Wanneer gaan we bieren dan?quote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, brunette is voor Feyenoord
Hoogbejaardquote:
Als we gaan bieren mag je zelf pics makenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij die pics eens in DM gooit
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:32:09Galatasaray-Juventus wordt morgen 15.00 uur hervat. reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we gaan bieren mag je zelf pics maken
Wat een kuttijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:32:09Galatasaray-Juventus wordt morgen 15.00 uur hervat. reageer retweet
Dat klinkt niet verkeerd. Hoor je dat C_A. Gaan we dan ook pics maken van jouw tetten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we gaan bieren mag je zelf pics maken
Sorry, ik socialize niet met joden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Onlogisch ga je met mij mee als ik mn nieuwe tatoeage ga laten zetten bij jou in het dorp?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, ik socialize niet met joden.
[..]
Jij bent dan ook de lul hoorquote:
Ziequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Hoor je dat C_A. Gaan we dan ook pics maken van jouw tetten?
[..]
Jammer, ik ga een prachtige Amsterdam tatoeage laten zetten namelijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze manquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb je toch al?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Hoor je dat C_A. Gaan we dan ook pics maken van jouw tetten?
[..]
Wat is dezen?quote:
In Spijkenisse? Het is dan te hopen dat die tatoeëerder je voor het leven verminkt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer, ik ga een prachtige Amsterdam tatoeage laten zetten namelijk
Jajajajaquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
In Spijkenisse? Het is dan te hopen dat die tatoeëerder je voor het leven verminkt.
Ik had het toch tegen onlogisch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
In Spijkenisse? Het is dan te hopen dat die tatoeëerder je voor het leven verminkt.
Jeetje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben hem ooit tegengekomen tijdens het uitgaan.
Zo hey.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben hem ooit tegengekomen tijdens het uitgaan.
Je praat hier op een openbaar forum lieverd. Ga in de DM met die windvanger praten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het toch tegen onlogisch?
Wel blijven opletten hoor!
Hij doet niet aan socializen met joden!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Je praat hier op een openbaar forum lieverd. Ga in de DM met die windvanger praten.
Uhhhhhhhhhhh Serieusquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajajaja![]()
Volgens mij heb ik nog wel ergens een soort van pikante foto van jou
Ja, dat gejank ga ik nog een avond aanhoren ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Het "Heren laat je zien" is vermakelijker dan deze SC. Sluit de boel maar GGMM.
Verbaast.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom verbaasd/verbaast me dit niet.
Ja.quote:
Uh neequote:
Geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom verbaasd/verbaast me dit niet.
Vervangen door 'neuken' werkt beter, dat onthouden de meeste wel goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat gejank ga ik nog een avond aanhoren ja.
[..]
Verbaast.
Vervang het anders door 'smurfen'
Ok.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vervangen door 'neuken' werkt beter, dat onthouden de meeste wel goed
ja die was wel pijnlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Volgens mij wel!
Sowieso een foto van de blauwe plek die ik je had bezorgd
nou nou nouquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helpt bij hem niet, hij is nog maagd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed EggsTC zou ook meegaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar fijne avond allen.
c_a en onlogisch, ik hoor wel wanneer we gaan bieren he
Juist die denken toch 24/7 aan neuken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helpt bij hem niet, hij is nog maagd.
Later, graftak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar fijne avond allen.
c_a en onlogisch, ik hoor wel wanneer we gaan bieren he
Ok doeiquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Elan het volgende:
Inteelt kliek zeg hier.
Zo maar even roulette spelen
daarvoor is de k klank toch te hard en daarom ietwat ongemakkelijk, smurfen werkt toch echt beterquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dolletjes. Op stap met 3 kakkerlakken. Nee, echt. Ik voel mij nu al heel veilig enzquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed EggsTC zou ook meegaanMaar die beloofd wel meer dingen
Trappistbier uit Nederland, wil ik hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Adames het volgende:
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)s-hop-in-bange-dagen
Saind
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
volgens mij ga ik dood binnenkort
laatste paar dagen last aan de linkerkant van mijn borstkas
Ik heb een nieuwe broek gekocht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
ripquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
Dat is mooi kut.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
Komt van al dat debiele hardlopen bij -3, is helemaal niet goed voor je lijf man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
Moet er nog iemand komen op je begrafenis?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Typisch het volgende:
Hihi je zei komen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet er nog iemand komen op je begrafenis?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vast geen lolbroek1!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! einz11!!1!!!
Huh?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helpt bij hem niet, hij is nog maagd.
Ik ga sowieso, misschien wil jij meerijden dan halen we eerst Sjaak op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet er nog iemand komen op je begrafenis?
hey dat was ik heul niequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ZELDEN ZO HARD GELACHEN onlogisch
hihi, typischquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ZELDEN ZO HARD GELACHEN onlogisch
Je had op Belgie moeten kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]ben een beetje flauw geworden van die hagelwedstrijd en die saaie erna.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het kijk ons een stoer doen uurtje, en stoer is het
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, Kerst en zo gewoon overslaan.
Natuurlijk niet, want UEFAquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
Hoe kunnen ze die wedstrijd nou om 15:00 morgen uitspelen, mensen moeten toch werken of krijgen ze gewoon hun geld terug.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dolletjes. Op stap met 3 kakkerlakken. Nee, echt. Ik voel mij nu al heel veilig enz
Wel op Fok! Ik heb immers een keertje kanker gezegd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, Kerst en zo gewoon overslaan.
bierbeulquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gaan we naar die ene tent
Hoe heet dat ook al weer, waar we honderd keer ons bierglas lieten vallen
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hekel aan de feestdagen. Vind er echt geen bal aan.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
UEFA MAFFIA UEFA MAFFIA!!1!!!1!!
Foei. Ga biechten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel op Fok! Ik heb immers een keertje kanker gezegd.
ik vind het wel chill, dubbel salarisquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hekel aan de feestdagen. Vind er echt geen bal aan.
Mjah zuipen kan op andere dagen ook welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.
Je bedoelt toch niet hier in het dorp he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gaan we naar die ene tent
Hoe heet dat ook al weer, waar we honderd keer ons bierglas lieten vallen
We kregen wel steeds nieuwe en aan het einde van de avond hadden we volgens mij gewoon muntjes overquote:
Oh ja ik las het net. Met 8 doorquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anderlecht: 3 penalties + 3 rode kaarten.
Altijd maar dat gezuip. Waar is dat nu weer voor nodig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.
Flashbackquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet hier in het dorp he?
De keizer of flashback, verder zijn we niet geweest geloof ik. Weet weinig meer van die avond
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd maar dat gezuip. Waar is dat nu weer voor nodig?
Als iedereen een ban heeft en het licht uit is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer worden die awards uitgereikt?
Waarom hier in het dorp bieren? Maar ik ben weg, we appen enz nog welquote:
Hey blauwe, lees eens. Die awards. INFORM USquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit genote poppetje...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het kijk ons een stoer doen uurtje, en stoer is het
Ah damn jammer dat ik het niet gezien heb. Ik zat wel te zappen maar ik weet nog niet waar alle zenders zitten met dat digitalequote:
Morgen brada, morgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey blauwe, lees eens. Die awards. INFORM US
Oh het was een huilpost.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel op Fok! Ik heb immers een keertje kanker gezegd.
Heej joh hebben jullie al gestemd? Dat komt eerst nog hequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey blauwe, lees eens. Die awards. INFORM US
Wat spannend. Ik zet de popcorn vast klaar. Gaat er gestemd worden of wordt het dictatoriaal verkozen?quote:
Nooit. Het zijn internetawards.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer worden die awards uitgereikt?
Omdat het best gezellig wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom hier in het dorp bieren? Maar ik ben weg, we appen enz nog wel
Dat duurt al 2 dagenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej joh hebben jullie al gestemd? Dat komt eerst nog heWe zijn in beraad over de awards en dan mogen jullie stemmen.
Dictoriaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat spannend. Ik zet de popcorn vast klaar. Gaat er gestemd worden of wordt het dictatoriaal verkozen?
Dan was het GGMMquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit genote poppetje...
Uiteindelijk het laatste uiteraard. Ik verwijder gewoon stemmen die me niet aanstaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat spannend. Ik zet de popcorn vast klaar. Gaat er gestemd worden of wordt het dictatoriaal verkozen?
Hopelijk heb je een pak gehuurd en niet gekocht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een immense tegenvaller is dit zeg
quote:
Ik wist hetquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een pak gehuurd en niet gekocht.
[..]
Die van Stijn, die is te ongeduldigquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uiteindelijk het laatste uiteraard. Ik verwijder gewoon stemmen die me niet aanstaan.
Houd eens op. Tong is eindelijk weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boeiendGedraag je niet als een puber, puber. Heb gewoon geduld
Ik denk ook niet dat er nu nog een winkel open is die ze verkooptquote:
okquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op. Tong is eindelijk weg.
Als jij denkt dat Happel iets koopt, dan ken je hem slecht...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nu nog een winkel open is die ze verkoopt
Oh kun je ze niet printen tegenwoordig? Of is dat alleen voor heel veel.
Hij koopt iig internetquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Happel iets koopt, dan ken je hem slecht...
Ik heb er maar twee nodig. Iedereen zit maar kinderen te baren en ik maar kaarten kopen en schrijven de hele tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nu nog een winkel open is die ze verkoopt
Oh kun je ze niet printen tegenwoordig? Of is dat alleen voor heel veel.
Arme Happel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee nodig. Iedereen zit maar kinderen te baren en ik maar kaarten kopen en schrijven de hele tijd.
Ik kruip zo wel tegen je aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Baal je niet dan?
Ik heb het koud en kijk LOTR
ik ga volgende week naar the hobbitquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Baal je niet dan?
Ik heb het koud en kijk LOTR
Stuur onder rembours.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee nodig. Iedereen zit maar kinderen te baren en ik maar kaarten kopen en schrijven de hele tijd.
http://www.hallmark.nl/kaarten/geboorte/best-verkochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
een ''vind ik leuk'' is tegenwoordig toch meer dan genoeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kinderen brrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou wel minder burgerlijk zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
een ''vind ik leuk'' is tegenwoordig toch meer dan genoeg?
Als je een kaart koopt dan koop je er toch meteen een postzegel bij? Of ben ik nou gek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zo? Kut...weer 5 euro aan iets anders dan bier besteed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
een ''vind ik leuk'' is tegenwoordig toch meer dan genoeg?
Ik moet de eerste nog nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga volgende week naar the hobbit
Donja had dus geen gelijk... je koopt wel af en toe watquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zo? Kut...weer 5 euro aan iets anders dan bier besteed.
Het ene sluit het andere niet echt uit..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een kaart koopt dan koop je er toch meteen een postzegel bij? Of ben ik nou gek.
Of welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet echt uit..
Moet je niet eens aan beginnen man met al die clubs die al geplaatst zijn valt er niks zinnigs over te zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef onlogisch het volgende:
Mijn toto betrof 5 wedstrijden.
Ik had ze alle 4 foutJuve speelt morgen pas verder, maar ik hoop dat ik daar ook een consequente score weet te bewerkstelligen.
Misschien heeft hij er zelf wel 1 gefreubelt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een kaart koopt dan koop je er toch meteen een postzegel bij? Of ben ik nou gek.
Begrijp ik het nou goed dat de Wijnaldum award dit jaar niet meer wordt uitgereikt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet echt uit..
Hoeveel vriendelijker kan ik zeggen dat Karina volslagen maf is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat de Wijnaldum award dit jaar niet meer wordt uitgereikt?
Deed ik vroeger met kerstkaartenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er zelf wel 1 gefreubelt?
Knutselen en Creativiteit
Kijk hier effe anders: https://digitalepostzegel.postnl.nl/quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zo? Kut...weer 5 euro aan iets anders dan bier besteed.
Niks mis met maf joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel vriendelijker kan ik zeggen dat Karina volslagen maf is?
Heb liever dat jij verdwijnt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nu wil jij dat Happel post "En nu jij nog" maar dan in een iets andere toon
Dat staat los van mijn post. Tevens is het "en jij"quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb liever dat jij verdwijnt.
Elan is nog te pruimen i.t.t die aidsposts van GGMM en jou.
Doe even normaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van mijn post. Tevens is het "en jij"
Neuh dat is meer: niks mis met dom.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wordt het motto van PSV als de Kerkhofjes daar aan de macht komen.
Karientje, hoe gaat het met Skyrim?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Zijn jullie allemaal ongesteld of zo. Sjongejonge.
Echt hequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat LR en GGMM dat zijn, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Mmm ik kan niet zo goed aan de controls wennenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Karientje, hoe gaat het met Skyrim?
neequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laatste aflevering van the Originals nou nog gezien?
Tampons zijn handigerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat LR en GGMM dat zijn, ja.
Vraag me af of ze maandverband hebben daar in Noord-Korea
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat LR en GGMM dat zijn, ja.
Vraag me af of ze maandverband hebben daar in Noord-Korea
Dan is Walking Dead inderdaad de meest logische keuze om te gaan volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
ik ga misschien maar met the walking dead beginnen
maar ik houd heul niet van zombies
Ik praat niet meer met je tot je ze allemaal hebt gezien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik moet er nog 5 kijken geloof ik
Leuke serie. Vooral het laatste seizoen is een pareltje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
Ik ook niet. Maar doe maar gewoon kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
gewoon doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
C_A stalkt ons met zombie-foto'squote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
ok. ik denk vrijdag, eerder heb ik geen tijd. Ik ga het zo druk krijgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met je tot je ze allemaal hebt gezien.
Het idee dat jij denkt dat ik mezelf stoer vind vanwege het plaatsen van een bericht op het internet vind ik zowaar nog hilarischer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik moet hier eigenlijk wel om lachen. Ik beeld helemaal in hoe jij vanachter je computer daadwerkelijk denkt een stoere opmerkingen te hebben geplaatst.
![]()
Noord-Kora, hoe kom je erop
Die is echtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Tyron het volgende:
Oh, moet de laatste aflevering van Vampire Diaries nog zien, dacht dat ze een winterstop hadden. Nog niet dus.
Ik vind "hilarisch" een ietwat vervelend woord. Het doet mij toch al snel aan relnichten denken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Het idee dat jij denkt dat ik mezelf stoer vind vanwege het plaatsen van een bericht op het internet vind ik zowaar nog hilarischer.
trustenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga douchen en slapen.
Einde bericht.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind "hilarisch" een ietwat vervelend woord. Het doet mij toch al snel aan relnichten denken.
Maar als je serieus bent. Nee Happel, enkel vrouwen gebruiken maandverband tenzij een man aan aambeien lijdt en dit is bij mij niet het geval
Ik mag serieus hopen dat dit geen grap wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Maar er is dus een onderscheid tussen serieuze en stoere posts? Niets anders?
Serieus = mijn postsquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Maar er is dus een onderscheid tussen serieuze en stoere posts? Niets anders?
Oh ik val dus ook onder de crapquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus = mijn posts
Stoer = posts van Rens
Overige crap = de rest
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt Ron, ik had hem bijna gemist
trusten, droom maar lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga douchen en slapen.
Einde bericht.
Dit klopt wel ongeveer ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus = mijn posts
Stoer = posts van Rens
Overige crap = de rest
welterustenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook de laptop uitzetten. Teveel posts vandaag
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook de laptop uitzetten. Teveel posts vandaag
Hoe bedoel je nu Tjacka weg is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef Elan het volgende:
GC / IKEA bindt strijd aan met eenzame kerst
Ga me hiervoor maar aanmelden nu Tjacka weg is.
Normale mensen zitten niet op FOK!.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
Hoi, normale mensen hebben wel gewoon werk hoor elan.
Ah je zat te sherlocken zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
Hoi, normale mensen hebben wel gewoon werk hoor elan.
Goed bezig.quote:
Met 10 minuten zit je pas op een kwart stroopwafel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed bezig.
Heb er een uur geleden weer een gegeten voor het eerst in drie weken.
Gelijk erna een work-out van 10 minuten gedaan om de calorieën te verbranden.
Niet met de intensiteit waarop ik sport.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met 10 minuten zit je pas op een kwart stroopwafel.
Trusten Happelquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet met de intensiteit waarop ik sport.
Maar ben slapen, toedels.
Doei happel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet met de intensiteit waarop ik sport.
Maar ben slapen, toedels.
Nou je ziet het hij is er gewoon nogquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka wil VBL verlaten heb ik uit zeer betrouwbare bron (Tjacka)
Zeker. Jullie hebben mij als pispaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka wil VBL verlaten heb ik uit zeer betrouwbare bron (Tjacka)
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker. Jullie hebben mij als pispaal.
En jij bent een pussy, beetje bang doen bij horrorquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.
Weet je hoe eng dat is en vooral als je dan iets rondom het huis hoort brrrrrrrrrrrr. Laatst nog Conjuring gezien is ook niet aan te raden als je pussy bentquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij bent een pussy, beetje bang doen bij horror
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.
Zie je wel, je bent een pussy. Ik ga morgen Insidious 2 kijken, alleen met de gordijnen dichtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is en vooral als je dan iets rondom het huis hoort brrrrrrrrrrrr. Laatst nog Conjuring gezien is ook niet aan te raden als je pussy bent
Watje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.
Jij bent tong toch niet ? Leer incasseren als een manquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.
Laat hem maar. Ik ben meer man dan hijquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent tong toch niet ? Leer incasseren als een man
Die is dan ook heul niet engquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent een pussy. Ik ga morgen Insidious 2 kijken, alleen met de gordijnen dicht![]()
Het enige wat ik eng vind in horror is als iemand een injectie krijgt
Oh die kijk ik ook vaak. Ichi the Killer en Battle Royal en dat soort shit. Oh en Audition die is echt eng.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is dan ook heul niet eng.
Moet je maar eens een echte horrofilm aanschouwen zoals van die Japanse toestanden dan lig ook jij heus wel hel hard huilend in je bedje hoor
A Serbian Film is wel wat voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die kijk ik ook vaak. Ichi the Killer en Battle Royal en dat soort shit. Oh en Audition die is echt eng.
Die heb ik ook gezien. En Human Centipede 1 en 2.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
A Serbian Film is wel wat voor jou denk ik.
Serieus? Na die film heb ik geen horror film meer gekeken volgens mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. En Human Centipede 1 en 2.
Waarom zou je dat soort meuk willen zien?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is dan ook heul niet eng.
Moet je maar eens een echte horrofilm aanschouwen zoals van die Japanse toestanden dan lig ook jij heus wel hel hard huilend in je bedje hoor
Nah het is niet echt he? Echte enge filmpjes vind ik minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Na die film heb ik geen horror film meer gekeken volgens mij.![]()
Gore tering zooi.
Naar dat soort shit ga je toch niet echt kijken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn dan ook lachwekkend slechtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag hopen van niet nee, maar ik had al niets met dat genre en die film heeft het helemaal verziekt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah het is niet echt he? Echte enge filmpjes vind ik minder.
Geesten vind ik juist niet zo eng eigenlijk. Die meisjes met zwarte haren en zwarte ogen altijdquote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn dan ook lachwekkend slechtMoet je Janghwa, Hongryeon kijken of Ju-on met die satanische geesten. Fucking eng.
Trusten Typischquote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag hopen van niet nee, maar ik had al niets met dat genre en die film heeft het helemaal verziekt.
en nu ga ik slapen
gegroet
Tuurlijk liever Asylum. Maar beetje griezelen is ook niks mis mee Johannesquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar dat soort shit ga je toch niet echt kijken?
Liever asylum films.
Hou het wel bij mijn potje WoW als je het niet erg vindt, ja ben half wijfquote:Op woensdag 11 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Geesten vind ik juist niet zo eng eigenlijk. Die meisjes met zwarte haren en zwarte ogen altijd
Ik vind dat RTL7 wat vaker wat van die films uit moet zenden.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk liever Asylum. Maar beetje griezelen is ook niks mis mee Johannes
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer vanquote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou het wel bij mijn potje WoW als je het niet erg vindt, ja ben half wijf
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat RTL7 wat vaker wat van die films uit moet zenden.
Staan een aantal films op Netflixquote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer van
[..]
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?
Gewoon een tijdje spelen, dan rol je er vanzelf weer in hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer van
[..]
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?
Ik heb geen Netflix, ik ben arm.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan een aantal films op Netflix
Level 85. Ik ga eerst wat BG's doen (heb er vanmiddag 1 gedaan) om weer wat abilities te oefenen. En ik heb nieuwe skills geloof ik? Moet het nog uitzoeken.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje spelen, dan rol je er vanzelf weer in hoor.
Welke level zit je nu?
Hoiquote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ifjes-van-2013-17316
De 18 meest akward gifjes van het jaar.
Welke vinden jullie het meest sjanant?
Behalve dan dat ene gifje dat Drizzt elke keer in de OP wil zetten.
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is gewoon woest wild aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Snap niet dat ze bij sjanant komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |