Sja, je zal, als je aan een vrouw wil, toch echt een skill moeten ontwikkelen, jongen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die hebben ¤¤¤¤¤¤¤¤.
Als ik uit een goed nest kwam had ik ook wel GP coureur kunnen worden maja.
Eerst picquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Damn, ik word blind. Dwc, geef me je bril.
Ik ben mezelf aan het oppompen hahaha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, je zal, als je aan een vrouw wil, toch echt een skill moeten ontwikkelen, jongen.
Kan je niet foeballe, maak jezelf dan maar op een andere manier uniek.
Was je toch al? Of had je op die foto zo'nquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Damn, ik word blind. Dwc, geef me je bril.
Je bent zelf 1m60 ofzo wat praat je stoerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet hitten hoor.Raar meisje.
Raar stel ook, 1.50 en 1.90 what de fuck man.![]()
Alsof je met je 8-jarige dochter op stap bent.
zo'n bril zou me echt goed staan denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je toch al? Of had je op die foto zo'nnepbril met glazen erin
?
quote:

Nee, is een echte.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was je toch al? Of had je op die foto zo'nnepbril met glazen erin
?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, Chloro gebruikt het frame van een fiets als bril met die snavel van d'r.
Zou wel raar zijn als je die wel hoorde. Heel dom van ze.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent zelf 1m60 ofzo wat praat je stoerIk heb mannen gedate die rond 1m90 waren, geen klachten gehoord hoor
Mad omdat je geen pic krijgt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Haha, Chloro gebruikt het frame van een fiets als bril met die snavel van d'r.
Tuurlijk klagen die niet, ze hebben eindelijk puni.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent zelf 1m60 ofzo wat praat je stoerIk heb mannen gedate die rond 1m90 waren, geen klachten gehoord hoor
Holy cow.quote:
Jij gaat ver komen zie ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tuurlijk klagen die niet, ze hebben eindelijk puni.
Het ziet er gewoon niet uit. Punt.
Wow, racist.quote:
Picsquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n sma heeft betere ass.
[..]Hater.
Chloro houdt niet van blacks on blondes. Dan zal ze in Brazilie goed moeten zoeken.quote:
Je bent onwetende maagd, ik ga niet met jou in discussie, is te makkelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tuurlijk klagen die niet, ze hebben eindelijk puni.
Het ziet er gewoon niet uit. Punt.
'Te makkelijk' en dan hierop gooien.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Je bent onwetende maagd, ik ga niet met jou in discussie, is te makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |