Brunodebruinebeerquote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Cara het volgende:
Wat een kutcategorieen.
Er zijn helemaal geen nieuwe users.
Had je nieuwe categorieen aangedragen in het daartoe bestemde topic?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Cara het volgende:
Wat een kutcategorieen.
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je nieuwe categorieen aangedragen in het daartoe bestemde topic?
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een award die spontaan kan worden uitgereikt aan degenen die hem echt verdiend hebben, en dat hele jureringsproces slaan we over.
Bijv.
[ afbeelding ]
Ikquote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Cara het volgende:
Wat een kutcategorieen.
Ik hoop op de slechte grappen award, al heb ik geduchte concurrentie.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik gun het je JR, welke award het dan ook mag zijn
Nietes.quote:
De Jessica Alba award komt dus nog?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je nieuwe categorieen aangedragen in het daartoe bestemde topic?
Ik heb er 2, eentje voor de beste mod en eentje voor de slechtste modquote:Op woensdag 11 december 2013 12:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het zorgwekkend dat ik nog maar 1 stem heb.
Die voor de gifjes? Kweenie.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Jessica Alba award komt dus nog?
Je hebt er ook 1 voor buitenlands voetbalkenner.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er 2, eentje voor de beste mod en eentje voor de slechtste mod
Paul-89, Pieter-Jan D, Tjacka, johannes_v, het kan niet op.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Tjacka het volgende:
Hallo, er zitten best kwaliteitsusers op dat andere forum.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor, die gifjes post ik sowieso wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |