Ik zou echt beter gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
er is geen marokanen op fok topic volgens mij
Etniciteit bedoel je? Hecht je dan wel waarde aan de Nederlandse spelling?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef AMAR420 het volgende:
Ik vind gewoon dat ethniciteit hier geen rol moet spelen, dit is een openbaar Nederlands forum?
Waarom niet? Als breiende mensen een reeks mogen, en gamende mensen, en mensen die geen reet te doen hebben op hun werk, en mensen met kinderen, en mensen in het buitenland, waarom dan niet mensen die in Turkije geboren zijn? Beetje vreemde vraag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef Faux. het volgende:
Niet onaardig bedoeld hoor, echt niet, maar waarom hebben ze eigenlijk hun eigen reeks?
Stil jij, of geen pokemans meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef Faux. het volgende:
Niet onaardig bedoeld hoor, echt niet, maar waarom hebben ze eigenlijk hun eigen reeks?
Het valt me gewoon op. Moeilijk te omschrijven eigenlijk. Mijn gedachtegang voorzichtig beschreven: "waarom zou je een aparte reeks hebben voor mensen uit hetzelfde geboorteland als we allemaal dezelfde Nederlanders zijn?". Voor mij voelt het dat je je door die reeks juist buiten de rest plaatst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom niet? Als breiende mensen een reeks mogen, en gamende mensen, en mensen die geen reet te doen hebben op hun werk, en mensen met kinderen, en mensen in het buitenland, waarom dan niet mensen die in Turkije geboren zijn? Beetje vreemde vraag.
Ik ben niet blond dus waarom zou ik?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef trovey het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen, bovendien kan TS altijd nog een Blonde Nederlanders met blauwe ogen topicreeks starten.
Snel even m'n mons naar de Pokébank zetten danquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
er is geen marokanen op fok topic volgens mij
fixedquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
Er zijn geen Marokkanen op fok topic volgens mij.
Dan bruin haar met bruine ogen...take a pick..quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:59 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ik ben niet blond dus waarom zou ik?
Oh je bent er zo eentjequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef AMAR420 het volgende:
Binnenkort komt hier zeker ook een moskee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |