quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het kijk ons een stoer doen uurtje, en stoer is het
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, Kerst en zo gewoon overslaan.
Natuurlijk niet, want UEFAquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Elan het volgende:
Hoe kunnen ze die wedstrijd nou om 15:00 morgen uitspelen, mensen moeten toch werken of krijgen ze gewoon hun geld terug.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dolletjes. Op stap met 3 kakkerlakken. Nee, echt. Ik voel mij nu al heel veilig enz
Wel op Fok! Ik heb immers een keertje kanker gezegd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, Kerst en zo gewoon overslaan.
bierbeulquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gaan we naar die ene tent
Hoe heet dat ook al weer, waar we honderd keer ons bierglas lieten vallen
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hekel aan de feestdagen. Vind er echt geen bal aan.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
UEFA MAFFIA UEFA MAFFIA!!1!!!1!!
Foei. Ga biechten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel op Fok! Ik heb immers een keertje kanker gezegd.
ik vind het wel chill, dubbel salarisquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hekel aan de feestdagen. Vind er echt geen bal aan.
Mjah zuipen kan op andere dagen ook welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.
Je bedoelt toch niet hier in het dorp he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gaan we naar die ene tent
Hoe heet dat ook al weer, waar we honderd keer ons bierglas lieten vallen
We kregen wel steeds nieuwe en aan het einde van de avond hadden we volgens mij gewoon muntjes overquote:
Oh ja ik las het net. Met 8 doorquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anderlecht: 3 penalties + 3 rode kaarten.
Altijd maar dat gezuip. Waar is dat nu weer voor nodig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee Kerstdag en O&N is mooi zuipen altijd.
Flashbackquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet hier in het dorp he?
De keizer of flashback, verder zijn we niet geweest geloof ik. Weet weinig meer van die avond
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd maar dat gezuip. Waar is dat nu weer voor nodig?
Als iedereen een ban heeft en het licht uit is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer worden die awards uitgereikt?
Waarom hier in het dorp bieren? Maar ik ben weg, we appen enz nog welquote:
Hey blauwe, lees eens. Die awards. INFORM USquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit genote poppetje...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het kijk ons een stoer doen uurtje, en stoer is het
Ah damn jammer dat ik het niet gezien heb. Ik zat wel te zappen maar ik weet nog niet waar alle zenders zitten met dat digitalequote:
Morgen brada, morgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey blauwe, lees eens. Die awards. INFORM US
Oh het was een huilpost.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel op Fok! Ik heb immers een keertje kanker gezegd.
Heej joh hebben jullie al gestemd? Dat komt eerst nog hequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey blauwe, lees eens. Die awards. INFORM US
Wat spannend. Ik zet de popcorn vast klaar. Gaat er gestemd worden of wordt het dictatoriaal verkozen?quote:
Nooit. Het zijn internetawards.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer worden die awards uitgereikt?
Omdat het best gezellig wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom hier in het dorp bieren? Maar ik ben weg, we appen enz nog wel
Dat duurt al 2 dagenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej joh hebben jullie al gestemd? Dat komt eerst nog heWe zijn in beraad over de awards en dan mogen jullie stemmen.
Dictoriaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat spannend. Ik zet de popcorn vast klaar. Gaat er gestemd worden of wordt het dictatoriaal verkozen?
Dan was het GGMMquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit genote poppetje...
Uiteindelijk het laatste uiteraard. Ik verwijder gewoon stemmen die me niet aanstaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat spannend. Ik zet de popcorn vast klaar. Gaat er gestemd worden of wordt het dictatoriaal verkozen?
Hopelijk heb je een pak gehuurd en niet gekocht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een immense tegenvaller is dit zeg
quote:
Ik wist hetquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een pak gehuurd en niet gekocht.
[..]
Die van Stijn, die is te ongeduldigquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uiteindelijk het laatste uiteraard. Ik verwijder gewoon stemmen die me niet aanstaan.
Houd eens op. Tong is eindelijk weg.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boeiendGedraag je niet als een puber, puber. Heb gewoon geduld
Ik denk ook niet dat er nu nog een winkel open is die ze verkooptquote:
okquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op. Tong is eindelijk weg.
Als jij denkt dat Happel iets koopt, dan ken je hem slecht...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nu nog een winkel open is die ze verkoopt
Oh kun je ze niet printen tegenwoordig? Of is dat alleen voor heel veel.
Hij koopt iig internetquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Happel iets koopt, dan ken je hem slecht...
Ik heb er maar twee nodig. Iedereen zit maar kinderen te baren en ik maar kaarten kopen en schrijven de hele tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er nu nog een winkel open is die ze verkoopt
Oh kun je ze niet printen tegenwoordig? Of is dat alleen voor heel veel.
Arme Happel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee nodig. Iedereen zit maar kinderen te baren en ik maar kaarten kopen en schrijven de hele tijd.
Ik kruip zo wel tegen je aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Baal je niet dan?
Ik heb het koud en kijk LOTR
ik ga volgende week naar the hobbitquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Baal je niet dan?
Ik heb het koud en kijk LOTR
Stuur onder rembours.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee nodig. Iedereen zit maar kinderen te baren en ik maar kaarten kopen en schrijven de hele tijd.
http://www.hallmark.nl/kaarten/geboorte/best-verkochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
een ''vind ik leuk'' is tegenwoordig toch meer dan genoeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Kinderen brrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou wel minder burgerlijk zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
een ''vind ik leuk'' is tegenwoordig toch meer dan genoeg?
Als je een kaart koopt dan koop je er toch meteen een postzegel bij? Of ben ik nou gek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zo? Kut...weer 5 euro aan iets anders dan bier besteed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
een ''vind ik leuk'' is tegenwoordig toch meer dan genoeg?
Ik moet de eerste nog nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga volgende week naar the hobbit
Donja had dus geen gelijk... je koopt wel af en toe watquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zo? Kut...weer 5 euro aan iets anders dan bier besteed.
Het ene sluit het andere niet echt uit..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een kaart koopt dan koop je er toch meteen een postzegel bij? Of ben ik nou gek.
Of welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet echt uit..
Moet je niet eens aan beginnen man met al die clubs die al geplaatst zijn valt er niks zinnigs over te zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef onlogisch het volgende:
Mijn toto betrof 5 wedstrijden.
Ik had ze alle 4 foutJuve speelt morgen pas verder, maar ik hoop dat ik daar ook een consequente score weet te bewerkstelligen.
Misschien heeft hij er zelf wel 1 gefreubelt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een kaart koopt dan koop je er toch meteen een postzegel bij? Of ben ik nou gek.
Begrijp ik het nou goed dat de Wijnaldum award dit jaar niet meer wordt uitgereikt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet echt uit..
Hoeveel vriendelijker kan ik zeggen dat Karina volslagen maf is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat de Wijnaldum award dit jaar niet meer wordt uitgereikt?
Deed ik vroeger met kerstkaartenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er zelf wel 1 gefreubelt?
Knutselen en Creativiteit
Kijk hier effe anders: https://digitalepostzegel.postnl.nl/quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zo? Kut...weer 5 euro aan iets anders dan bier besteed.
Niks mis met maf joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel vriendelijker kan ik zeggen dat Karina volslagen maf is?
Heb liever dat jij verdwijnt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nu wil jij dat Happel post "En nu jij nog" maar dan in een iets andere toon
Dat staat los van mijn post. Tevens is het "en jij"quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb liever dat jij verdwijnt.
Elan is nog te pruimen i.t.t die aidsposts van GGMM en jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |