Laat hem maar. Ik ben meer man dan hijquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent tong toch niet ? Leer incasseren als een man
Die is dan ook heul niet engquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent een pussy. Ik ga morgen Insidious 2 kijken, alleen met de gordijnen dicht![]()
Het enige wat ik eng vind in horror is als iemand een injectie krijgt
Oh die kijk ik ook vaak. Ichi the Killer en Battle Royal en dat soort shit. Oh en Audition die is echt eng.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is dan ook heul niet eng.
Moet je maar eens een echte horrofilm aanschouwen zoals van die Japanse toestanden dan lig ook jij heus wel hel hard huilend in je bedje hoor
A Serbian Film is wel wat voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die kijk ik ook vaak. Ichi the Killer en Battle Royal en dat soort shit. Oh en Audition die is echt eng.
Die heb ik ook gezien. En Human Centipede 1 en 2.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
A Serbian Film is wel wat voor jou denk ik.
Serieus? Na die film heb ik geen horror film meer gekeken volgens mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. En Human Centipede 1 en 2.
Waarom zou je dat soort meuk willen zien?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is dan ook heul niet eng.
Moet je maar eens een echte horrofilm aanschouwen zoals van die Japanse toestanden dan lig ook jij heus wel hel hard huilend in je bedje hoor
Nah het is niet echt he? Echte enge filmpjes vind ik minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Na die film heb ik geen horror film meer gekeken volgens mij.![]()
Gore tering zooi.
Naar dat soort shit ga je toch niet echt kijken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn dan ook lachwekkend slechtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag hopen van niet nee, maar ik had al niets met dat genre en die film heeft het helemaal verziekt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah het is niet echt he? Echte enge filmpjes vind ik minder.
Geesten vind ik juist niet zo eng eigenlijk. Die meisjes met zwarte haren en zwarte ogen altijdquote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn dan ook lachwekkend slechtMoet je Janghwa, Hongryeon kijken of Ju-on met die satanische geesten. Fucking eng.
Trusten Typischquote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag hopen van niet nee, maar ik had al niets met dat genre en die film heeft het helemaal verziekt.
en nu ga ik slapen
gegroet
Tuurlijk liever Asylum. Maar beetje griezelen is ook niks mis mee Johannesquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar dat soort shit ga je toch niet echt kijken?
Liever asylum films.
Hou het wel bij mijn potje WoW als je het niet erg vindt, ja ben half wijfquote:Op woensdag 11 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Geesten vind ik juist niet zo eng eigenlijk. Die meisjes met zwarte haren en zwarte ogen altijd
Ik vind dat RTL7 wat vaker wat van die films uit moet zenden.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk liever Asylum. Maar beetje griezelen is ook niks mis mee Johannes
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer vanquote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou het wel bij mijn potje WoW als je het niet erg vindt, ja ben half wijf
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat RTL7 wat vaker wat van die films uit moet zenden.
Staan een aantal films op Netflixquote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer van
[..]
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?
Gewoon een tijdje spelen, dan rol je er vanzelf weer in hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag ook maar weer eens opgestart voor de grap. Snap er niks meer van
[..]
Ja, wanneer komen ze met Sharknado?
Ik heb geen Netflix, ik ben arm.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan een aantal films op Netflix
Level 85. Ik ga eerst wat BG's doen (heb er vanmiddag 1 gedaan) om weer wat abilities te oefenen. En ik heb nieuwe skills geloof ik? Moet het nog uitzoeken.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje spelen, dan rol je er vanzelf weer in hoor.
Welke level zit je nu?
Hoiquote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)ifjes-van-2013-17316
De 18 meest akward gifjes van het jaar.
Welke vinden jullie het meest sjanant?
Behalve dan dat ene gifje dat Drizzt elke keer in de OP wil zetten.
quote:Op woensdag 11 december 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is gewoon woest wild aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Snap niet dat ze bij sjanant komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |