Ik zou echt beter gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
er is geen marokanen op fok topic volgens mij
Etniciteit bedoel je? Hecht je dan wel waarde aan de Nederlandse spelling?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef AMAR420 het volgende:
Ik vind gewoon dat ethniciteit hier geen rol moet spelen, dit is een openbaar Nederlands forum?
Waarom niet? Als breiende mensen een reeks mogen, en gamende mensen, en mensen die geen reet te doen hebben op hun werk, en mensen met kinderen, en mensen in het buitenland, waarom dan niet mensen die in Turkije geboren zijn? Beetje vreemde vraag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef Faux. het volgende:
Niet onaardig bedoeld hoor, echt niet, maar waarom hebben ze eigenlijk hun eigen reeks?
Stil jij, of geen pokemans meerquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef Faux. het volgende:
Niet onaardig bedoeld hoor, echt niet, maar waarom hebben ze eigenlijk hun eigen reeks?
Het valt me gewoon op. Moeilijk te omschrijven eigenlijk. Mijn gedachtegang voorzichtig beschreven: "waarom zou je een aparte reeks hebben voor mensen uit hetzelfde geboorteland als we allemaal dezelfde Nederlanders zijn?". Voor mij voelt het dat je je door die reeks juist buiten de rest plaatst.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom niet? Als breiende mensen een reeks mogen, en gamende mensen, en mensen die geen reet te doen hebben op hun werk, en mensen met kinderen, en mensen in het buitenland, waarom dan niet mensen die in Turkije geboren zijn? Beetje vreemde vraag.
Ik ben niet blond dus waarom zou ik?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef trovey het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen, bovendien kan TS altijd nog een Blonde Nederlanders met blauwe ogen topicreeks starten.
Snel even m'n mons naar de Pokébank zetten danquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
er is geen marokanen op fok topic volgens mij
fixedquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef arjan1112 het volgende:
Er zijn geen Marokkanen op fok topic volgens mij.
Dan bruin haar met bruine ogen...take a pick..quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:59 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ik ben niet blond dus waarom zou ik?
Oh je bent er zo eentjequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef AMAR420 het volgende:
Binnenkort komt hier zeker ook een moskee?
Door over een moskee te beginnen in een topic wat gaat over topics op FOK!quote:
Weinig verschil met nu dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, straks moeten we 5 maal per dag dat kattengejank op Fok! aanhoren.
Neuhquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
tsja, als je nou ff je muil houdt?
Wie weet doen ze dat nu alquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan beginnen die booslims hier overal te bidden midden in onze topics
Die reeks is er vooral omdat mensen een overeenkomst hebben: hun afkomst. Er zijn ook topics voor mensen die een liefde voor breien, auto's of voetbal als overeenkomst hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op. Moeilijk te omschrijven eigenlijk. Mijn gedachtegang voorzichtig beschreven: "waarom zou je een aparte reeks hebben voor mensen uit hetzelfde geboorteland als we allemaal dezelfde Nederlanders zijn?". Voor mij voelt het dat je je door die reeks juist buiten de rest plaatst.
Ze eten altijd schaapvlees, krijg je gespierde voorhoofd van, wat dan weer drukt op hun wenkbrauwen waardoor ze altijd fronzen. Niet hun schuld!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:07 schreef AMAR420 het volgende:
waarom zien moslims er altijd zo boos uit?
Daar krijgt FOK! subsidie voor. Een soort online buurthuis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef Faux. het volgende:
Gehegehequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze eten altijd schaapvlees, krijg je gespierde voorhoofd van, wat dan weer drukt op hun wenkbrauwen waardoor ze altijd fronzen. Niet hun schuld!
Teringquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze eten altijd schaapvlees, krijg je gespierde voorhoofd van, wat dan weer drukt op hun wenkbrauwen waardoor ze altijd fronzen. Niet hun schuld!
Ne lafi? What you talking about kapsalonnetje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
. Lafi herzaman i verion merk ik
Vluchtplek voor na de roofoverval op scooter?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Daar krijgt FOK! subsidie voor. Een soort online buurthuis.
Insanlaraquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ne lafi? What you talking about kapsalonnetje.
Ik vind kapsalon juist lekkerder dan pure Döner.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Insanlara![]()
Wat nou kapsalonnetje, Doner.
jij blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Mirjam het volgende:
Nederlanders hebben de grootste penissen, negerinnen verlaten massaal hun vriend om met nederlanders te gaan, want zeg nou zelf, wie wil er geen BIG DUTCH COCK??
Meisjes plagen, niet pestenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hij pest mij omdat mn moeder nl is, en mn vader Turksboos
Ik help je wel van je geloof afquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt he, jij voelt mij altijd, echt bro jij. Nu nog moslim worden
HEIDENSGEBROED JIJ. IK VERKETTER EN VERBAN JE NAAR DE DIEPTEN VAN HET HELSCH RIJCKquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik help je wel van je geloof af
Nou, nou...rustig skatjequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
HEIDENSGEBROED JIJ. IK VERKETTER EN VERBAN JE NAAR DE DIEPTEN VAN HET HELSCH RIJCK
Al gedaan snotneusje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Kijk eens naar "ne mutlu turkum diyene"
Er zijn ook streektopics. Mensen vinden het soms gewoon prettig om te praten met mensen met gemeenschappelijke roots of iets in die richting.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef AMAR420 het volgende:
Ik vind gewoon dat ethniciteit hier geen rol moet spelen, dit is een openbaar Nederlands forum?
Dus het is niet prettig om met Nederlanders te praten omdat die zijn buitenlanders?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef Azorius het volgende:
[..]
Er zijn ook streektopics. Mensen vinden het soms gewoon prettig om te praten met mensen met gemeenschappelijke roots of iets in die richting.
Die zijn toch ook vrij om te posten in dat soort topic'squote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus het is niet prettig om met Nederlanders te praten omdat die zijn buitenlanders?
Ah komop, die gif is hilarischquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik zie niets. (Afbeelding)
Laad het dan eens fatsoenlijk op de site.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah komop, die gif is hilarisch. Zo jammer. Nu krijg je geen filmpje én geen gifje te zijn. Erg zeg.
Nou dat is niet waar beste lidt,quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus het is niet prettig om met Nederlanders te praten omdat die zijn buitenlanders?
Ja, ik begin een beetje boos te worden. MAG IK?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah komop, die gif is hilarisch. Zo jammer. Nu krijg je geen filmpje én geen gifje te zijn. Erg zeg.
Zie je het nu?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Laad het dan eens fatsoenlijk op de site.
Mogen wij een Nederlander forum openen op marokko.nl?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nou dat is niet waar beste lidt,
Aangezien er veel Nederlanders zijn, en paar mensen hier actief is op Fok met als Turkse achtergrond, is het wel leuk om met elkaar te praten..
Er zijn ook genoeg Nederlanders die komen praten, jullie zijn ook allemaal welkom. En niet zo negatief denken.
Fijne avond, groetjes van mij.
Ik ben geen Marokkaan. Uhm, probeer het maar zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Mogen wij een Nederlander forum openen op marokko.nl?
Ik zou zeggen ga je gang, daar kunnen wij als Turken moeilijk over beslissen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Mogen wij een Nederlander forum openen op marokko.nl?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef expans het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga je gang, daar kunnen wij als Turken moeilijk over beslissen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan. Uhm, probeer het maar zou ik zeggen.
=(quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
. =( je stelt me dus teleur? Ok Ok.
Overdrijven is ook een vak..quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:59 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
[..]Oke bedankt skatkes
Als ik morgen ergens neergestoken word weet ik dalijk aan wie ik de schuld mag geven.
.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
=(
Jammer.
Zeg maar tegen je vader dat hij me niet meer hoeft te leren vissen.
Je punt?quote:
Dat hij dan zelf weg moet, op basis van de definitie van allochtoon van het CPB of hoe dat ook alweer heet.quote:
Ik neem je uitnodiging in overweging. Bedankt dat je je openstelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak..
Sommige mensen hebben een hele andere denkbeeld over sommige "afkomsten"
Als jij je gewoon netjes gedraagt, zonder discriminatie of wat dan ook ben je gewoon altijd welkom. Ik weet niet hoe het bij de Marokkanen gaat, Maar Turkse mensen zijn warm, en hartstikke gastvrij.
Je hoeft ook niet super serieus te reageren, want dat doe die andere ook niet.
Ik nodig jou in iedergeval uit bij de (Turken topic)
Zie zo, misschien als je komt.
Ik had het over die topics. Waarom gelijk zo overdrijven altijd?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dat hij dan zelf weg moet, op basis van de definitie van allochtoon van het CPB of hoe dat ook alweer heet.
Dus, topics moeten weg, mensen mogen blijven, maar ze mogen niet bijeenkomen onder 1 dak op basis van hun keuze. Dus je mag bijeenkomen op basis van het feit dat je wiet rookt, op basis van welke games dat je speelt, welke huisdieren je hebt, maar op basis van etniciteit gaat je te ver?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik had het over die topics. Waarom gelijk zo overdrijven altijd?
Pretty much.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus, topics moeten weg, mensen mogen blijven, maar ze mogen niet bijeenkomen onder 1 dak op basis van hun keuze. Dus je mag bijeenkomen op basis van het feit dat je wiet rookt, op basis van welke games dat je speelt, welke huisdieren je hebt, maar op basis van etniciteit gaat je te ver?
Gisteren doordraaien om een troll en nu dit.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gisteren doordraaien om een troll en nu dit.
We konden broeders zijn man, ik wilde je leren scheren
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gisteren doordraaien om een troll en nu dit.
We konden broeders zijn man, ik wilde je leren scheren
Prima! Ik wens u alvast een fijne avond.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik neem je uitnodiging in overweging. Bedankt dat je je openstelt.
Lees mijn bericht nog eens lieverd. Dat schrijf ik helemaal nergens, impliceer ik ook niet en bovendien gebruik ik het woord 'soms' in mijn bericht. Nu leg (of schrijf) je me woorden in de mond. Ik zeg alleen dat het soms wel eens prettig kan zijn om met iemand te babbelen die in dezelfde streek of hetzelfde land is opgegroeid. Die bindende factor kan natuurlijk ook een hobby of interesse zijn (ik doel in mijn vorige bericht op groepsvorming en herkenning, en da's heel menselijk).quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |