Ik vind kapsalon juist lekkerder dan pure Döner.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Insanlara![]()
Wat nou kapsalonnetje, Doner.
jij blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Mirjam het volgende:
Nederlanders hebben de grootste penissen, negerinnen verlaten massaal hun vriend om met nederlanders te gaan, want zeg nou zelf, wie wil er geen BIG DUTCH COCK??
Meisjes plagen, niet pestenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hij pest mij omdat mn moeder nl is, en mn vader Turksboos
Ik help je wel van je geloof afquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt he, jij voelt mij altijd, echt bro jij. Nu nog moslim worden
HEIDENSGEBROED JIJ. IK VERKETTER EN VERBAN JE NAAR DE DIEPTEN VAN HET HELSCH RIJCKquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik help je wel van je geloof af
Nou, nou...rustig skatjequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
HEIDENSGEBROED JIJ. IK VERKETTER EN VERBAN JE NAAR DE DIEPTEN VAN HET HELSCH RIJCK
Al gedaan snotneusje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Kijk eens naar "ne mutlu turkum diyene"
Er zijn ook streektopics. Mensen vinden het soms gewoon prettig om te praten met mensen met gemeenschappelijke roots of iets in die richting.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef AMAR420 het volgende:
Ik vind gewoon dat ethniciteit hier geen rol moet spelen, dit is een openbaar Nederlands forum?
Dus het is niet prettig om met Nederlanders te praten omdat die zijn buitenlanders?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef Azorius het volgende:
[..]
Er zijn ook streektopics. Mensen vinden het soms gewoon prettig om te praten met mensen met gemeenschappelijke roots of iets in die richting.
Die zijn toch ook vrij om te posten in dat soort topic'squote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus het is niet prettig om met Nederlanders te praten omdat die zijn buitenlanders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |