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bruno zou wel heel blij zijn denk ik met een heuse VBL award.
Stylo weg ja?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
Madeleine McCann award: User die vermist is.
MrStylo
hij is terug mattiequote:Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef RensAjacied het volgende:
Madeleine McCann award: User die vermist is.
MrStylo
Ik geef jou nog wel een johannes_vermeer award. Kapiteintje heeft er ook al eentje binnen gesleept en zoals je aan zijn FoBo kan zien was hij er maar wat blij mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het zorgwekkend dat ik nog maar 1 stem heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |