Doe even normaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb liever dat jij verdwijnt.
Elan is nog te pruimen i.t.t die aidsposts van GGMM en jou.
nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van mijn post. Tevens is het "en jij"
Neuh dat is meer: niks mis met dom.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wordt het motto van PSV als de Kerkhofjes daar aan de macht komen.
Karientje, hoe gaat het met Skyrim?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Zijn jullie allemaal ongesteld of zo. Sjongejonge.
Echt hequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb liever dat jij verdwijnt.
Elan is nog te pruimen i.t.t die aidsposts van GGMM en jou.
Ik vermoed dat LR en GGMM dat zijn, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Mmm ik kan niet zo goed aan de controls wennenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Karientje, hoe gaat het met Skyrim?
neequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laatste aflevering van the Originals nou nog gezien?
Tampons zijn handigerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat LR en GGMM dat zijn, ja.
Vraag me af of ze maandverband hebben daar in Noord-Korea
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat LR en GGMM dat zijn, ja.
Vraag me af of ze maandverband hebben daar in Noord-Korea
Dan is Walking Dead inderdaad de meest logische keuze om te gaan volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
ik ga misschien maar met the walking dead beginnen
maar ik houd heul niet van zombies
Ik praat niet meer met je tot je ze allemaal hebt gezien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik moet er nog 5 kijken geloof ik
Leuke serie. Vooral het laatste seizoen is een pareltje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
Ik ook niet. Maar doe maar gewoon kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
gewoon doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
C_A stalkt ons met zombie-foto'squote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
ok. ik denk vrijdag, eerder heb ik geen tijd. Ik ga het zo druk krijgenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met je tot je ze allemaal hebt gezien.
Het idee dat jij denkt dat ik mezelf stoer vind vanwege het plaatsen van een bericht op het internet vind ik zowaar nog hilarischer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik moet hier eigenlijk wel om lachen. Ik beeld helemaal in hoe jij vanachter je computer daadwerkelijk denkt een stoere opmerkingen te hebben geplaatst.
![]()
Noord-Kora, hoe kom je erop
Die is echtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Tyron het volgende:
Oh, moet de laatste aflevering van Vampire Diaries nog zien, dacht dat ze een winterstop hadden. Nog niet dus.
Ik vind "hilarisch" een ietwat vervelend woord. Het doet mij toch al snel aan relnichten denken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Het idee dat jij denkt dat ik mezelf stoer vind vanwege het plaatsen van een bericht op het internet vind ik zowaar nog hilarischer.
trustenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga douchen en slapen.
Einde bericht.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind "hilarisch" een ietwat vervelend woord. Het doet mij toch al snel aan relnichten denken.
Maar als je serieus bent. Nee Happel, enkel vrouwen gebruiken maandverband tenzij een man aan aambeien lijdt en dit is bij mij niet het geval
Ik mag serieus hopen dat dit geen grap wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Maar er is dus een onderscheid tussen serieuze en stoere posts? Niets anders?
Serieus = mijn postsquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Maar er is dus een onderscheid tussen serieuze en stoere posts? Niets anders?
Oh ik val dus ook onder de crapquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus = mijn posts
Stoer = posts van Rens
Overige crap = de rest
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt Ron, ik had hem bijna gemist
trusten, droom maar lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga douchen en slapen.
Einde bericht.
Dit klopt wel ongeveer ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus = mijn posts
Stoer = posts van Rens
Overige crap = de rest
welterustenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook de laptop uitzetten. Teveel posts vandaag
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook de laptop uitzetten. Teveel posts vandaag
Hoe bedoel je nu Tjacka weg is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef Elan het volgende:
GC / IKEA bindt strijd aan met eenzame kerst
Ga me hiervoor maar aanmelden nu Tjacka weg is.
Normale mensen zitten niet op FOK!.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
Hoi, normale mensen hebben wel gewoon werk hoor elan.
Ah je zat te sherlocken zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
Hoi, normale mensen hebben wel gewoon werk hoor elan.
Goed bezig.quote:
Met 10 minuten zit je pas op een kwart stroopwafel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed bezig.
Heb er een uur geleden weer een gegeten voor het eerst in drie weken.
Gelijk erna een work-out van 10 minuten gedaan om de calorieën te verbranden.
Niet met de intensiteit waarop ik sport.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met 10 minuten zit je pas op een kwart stroopwafel.
Trusten Happelquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet met de intensiteit waarop ik sport.
Maar ben slapen, toedels.
Doei happel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet met de intensiteit waarop ik sport.
Maar ben slapen, toedels.
Nou je ziet het hij is er gewoon nogquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka wil VBL verlaten heb ik uit zeer betrouwbare bron (Tjacka)
Zeker. Jullie hebben mij als pispaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka wil VBL verlaten heb ik uit zeer betrouwbare bron (Tjacka)
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker. Jullie hebben mij als pispaal.
En jij bent een pussy, beetje bang doen bij horrorquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.
Weet je hoe eng dat is en vooral als je dan iets rondom het huis hoort brrrrrrrrrrrr. Laatst nog Conjuring gezien is ook niet aan te raden als je pussy bentquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij bent een pussy, beetje bang doen bij horror
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina is mijn pispaal al dus dat is onzin.
Zie je wel, je bent een pussy. Ik ga morgen Insidious 2 kijken, alleen met de gordijnen dichtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je hoe eng dat is en vooral als je dan iets rondom het huis hoort brrrrrrrrrrrr. Laatst nog Conjuring gezien is ook niet aan te raden als je pussy bent
Watje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.
Jij bent tong toch niet ? Leer incasseren als een manquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, tong heeft gelijk jullie zoeken mij nu gewoon, omdat hij weg is. Ik ben weg hier. Bedankt. Eikels.
Laat hem maar. Ik ben meer man dan hijquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent tong toch niet ? Leer incasseren als een man
Die is dan ook heul niet engquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent een pussy. Ik ga morgen Insidious 2 kijken, alleen met de gordijnen dicht![]()
Het enige wat ik eng vind in horror is als iemand een injectie krijgt
Oh die kijk ik ook vaak. Ichi the Killer en Battle Royal en dat soort shit. Oh en Audition die is echt eng.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is dan ook heul niet eng.
Moet je maar eens een echte horrofilm aanschouwen zoals van die Japanse toestanden dan lig ook jij heus wel hel hard huilend in je bedje hoor
A Serbian Film is wel wat voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die kijk ik ook vaak. Ichi the Killer en Battle Royal en dat soort shit. Oh en Audition die is echt eng.
Die heb ik ook gezien. En Human Centipede 1 en 2.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
A Serbian Film is wel wat voor jou denk ik.
Serieus? Na die film heb ik geen horror film meer gekeken volgens mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. En Human Centipede 1 en 2.
Waarom zou je dat soort meuk willen zien?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is dan ook heul niet eng.
Moet je maar eens een echte horrofilm aanschouwen zoals van die Japanse toestanden dan lig ook jij heus wel hel hard huilend in je bedje hoor
Nah het is niet echt he? Echte enge filmpjes vind ik minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Na die film heb ik geen horror film meer gekeken volgens mij.![]()
Gore tering zooi.
Naar dat soort shit ga je toch niet echt kijken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn dan ook lachwekkend slechtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag hopen van niet nee, maar ik had al niets met dat genre en die film heeft het helemaal verziekt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah het is niet echt he? Echte enge filmpjes vind ik minder.
Geesten vind ik juist niet zo eng eigenlijk. Die meisjes met zwarte haren en zwarte ogen altijdquote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn dan ook lachwekkend slechtMoet je Janghwa, Hongryeon kijken of Ju-on met die satanische geesten. Fucking eng.
Trusten Typischquote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag hopen van niet nee, maar ik had al niets met dat genre en die film heeft het helemaal verziekt.
en nu ga ik slapen
gegroet
Tuurlijk liever Asylum. Maar beetje griezelen is ook niks mis mee Johannesquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar dat soort shit ga je toch niet echt kijken?
Liever asylum films.
Hou het wel bij mijn potje WoW als je het niet erg vindt, ja ben half wijfquote:Op woensdag 11 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Geesten vind ik juist niet zo eng eigenlijk. Die meisjes met zwarte haren en zwarte ogen altijd
Ik vind dat RTL7 wat vaker wat van die films uit moet zenden.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk liever Asylum. Maar beetje griezelen is ook niks mis mee Johannes
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer vanquote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou het wel bij mijn potje WoW als je het niet erg vindt, ja ben half wijf
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat RTL7 wat vaker wat van die films uit moet zenden.
Staan een aantal films op Netflixquote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer van
[..]
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?
Gewoon een tijdje spelen, dan rol je er vanzelf weer in hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer van
[..]
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?
Ik heb geen Netflix, ik ben arm.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan een aantal films op Netflix
Level 85. Ik ga eerst wat BG's doen (heb er vanmiddag 1 gedaan) om weer wat abilities te oefenen. En ik heb nieuwe skills geloof ik? Moet het nog uitzoeken.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje spelen, dan rol je er vanzelf weer in hoor.
Welke level zit je nu?
Hoiquote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ifjes-van-2013-17316
De 18 meest akward gifjes van het jaar.
Welke vinden jullie het meest sjanant?
Behalve dan dat ene gifje dat Drizzt elke keer in de OP wil zetten.
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is gewoon woest wild aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Snap niet dat ze bij sjanant komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |