nee was ziekquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Liep je zaterdagavond over de beestenmarkt richting stad met 2 vrienden? 2 van jullie hadden een witte broek aan.
Hoezo meteen manwijf?quote:
Ja ik volg hem op insta, hij is echt lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Arab prince.
Jij bent een coelie suri manquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ook een klein beetje Chinees en Javaans bloed in me ja, wel minder dan de helft.
Haha nice. Ja, I know right.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik volg hem op insta, hij is echt lekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Chinees srs?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ook een klein beetje Chinees en Javaans bloed in me ja, wel minder dan de helft.
En een vrouw moet een vrouw zijn godverdomme, niet zo'n halve bouwvakker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kijk hoe verwijfdeen man moet een man zijn godverdomme niet zo'n gladde bal.
tussen zijn benen.quote:
Kanker op man, ik had nog liever jouw beharing over m'n lijf dan dat ik koelie wasquote:
Ja, m'n oma was half Chineesquote:
Hardopquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij bent een midget, je punt?
Dat vraagt om pics, Chloro.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En een vrouw moet een vrouw zijn godverdomme, niet zo'n halve bouwvakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ga timberlands kopen, past goed bij me.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En een vrouw moet een vrouw zijn godverdomme, niet zo'n halve bouwvakker.
qquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wat. Morgen 12.00 starbucks?
wowquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Mexico is ook niet verkeerd. Miss Universe Ximena Navarrete zonder make-up.
ik heb beter lichaamquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij bent een midget, je punt?
Nee ik zou echt niet met WK gaan man, tussen al die voetbalhooligansquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem wat geld mee.
Hostel tijdens het WK, in Rio: 170 euro.
Ik ga alleen naar BRZ als of Nederland (weinig kans) of Colombia (mogelijkheid) de kwartfinale haalt.
Wordt over de Amazone, denk ik.
Hoe laat? Is gewoon bij die trap buiten ook goed? aan de boreelkant ook goed?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:05 schreef heartless. het volgende:
[..]
q
heb scorro half 10 tot 5 daarna business
kom jij maar roc
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kanker op man, ik had nog liever jouw beharing over m'n lijf dan dat ik koelie was.
[..]
Ja, m'n oma was half Chinees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |