Waarom zou ik moeten zoeken? Heb de liefde van m'n leven al gevonden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chloro houdt niet van blacks on blondes. Dan zal ze in Brazilie goed moeten zoeken.
Het verklaart je vrouwenkeuze.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb al bijna een week mijn lenzenvloeistof niet ververst.
Ah ok, des te beter. Hoeveel standjes heeftie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten zoeken? Heb de liefde van m'n leven al gevonden.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Twee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ok, des te beter. Hoeveel standjes heeftie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Besparen op lenzenvloeistofquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Je kan niet ontkennen dat ze een chubby kontje heeftquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het verklaart je vrouwenkeuze.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee.
In m'n mond en niet in m'n mond.Altijd mooi als iemand smelt terwijl ie je aankijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Besparen op lenzenvloeistof. Kk skere Turk.
Neem soms ook M&M's. Die smelten in je mond en niet in je hand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd mooi als iemand smelt terwijl ie je aankijkt.
Paardenvlees is niet chubby meer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat ze een chubby kontje heeft
Vreemdgaan zit in de vrouwelijke aard.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem soms ook M&M's. Die smelten in je mond en niet in je hand.
Paardenvleesquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paardenvlees is niet chubby meer.
Twee flessen aguardiente trek ik niet.
Vanwaar deze arrogantie eigenlijk? Misschien trekt Chai die tegelkop van jou niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paardenvlees is niet chubby meer.
Twee flessen aguardiente trek ik niet.
Dat is goed mogelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanwaar deze arrogantie eigenlijk? Misschien trekt Chai die tegelkop van jou niet.
Zou je baffen en anaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef Chai het volgende:
Ik ga daar geen uitspraken over doen. Dit is beneden mijn niveau.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanwaar deze arrogantie eigenlijk? Misschien trekt Chai die tegelkop van jou niet.
Ja, wat? Als je een 10/10 zou zijn, dan zou je zulke opmerkingen wel mogen maken. Maar snap niet waar zo'n 4,5je de arrogantie vandaan haalt om zo over anderen te praten.. I can't. Dat is hetzelfde als Dima die kritiek heeft op andere mannen. Gtfo.quote:
Murdera zou hier dan weer op fappen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
dWc moest in zijn mond kotsen hiervan.
Maar Mur is dan ook een baas.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Murdera zou hier dan weer op fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |