Wat lief.quote:
Jij bent maagd?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
10-12 cm verschil is max! Vind ik. Is ook mooist.
Say whut?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd viespeuk, jou zou het nog lukken op die ene andere pic.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief.Vas heeft voor het eerst een boek open.
"How to avoid saggy tits".quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief.Vas heeft voor het eerst een boek open.
Shiiiit, waarom heb ik geen inkt.quote:
Ik ben 1.70, ze zijn allemaal groter dan mij! Ze zien mij niet staan (pun intended ook).quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent maagd?!
Man, zoek nou eerst maar es een leuke meid, dan maakt die lengte niks uit.
Ze kijkt wel beetje van 'shiit, te laat.quote:
FOK!bieb, categorie 'mammografie'.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw 2 jaar geleden alweer
Waar haal je die zo ineens vandaan btw?
Volgens mij heeft die coelie echt voor iedereen een map in zijn computer staan. Kreeg net ook fucking snel een pic van Chaiquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw 2 jaar geleden alweer
Waar haal je die zo ineens vandaan btw?
Schilderstape?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha Vas, wats met die ratchet manier van foto van je kat ophangen op de achtergrond? Schilderstape? Really?!
Wesley Sneijder en Lionel Messi zijn ook 1,70.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben 1.70, ze zijn allemaal groter dan mij! Ze zien mij niet staan (pun intended ook).
Ja, lijkt erop. Wat is het?quote:
Als je zou lachen en niet langer dan ik was...quote:
Ben jij een of andere goddelijke verschijning ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je zou lachen en niet langer dan ik was...
Tfoequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fair enough, ik gun het alleen krio.
Die hebben ¤¤¤¤¤¤¤¤.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef El_Matador het volgende:
Wesley Sneijder en Lionel Messi zijn ook 1,70.
Geenszins. Is dat van belang?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij een of andere goddelijke verschijning ofzo?
Damn, ik word blind. Dwc, geef me je bril.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon een ingelijste foto nerd
Ja. Nu moet je weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |