quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het kijk ons een stoer doen uurtje, en stoer is het
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, Kerst en zo gewoon overslaan.
Natuurlijk niet, want UEFAquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
Hoe kunnen ze die wedstrijd nou om 15:00 morgen uitspelen, mensen moeten toch werken of krijgen ze gewoon hun geld terug.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dolletjes. Op stap met 3 kakkerlakken. Nee, echt. Ik voel mij nu al heel veilig enz
Wel op Fok! Ik heb immers een keertje kanker gezegd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, Kerst en zo gewoon overslaan.
bierbeulquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gaan we naar die ene tent
Hoe heet dat ook al weer, waar we honderd keer ons bierglas lieten vallen
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hekel aan de feestdagen. Vind er echt geen bal aan.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
UEFA MAFFIA UEFA MAFFIA!!1!!!1!!
Foei. Ga biechten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel op Fok! Ik heb immers een keertje kanker gezegd.
ik vind het wel chill, dubbel salarisquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hekel aan de feestdagen. Vind er echt geen bal aan.
Mjah zuipen kan op andere dagen ook welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.
Je bedoelt toch niet hier in het dorp he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gaan we naar die ene tent
Hoe heet dat ook al weer, waar we honderd keer ons bierglas lieten vallen
We kregen wel steeds nieuwe en aan het einde van de avond hadden we volgens mij gewoon muntjes overquote:
Oh ja ik las het net. Met 8 doorquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anderlecht: 3 penalties + 3 rode kaarten.
Altijd maar dat gezuip. Waar is dat nu weer voor nodig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.
Flashbackquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet hier in het dorp he?
De keizer of flashback, verder zijn we niet geweest geloof ik. Weet weinig meer van die avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |