DE manier om Brazilie te beleven!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ik zou echt niet met WK gaan man, tussen al die voetbalhooligans
Deze man weetquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://2.bp.blogspot.com/(...)ilian-soccer-fan.jpg
ronaldo bossquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Rivaldo en de real Ronaldo.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vraagt om pics, Chloro.Vind het moeilijk om pics te zoeken van mooie vrouwen. Vind veel vrouwen mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koop liever pumps.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga timberlands kopen, past goed bij me.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Meet Chai niet man, skip dat. Doe het voor O'Block.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef heartless. het volgende:
Ik zit op me blackberry bold gaat fokking moeizaam
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
Tijd voor Braziliaanse kontjes![]()
[ afbeelding ]
quote:
hahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meet Chai niet man, skip dat. Doe het voor O'Block.
Je bent al fucking groot iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, en nog lomper eruitziet dan platte schoenen zeker
Van Miss Liverpudding.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het moeilijk om pics te zoeken van mooie vrouwen. Vind veel vrouwen mooi.
Oké Bob de Bouwer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als ik jou mogt kocht ik louis vuitton pumps voor je maar veoeger deedt jij altijd stoer tegen mijquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had het hieroverquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef heartless. het volgende:
[..]
huh? Ik zit op bb dus krijg geen dm als ik word reageerd
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe laat? Is gewoon bij die trap buiten ook goed? aan de boreelkant ook goed?
Als ze dan hun broek laten zakken kan jij hem er zo inschuiven bedoel je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lange vrouwen op pumps zijn wel geil eigenlijk
ook uit deva?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meet Channie in dat userfoto's topic, zij is iig een spange thot.
Zou die pumps regelrecht in je aars schuiven en jou samen met de pumps in de vuilniswagen kieperenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef heartless. het volgende:
[..]
als ik jou mogt kocht ik louis vuitton pumps voor je maar veoeger deedt jij altijd stoer tegen mij
#justsayin
Jij weetquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze dan hun broek laten zakken kan jij hem er zo inschuiven bedoel je?
AMTERDAM WEEEST WEEEEEESTquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou die pumps regelrecht in je aars schuiven en jou samen met de pumps in de vuilniswagen kieperen
Begin er maar niet overquote:
Je doet alsof Chai een of ander gedrocht is, hou op man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk het niet, maar zij is in tegenstelling tot Chai wel kk lekker.
hahaha stoere chimi enzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou die pumps regelrecht in je aars schuiven en jou samen met de pumps in de vuilniswagen kieperen
Nog dunner dan Miss Escobar, en ik wil al meer vlees dan zij...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miss Liverpool 2013.
Ja. Mja.
maakt niet uit ik loop altijd door school ik lijk wel beveiligerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ben nog nooit geweest daar. En hoe laat zou dat dan moeten?
Maar ze is ook weer niet lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je doet alsof Chai een of ander gedrocht is, hou op man.
Moet wel 1.95 of zo zijn dan?quote:
Ja weenie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog dunner dan Miss Escobar, en ik wil al meer vlees dan zij...
Moet ik dan echt het Wat Draag Jij Vandaag topic door gaan spitten, nee toch?
183..quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet wel 1.95 of zo zijn dan?
Anders is zonder pumps beter, of jij moet op je tenen willen staan.
Chai is leuk man, doe niet zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ze is ook weer niet lekker. Ik gun die man wel een spange sma
.
Jamanquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:14 schreef heartless. het volgende:
[..]
hahaha stoere chimi enzo
jij mag willen dat je ib mijb audi mag rijden)
quote:
Ik ben gewoon zijn nieuwe slachtoffer, zijn Vas-haat is veel minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai is leuk man, doe niet zo.
uit liverpool komen echt heel veel mooie meisjes jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miss Liverpool 2013.
Ja. Mja.
Deze lijkt echt precies op mij, dus ja, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, ok. Misschien na een fles aguardiente.
Pics. Mag via dm.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, waar?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef heartless. het volgende:
Wie komt bij me rechtzaak kijken
openzitting in januari
Dat accent is verschrikkelijk man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uit liverpool komen echt heel veel mooie meisjes ja
dikke tieten ook
http://www.dailymail.co.u(...)gham-falls-flat.html
en dan accent is ook echt![]()
![]()
nee zutphenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, waar?Zaalnr. en locatie? Gewoon in Deventer?
Zijn Vas-haat was er alleen toen zij met Mur had, puur omdat hij jaloers was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zijn nieuwe slachtoffer, zijn Vas-haat is veel minder.
De neus is in verhouding? Beter laat je Colombia links liggen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze lijkt echt precies op mij, dus ja, alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn Vas-haat was er alleen toen zij met Mur had, puur omdat hij jaloers was.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat accent is verschrikkelijk man.Alsof je naar parende dolfijnen zit te luisteren.
Nee, buitenproportioneel groot. Ik moet in het vliegtuig de stoel voor me ook boeken omdat m'n neus zo groot is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De neus is in verhouding? Beter laat je Colombia links liggen dan.
Dat autistische gelul in de ruimte welke de helft van de tijd niet op waarheid is gebaseerdquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik haat al maanden niet meer op Vas. Jij bent leuk met een zak over je hoofd en je mond dichtgetapedquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zijn nieuwe slachtoffer, zijn Vas-haat is veel minder.
Murdera en Vaseline?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel opvallend ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:
Strooien met onwaarheden omdat je boos bent dat krio van ntm is tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai vindt het gewoon leuk om te chargeren, maar dat vind jij ook. Doet er niets aan af dat ze echt wel een leuke dame is om te zien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat autistische gelul in de ruimte welke de helft van de tijd niet op waarheid is gebaseerd.
En ze doet alsof ze spang is.
PIIIIICSquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai vindt het gewoon leuk om te chargeren, maar dat vind jij ook. Doet er niets aan af dat ze echt wel een leuke dame is om te zien.
Niet boos over hoor, ik gun ze alle liefde en geluk in de wereld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Strooien met onwaarheden omdat je boos bent dat krio van ntm is tegenwoordig.
Dan zou ik die kwart Chinees hier maar lekker laten zitten. Dat gaat ook niet dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, buitenproportioneel groot. Ik moet in het vliegtuig de stoel voor me ook boeken omdat m'n neus zo groot is.
JA GVD ZOEK ZELF DAN LUIE ANUSSCHEPquote:
Flikker op man, heb je die pics wel gezienquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chai vindt het gewoon leuk om te chargeren, maar dat vind jij ook. Doet er niets aan af dat ze echt wel een leuke dame is om te zien.
HAHAquote:
Oh no you didn't.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik ben echt van plan keertje Brazilië te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik die kwart Chinees hier maar lekker laten zitten. Dat gaat ook niet dan.
Brazilie wordt het. Neem al je single vriendinnen mee, na het WK, als alles noodgedwongen goedkoper wordt. Ik denk dat jullie je wel gaan vermaken.
Het is in Brazilie echter wel normaal om als je elkaar nog geen 5 minuten kent, te staan zoenen. NIet normaal, wat een sletten daar.
Dit vraagt om pics.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flikker op man, heb je die pics wel gezien. Gewoon average à la CY.
[..]
HAHA!
Vrouwen die andere vrouwen dingen gunnen. Sure.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet boos over hoor, ik gun ze alle liefde en geluk in de wereld.
Jij vindt haar average ja, nou en? Niet doen alsof jouw mening feit is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
HAHA!
Ja, mij ook met carnaval, maar het land is zo godsgruwelijk duur.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ben echt van plan keertje Brazilië te gaan.
Carnaval vieren lijkt me daar helemaal te gek!
JA WAAR GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JA GVD ZOEK ZELF DAN LUIE ANUSSCHEP
Fair enough, ik gun het alleen krio.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vrouwen die andere vrouwen dingen gunnen. Sure.
Tyf toch op man, zo kan je elke uitspraak wel formuleren als 'ik vind'quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet doen alsof jouw mening feit is.
Stuur eens pics dan negerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
HAHA!
Hehehheheeh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tyf toch op man, zo kan je elke uitspraak wel formuleren als 'ik vind'.
Doen ze elkaar ja???quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet boos over hoor, ik gun ze alle liefde en geluk in de wereld.
De suri die op zijn Chinese pikkie getrapt is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tyf toch op man, zo kan je elke uitspraak wel formuleren als 'ik vind'.
Je begreep het verkeerd. Mijn tollieworst is zo lang als een gemiddelde Chinees.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De suri die op zijn Chinese pikkie getrapt is.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh no you didn't.Nu komt er weer shit over mijn schele ogen en epileptische motoriek.

Ja, sorry man, je kansen bij ntm zijn verkeken.quote:
Ja ben een beetje feministisch en zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit belooft ook al zo weinig goeds...
Beter slinger jij een recente facepic hiero.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, sorry man, je kansen bij ntm zijn verkeken.
Oh, ik zou niet hitten hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, sorry man, je kansen bij ntm zijn verkeken.
Die het ok vindt dat mannen naar de hoeren gaan, dus dat valt dan wel mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben een beetje feministisch en zo.
nee.jpgquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beter slinger jij een recente facepic hiero.
Niks tegen kleine meisjes. 1,50 moet wel 10 cm hakken aan, maar verder, prima.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet hitten hoor.Raar meisje.
Raar stel ook, 1.50 en 1.90 what de fuck man.![]()
Alsof je met je 8-jarige dochter op stap bent.
Wow.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Neem dan een Braziliaanse. Doe het in stijl.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga staatslot kopen en als ik prijs>50 win ga ik naar dame van plezier
tegen eind van jaar ga ik topic make
10-12 cm verschil is max! Vind ik. Is ook mooist.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks tegen kleine meisjes. 1,50 moet wel 10 cm hakken aan, maar verder, prima.
Miss Escobar is 1,57. Gaat prima.
Ja ik ben wel heel progressief hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die het ok vindt dat mannen naar de hoeren gaan, dus dat valt dan wel mee.
Ben jij de Braziliaanse versie van Dven ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem dan een Braziliaanse. Doe het in stijl.
JIj zou ook fappen op een vers overreden duif, dus wat zegt dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik ga even fappen op Chai's kontje. Zo terug.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij de Braziliaanse versie van Dven ofzo?
Doe helemaal niets.quote:
Cómo? Ik zit in het buurland, Chloro.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij de Braziliaanse versie van Dven ofzo?
Past niet in DM.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik doe een doen/durf/waarheid in ruil voor een pic.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik ga even fappen op Chai's kontje. Zo terug.
Coeliequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
JIj zou ook fappen op een vers overreden duif, dus wat zegt dit.
Dank je.quote:
Long hair don't care.quote:
Dus zelfs met scheermesjes en pumps?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ben wel heel progressief hoor.
Wat lief.quote:
Jij bent maagd?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
10-12 cm verschil is max! Vind ik. Is ook mooist.
Say whut?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd viespeuk, jou zou het nog lukken op die ene andere pic.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief.Vas heeft voor het eerst een boek open.
"How to avoid saggy tits".quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief.Vas heeft voor het eerst een boek open.
Shiiiit, waarom heb ik geen inkt.quote:
Ik ben 1.70, ze zijn allemaal groter dan mij! Ze zien mij niet staan (pun intended ook).quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent maagd?!
Man, zoek nou eerst maar es een leuke meid, dan maakt die lengte niks uit.
Ze kijkt wel beetje van 'shiit, te laat.quote:
FOK!bieb, categorie 'mammografie'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw 2 jaar geleden alweer
Waar haal je die zo ineens vandaan btw?
Volgens mij heeft die coelie echt voor iedereen een map in zijn computer staan. Kreeg net ook fucking snel een pic van Chaiquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw 2 jaar geleden alweer
Waar haal je die zo ineens vandaan btw?
Schilderstape?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha Vas, wats met die ratchet manier van foto van je kat ophangen op de achtergrond? Schilderstape? Really?!
Wesley Sneijder en Lionel Messi zijn ook 1,70.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben 1.70, ze zijn allemaal groter dan mij! Ze zien mij niet staan (pun intended ook).
Ja, lijkt erop. Wat is het?quote:
Als je zou lachen en niet langer dan ik was...quote:
Ben jij een of andere goddelijke verschijning ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zou lachen en niet langer dan ik was...
Tfoequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fair enough, ik gun het alleen krio.
Die hebben ¤¤¤¤¤¤¤¤.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef El_Matador het volgende:
Wesley Sneijder en Lionel Messi zijn ook 1,70.
Geenszins. Is dat van belang?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij een of andere goddelijke verschijning ofzo?
Damn, ik word blind. Dwc, geef me je bril.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een ingelijste foto nerd
Ja. Nu moet je weg.quote:
Sja, je zal, als je aan een vrouw wil, toch echt een skill moeten ontwikkelen, jongen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die hebben ¤¤¤¤¤¤¤¤.
Als ik uit een goed nest kwam had ik ook wel GP coureur kunnen worden maja.
Eerst picquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Damn, ik word blind. Dwc, geef me je bril.
Ik ben mezelf aan het oppompen hahaha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, je zal, als je aan een vrouw wil, toch echt een skill moeten ontwikkelen, jongen.
Kan je niet foeballe, maak jezelf dan maar op een andere manier uniek.
Was je toch al? Of had je op die foto zo'nquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Damn, ik word blind. Dwc, geef me je bril.
Je bent zelf 1m60 ofzo wat praat je stoerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo'n bril zou me echt goed staan denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je toch al? Of had je op die foto zo'nnepbril met glazen erin
?
quote:

Nee, is een echte.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je toch al? Of had je op die foto zo'nnepbril met glazen erin
?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, Chloro gebruikt het frame van een fiets als bril met die snavel van d'r.
Zou wel raar zijn als je die wel hoorde. Heel dom van ze.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent zelf 1m60 ofzo wat praat je stoerIk heb mannen gedate die rond 1m90 waren, geen klachten gehoord hoor
Mad omdat je geen pic krijgt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, Chloro gebruikt het frame van een fiets als bril met die snavel van d'r.
Tuurlijk klagen die niet, ze hebben eindelijk puni.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent zelf 1m60 ofzo wat praat je stoerIk heb mannen gedate die rond 1m90 waren, geen klachten gehoord hoor
Holy cow.quote:
Jij gaat ver komen zie ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tuurlijk klagen die niet, ze hebben eindelijk puni.
Het ziet er gewoon niet uit. Punt.
Wow, racist.quote:
Picsquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n sma heeft betere ass.
[..]Hater.
Chloro houdt niet van blacks on blondes. Dan zal ze in Brazilie goed moeten zoeken.quote:
Je bent onwetende maagd, ik ga niet met jou in discussie, is te makkelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tuurlijk klagen die niet, ze hebben eindelijk puni.
Het ziet er gewoon niet uit. Punt.
'Te makkelijk' en dan hierop gooien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent onwetende maagd, ik ga niet met jou in discussie, is te makkelijk.
Waarom zou ik moeten zoeken? Heb de liefde van m'n leven al gevonden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chloro houdt niet van blacks on blondes. Dan zal ze in Brazilie goed moeten zoeken.
Het verklaart je vrouwenkeuze.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb al bijna een week mijn lenzenvloeistof niet ververst.
Ah ok, des te beter. Hoeveel standjes heeftie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten zoeken? Heb de liefde van m'n leven al gevonden.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Twee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ok, des te beter. Hoeveel standjes heeftie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Besparen op lenzenvloeistofquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Je kan niet ontkennen dat ze een chubby kontje heeftquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verklaart je vrouwenkeuze.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee.
In m'n mond en niet in m'n mond.Altijd mooi als iemand smelt terwijl ie je aankijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Besparen op lenzenvloeistof. Kk skere Turk.
Neem soms ook M&M's. Die smelten in je mond en niet in je hand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd mooi als iemand smelt terwijl ie je aankijkt.
Paardenvlees is niet chubby meer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat ze een chubby kontje heeft
Vreemdgaan zit in de vrouwelijke aard.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem soms ook M&M's. Die smelten in je mond en niet in je hand.
Paardenvleesquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paardenvlees is niet chubby meer.
Twee flessen aguardiente trek ik niet.
Vanwaar deze arrogantie eigenlijk? Misschien trekt Chai die tegelkop van jou niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paardenvlees is niet chubby meer.
Twee flessen aguardiente trek ik niet.
Dat is goed mogelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanwaar deze arrogantie eigenlijk? Misschien trekt Chai die tegelkop van jou niet.
Zou je baffen en anaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef Chai het volgende:
Ik ga daar geen uitspraken over doen. Dit is beneden mijn niveau.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanwaar deze arrogantie eigenlijk? Misschien trekt Chai die tegelkop van jou niet.
Ja, wat? Als je een 10/10 zou zijn, dan zou je zulke opmerkingen wel mogen maken. Maar snap niet waar zo'n 4,5je de arrogantie vandaan haalt om zo over anderen te praten.. I can't. Dat is hetzelfde als Dima die kritiek heeft op andere mannen. Gtfo.quote:
Murdera zou hier dan weer op fappen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
dWc moest in zijn mond kotsen hiervan.
Maar Mur is dan ook een baas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Murdera zou hier dan weer op fappen.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wat? Als je een 10/10 zou zijn, dan zou je zulke opmerkingen wel mogen maken. Maar snap niet waar zo'n 4,5je de arrogantie vandaan haalt om zo over anderen te praten.. I can't. Dat is hetzelfde als Dima die kritiek heeft op andere mannen. Gtfo.
Wil je ook gebaft en anaal vernederd worden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[..]
pls hou op, ben je maagd ofzo.
Hmm beetje hetzelfde als wanneer je als vrouw zegt dat een bepaalde vrouw niet aantrekkelijk is, dan ben je gelijk een jaloers sekreetquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wat? Als je een 10/10 zou zijn, dan zou je zulke opmerkingen wel mogen maken. Maar snap niet waar zo'n 4,5je de arrogantie vandaan haalt om zo over anderen te praten.. I can't. Dat is hetzelfde als Dima die kritiek heeft op andere mannen. Gtfo.
Daar gaat het me niet eens om. Dat je kritiek hebt, prima. Dat hebben we allemaal wel op mensen. Maar dat je doet alsof je een of andere godheid bent die elke vrouw kan krijgen en dan op zo'n manier afgeeft op vrouwen terwijl je in werkelijkheid zelf ook weinig voorstelt, nee, dat gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm beetje hetzelfde als wanneer je als vrouw zegt dat een bepaalde vrouw niet aantrekkelijk is, dan ben je gelijk een jaloers sekreet
Nou ik vind wel dat je als een 4 kritiek kan hebben hoor. Het is niet alsof je dan ineens geen ogen meer hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm beetje hetzelfde als wanneer je als vrouw zegt dat een bepaalde vrouw niet aantrekkelijk is, dan ben je gelijk een jaloers sekreet
Oh ja dat had ik dan weer niet gelezenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens om. Dat je kritiek hebt, prima. Dat hebben we allemaal wel op mensen. Maar dat je doet alsof je een of andere godheid bent die elke vrouw kan krijgen en dan op zo'n manier afgeeft op vrouwen terwijl je in werkelijkheid zelf ook weinig voorstelt, nee, dat gaat er bij mij niet in.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Rivaldo en de real Ronaldo.
Alleen Turken reeks loopt goed volgens mij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
GC / Waarom turken, marokkanen op FOK! topics?
Dan zit iedereen nog in de porno-modus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik dan weer niet gelezenLekker gewoon inspringen na de laatste post.
Mja, wordt online sowieso nogal veel gedaan. Snap ik niet goed, maar wie ben ik
Ja nou ja, zo ging het dus al een tijdje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik dan weer niet gelezenLekker gewoon inspringen na de laatste post.
Mja, wordt online sowieso nogal veel gedaan. Snap ik niet goed, maar wie ben ik
Is terechte kritiek, die gozer heeft gewoon rechthoekig lichaam. Hij heeft wel facial aesthetics daar, niet van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef Chloroform het volgende:
Dima die kritiek heeft op andere mannen. Gtfo.
Maar nog geen leuk Turkinnetje via je connecties weten te vinden die samen met jou wil verbroederen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alleen Turken reeks loopt goed volgens mij.
Er geen nationaliteit dat zoveel en overal broederschap zoekt en waarde hecht aan nationaliteit als Turken.
Turken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar nog geen leuk Turkinnetje via je connecties weten te vinden die samen met jou wil verbroederen?
Ditquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij kan wel vrouwen krijgen en jij niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is terechte kritiek, die gozer heeft gewoon rechthoekig lichaam. Hij heeft wel facial aesthetics daar, niet van.
Ja en? Daar gaat het toch niet om.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar hij kan wel vrouwen krijgen en jij niet.
Jij wil er graag appetijtelijk uitzien voor de heren?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja en? Daar gaat het toch niet om.
Typisch vrouwen reactie weeronrelevante shit erbij halen. Gtfo.
Waar gaat het dan wel om? Dat jij vindt dat hij meer V moet krijgen? Gtfo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Daar gaat het dus wel omquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee niet domme kut.quote:
Ben het zowaar eens met je eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
9,33/10.
inb4 haat op wimpers
als je die onder de douche duwt blijft er niks meer van die beauty overquote:
Ja mannen noemen gelukkig nooit een meisje gelijk jaloers als ze kritisch is op de verschijning van een andere vrouw.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee ik heb alleen over zijn lichaam.
Meisjes gaan gelijk weer allemaal shit erbij halen.
Dima pls. Er is echt niets mis met zijn lichaam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Nee ik heb alleen over zijn lichaam.
Meisjes gaan gelijk weer allemaal shit erbij halen.
JA IK MERK ALLEEN OP DAT HET BEETJE RECHTHOEKIG IS UIT AESTHETIC POINT OF VIEWquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dima pls. Er is echt niets mis met zijn lichaam.
2NutZ, had foto's gepost van zijn torso. Vind ze zelf ook maar matig (no homo).quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Robophatt het volgende:
Wie heeft er nou zo'n tegenvallend lichaam dan? Ga echt niet teruglezen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Robophatt het volgende:
OKE DOE RUSTIGquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
JA IK MERK ALLEEN OP DAT HET BEETJE RECHTHOEKIG IS UIT AESTHETIC POINT OF VIEW
IK SNAP WEL DAT MEISJES AANTREKKELIJK VINDEN GODVERDOMMMEMEEEEEE
ok laat maarquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Robophatt het volgende:
Oh ja snap wel wat hij bedoelt, maar ja alsof dat nog iets uitmaakt met zo'n totaalbeeldquote:
Moest lachen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dit is de foto trouwens, aangezien niemand 'm gewoon post.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha dima ook echt mijn post quoten in het gym-topic.
Ik pak de popcorn vast.
Smoke een joint en zoek hulp.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
JA IK MERK ALLEEN OP DAT HET BEETJE RECHTHOEKIG IS UIT AESTHETIC POINT OF VIEW
IK SNAP WEL DAT MEISJES AANTREKKELIJK VINDEN GODVERDOMMMEMEEEEEE
Zag vandaag trouwens jouw foto. Dem curlz.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja snap wel wat hij bedoelt, maar ja alsof dat nog iets uitmaakt met zo'n totaalbeeld![]()
Dat is net zoiets als klagen over de kleur rietje in je cocktail.
inb4 natte ambiquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zag vandaag trouwens jouw foto. Dem curlz.
Zoiets maar dan op m'n hoofd tochquote:
Heb ook altijd het idee dat ze er meer afhalen dan alleen de puntjes. Gevoelsmatig is er 30 centimeter vanaf, maar dan kijk je op de grond en zie je van die lullige lokjes liggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Zoiets maar dan op m'n hoofd toch
Morgen gaan ze erafOfja, 'de puntjes' maar ik weet hoe dat gaat.
Geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat borsthaar of is hij door een schoorsteen geklommen
Je zou kroelenquote:
Krio's droomvrouw.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
Deze man is ook wel spang. Check die borstspieren.![]()
[ afbeelding ]
Droommanquote:
Ja bij mij halen ze er dan 2-3 cm af en dan krult m'n haar ineens 8 keer zo hard dus dan lijkt het alsof er 20cm af isquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook altijd het idee dat ze er meer afhalen dan alleen de puntjes. Gevoelsmatig is er 30 centimeter vanaf, maar dan kijk je op de grond en zie je van die lullige lokjes liggen.
moet je ergens tijdje terug in bb topic kijken maar dat zijn al oude picsquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
DIma, post eens pic van jouw torso.
Lekker schuren na een dagquote:
Post zelf eens dan, jij weet waar die staat, ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
moet je ergens tijdje terug in bb topic kijken maar dat zijn al oude pics
inb4 kort en rood geverfd...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij halen ze er dan 2-3 cm af en dan krult m'n haar ineens 8 keer zo hard dus dan lijkt het alsof er 20cm af is![]()
Maar laatste ker heb ik me door een goede vriendin laten knippen en toen viel het mee, dus zij doet het morgen weer
Nee dankje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He grid lekkertje, post ook eens je torso.
Rood heb ik al lang mang, kort gaan we niet doen. Morgen niet meer echt roodquote:
NIET POSTEN DIMA LAAT HAAR EERST RECENTE FACEPIC PASSEN.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Post zelf eens dan, jij weet waar die staat, ik niet.
Is goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NIET POSTEN DIMA LAAT HAAR EERST RECENTE FACEPIC PASSEN.
Haha gvd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NIET POSTEN DIMA LAAT HAAR EERST RECENTE FACEPIC PASSEN.
Ik ben trots, lang haarquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rood heb ik al lang mang, kort gaan we niet doen. Morgen niet meer echt rood
Ik ben van plan later als ik echt oud ben lange grijze krullen te hebben, dus kort is nooit een optie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben trots, lang haar [ afbeelding ].
Kan je niet krijgen. Onbereikbaar.quote:
Hahahahaha godverquote:
quote:
Hahaha awh.. aandoenlijk beetje welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]Ik vind wel knap als je zo'n lichaam hebt (ja wel beetje too much misschien
). Maar zo iemand sport heel de dag door en streng dieet, ik volg hem op insta en hij had dan pas na tijden een stuk cake gegeten enzo, helemaal blij foto posten daarvan
![]()
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ntm het volgende:
). Maar zo iemand sport heel de dag door en streng dieet, ik volg hem op insta en hij had dan pas na tijden een stuk cake gegeten enzo, helemaal blij foto posten daarvan
![]()
[ afbeelding ]
Zou je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha awh.. aandoenlijk beetje wel
Nou boeiendquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ntm het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
dadelijk heb je 2 kinderen gehad en dan denk je wel anders, word het kort rood haar met paarse highlights en een rode " gewaagde " bril.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ben van plan later als ik echt oud ben lange grijze krullen te hebben, dus kort is nooit een optie.
Kinderenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dadelijk heb je 2 kinderen gehad en dan denk je wel anders, word het kort rood haar met paarse highlights en een rode " gewaagde " bril.
Vind hem qua gezicht lelijker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Meh.
Betere (facial) aesthetics deze:
[ afbeelding ]
Wat heb je tegen kinderen?quote:
Doe dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Chloro, ik hoef alleen nog op invoeren te klikken. [ afbeelding ]
Weinig, zolang ze niet van mij zijn.quote:
En ik op jou.quote:
Waarom? Ze kunnen het weer dichtnaaien als het te ver uitrekt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weinig, zolang ze niet van mij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |