Heb ook altijd het idee dat ze er meer afhalen dan alleen de puntjes. Gevoelsmatig is er 30 centimeter vanaf, maar dan kijk je op de grond en zie je van die lullige lokjes liggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Zoiets maar dan op m'n hoofd toch
Morgen gaan ze erafOfja, 'de puntjes' maar ik weet hoe dat gaat.
Geen ideequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat borsthaar of is hij door een schoorsteen geklommen
Je zou kroelenquote:
Krio's droomvrouw.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
Deze man is ook wel spang. Check die borstspieren.![]()
[ afbeelding ]
Droommanquote:
Ja bij mij halen ze er dan 2-3 cm af en dan krult m'n haar ineens 8 keer zo hard dus dan lijkt het alsof er 20cm af isquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ook altijd het idee dat ze er meer afhalen dan alleen de puntjes. Gevoelsmatig is er 30 centimeter vanaf, maar dan kijk je op de grond en zie je van die lullige lokjes liggen.
moet je ergens tijdje terug in bb topic kijken maar dat zijn al oude picsquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Chloroform het volgende:
DIma, post eens pic van jouw torso.
Lekker schuren na een dagquote:
Post zelf eens dan, jij weet waar die staat, ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
moet je ergens tijdje terug in bb topic kijken maar dat zijn al oude pics
inb4 kort en rood geverfd...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij halen ze er dan 2-3 cm af en dan krult m'n haar ineens 8 keer zo hard dus dan lijkt het alsof er 20cm af is![]()
Maar laatste ker heb ik me door een goede vriendin laten knippen en toen viel het mee, dus zij doet het morgen weer
Nee dankje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He grid lekkertje, post ook eens je torso.
Rood heb ik al lang mang, kort gaan we niet doen. Morgen niet meer echt roodquote:
NIET POSTEN DIMA LAAT HAAR EERST RECENTE FACEPIC PASSEN.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Post zelf eens dan, jij weet waar die staat, ik niet.
Is goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NIET POSTEN DIMA LAAT HAAR EERST RECENTE FACEPIC PASSEN.
Haha gvd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NIET POSTEN DIMA LAAT HAAR EERST RECENTE FACEPIC PASSEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |