Leuke serie. Vooral het laatste seizoen is een pareltje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
ik ga misschien maar met the walking dead beginnen
maar ik houd heul niet van zombies
Ik ook niet. Maar doe maar gewoon kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
gewoon doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
C_A stalkt ons met zombie-foto'squote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
ok. ik denk vrijdag, eerder heb ik geen tijd. Ik ga het zo druk krijgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met je tot je ze allemaal hebt gezien.
Het idee dat jij denkt dat ik mezelf stoer vind vanwege het plaatsen van een bericht op het internet vind ik zowaar nog hilarischer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik moet hier eigenlijk wel om lachen. Ik beeld helemaal in hoe jij vanachter je computer daadwerkelijk denkt een stoere opmerkingen te hebben geplaatst.
![]()
Noord-Kora, hoe kom je erop
Die is echtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Tyron het volgende:
Oh, moet de laatste aflevering van Vampire Diaries nog zien, dacht dat ze een winterstop hadden. Nog niet dus.
Ik vind "hilarisch" een ietwat vervelend woord. Het doet mij toch al snel aan relnichten denken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Het idee dat jij denkt dat ik mezelf stoer vind vanwege het plaatsen van een bericht op het internet vind ik zowaar nog hilarischer.
trustenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga douchen en slapen.
Einde bericht.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind "hilarisch" een ietwat vervelend woord. Het doet mij toch al snel aan relnichten denken.
Maar als je serieus bent. Nee Happel, enkel vrouwen gebruiken maandverband tenzij een man aan aambeien lijdt en dit is bij mij niet het geval
Ik mag serieus hopen dat dit geen grap wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Maar er is dus een onderscheid tussen serieuze en stoere posts? Niets anders?
Serieus = mijn postsquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Maar er is dus een onderscheid tussen serieuze en stoere posts? Niets anders?
Oh ik val dus ook onder de crapquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus = mijn posts
Stoer = posts van Rens
Overige crap = de rest
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt Ron, ik had hem bijna gemist
trusten, droom maar lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga douchen en slapen.
Einde bericht.
Dit klopt wel ongeveer ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus = mijn posts
Stoer = posts van Rens
Overige crap = de rest
welterustenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook de laptop uitzetten. Teveel posts vandaag
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook de laptop uitzetten. Teveel posts vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |