Ik ben trots, lang haarquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rood heb ik al lang mang, kort gaan we niet doen. Morgen niet meer echt rood
Ik ben van plan later als ik echt oud ben lange grijze krullen te hebben, dus kort is nooit een optie.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben trots, lang haar [ afbeelding ].
Kan je niet krijgen. Onbereikbaar.quote:
Hahahahaha godverquote:
quote:
Hahaha awh.. aandoenlijk beetje welquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ntm het volgende:
[..]Ik vind wel knap als je zo'n lichaam hebt (ja wel beetje too much misschien
). Maar zo iemand sport heel de dag door en streng dieet, ik volg hem op insta en hij had dan pas na tijden een stuk cake gegeten enzo, helemaal blij foto posten daarvan
![]()
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ntm het volgende:
). Maar zo iemand sport heel de dag door en streng dieet, ik volg hem op insta en hij had dan pas na tijden een stuk cake gegeten enzo, helemaal blij foto posten daarvan
![]()
[ afbeelding ]
Zou je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha awh.. aandoenlijk beetje wel
Nou boeiendquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ntm het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
dadelijk heb je 2 kinderen gehad en dan denk je wel anders, word het kort rood haar met paarse highlights en een rode " gewaagde " bril.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ben van plan later als ik echt oud ben lange grijze krullen te hebben, dus kort is nooit een optie.
Kinderenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dadelijk heb je 2 kinderen gehad en dan denk je wel anders, word het kort rood haar met paarse highlights en een rode " gewaagde " bril.
Vind hem qua gezicht lelijker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Meh.
Betere (facial) aesthetics deze:
[ afbeelding ]
Wat heb je tegen kinderen?quote:
Doe dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Chloro, ik hoef alleen nog op invoeren te klikken. [ afbeelding ]
Weinig, zolang ze niet van mij zijn.quote:
En ik op jou.quote:
Waarom? Ze kunnen het weer dichtnaaien als het te ver uitrekt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weinig, zolang ze niet van mij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |