Is je wastafel al lekvrij?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Sorry. We gaan maar weer eens kijken hoe of wat. Eerst eens zien of m'n wastafel eindelijk eens niet meer lekt.
Don't call us, we call you.
Van iemand die niet helemaal 100 is kan ik dit wel hebben hoor. En dat laatste is nu wel duidelijker dan ooit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. vuurvliegvrijtopic. Dus ook gewoon niet meer over hebben. Game on.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg, ik dacht 'laat ik eens bij de mannen op paiq kijken'
Ik praat met 2 nu en ze zijn allebei leugenachtige honden die sex willen terwijl hun vriendin/vrouw van niks weet
gezellig dat paiq
nou ik gok dat die hele inschrijving op paiq niet zo veel met mij te doen had dus dat de intentie om vreemd te gaan er toch wel wasquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon een verpletterende indruk gemaakt.
Dat zijn toch juist de interessante types?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg, ik dacht 'laat ik eens bij de mannen op paiq kijken'
Ik praat met 2 nu en ze zijn allebei leugenachtige honden die sex willen terwijl hun vriendin/vrouw van niks weet
gezellig dat paiq
Mannen denken ook maar aan 1 dingquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik gok dat die hele inschrijving op paiq niet zo veel met mij te doen had dus dat de intentie om vreemd te gaan er toch wel was
Tegen de betreffende vrouw/vriendin zeggen: "Neukt hij jou ook zo slecht?"quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist de interessante types?
je mag ze hebben als je wil hoor faxiequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh god, not this shit again.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze het brengenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ze willen jouquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je mag ze hebben als je wil hoor faxie
Jaja 't is al goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze het brengen
Oh verder: FAXIE![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja 't is al goed
Als je schijt noem je het faxen huhuhuhu
Ja, mijn gelijk. Graag gedaan.quote:
Whehe ik dacht er net nog aan ja.....toen ik de posts van Motorbloempje las. Jij bent er nog gelukkigquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, mijn gelijk. Graag gedaan.
ja maar die verdienen ze niet als ze leugenachtige honden zijnquote:
Wel kort dag om dat nog te veranderen. Gewoon op wagen en de volgende keer anders doen. Wel verslag doen héquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef schermafbeelding het volgende:
Heb vrijdag een date en we gaan uit eten, maar eigenlijk bedenk ik me nu dat we beter gewoon wat kunnen gaan drinken. Het lijkt me niet goed om een uur tegenover elkaar te zitten omdat dat misschien van die geforceerde situaties oplevert.
Hoe kan ik dit nog tactisch veranderen?
He bahquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die verdienen ze niet als ze leugenachtige honden zijn
en als ze zo graag willen neuken kan dat ook in jouw poepert
Shit happens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar die verdienen ze niet als ze leugenachtige honden zijn
en als ze zo graag willen neuken kan dat ook in jouw poepert
Kan inderdaad ongemakkelijke stiltes opleveren, maar dan heb je toch al niet zo'n klik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef schermafbeelding het volgende:
Heb vrijdag een date en we gaan uit eten, maar eigenlijk bedenk ik me nu dat we beter gewoon wat kunnen gaan drinken. Het lijkt me niet goed om een uur tegenover elkaar te zitten omdat dat misschien van die geforceerde situaties oplevert.
Hoe kan ik dit nog tactisch veranderen?
Nee, naïef.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef rhubarbje het volgende:
Is het niet een optie om er vanuit te gaan dat die date gewoon goed gaat en gewoon je best te doen om dat waar te maken?
ik ben nog nooit op een date geweest waarbij dat niet luktequote:
zoek een restaurant waar je naast elkaar zit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef schermafbeelding het volgende:
Ja maar ik voel me meer op m'n gemak als we b.v. gezellig naast elkaar zitten te drinken en wat slap lullen ipv elkaar telkens aan te moeten kijken. (ja klein nadeeltje van mij)
Het lijkt een superdate, dus wil het niet verprutsen door me niet op mn gemakt te voelen.
Inderdaad, gewoon 90 graden, de één aan de zijkant van het tafeltje. Dan kun je ook nog een beetje om je heen kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoek een restaurant waar je naast elkaar zit?
met een informele sfeer?
Gedaan, maar dat is lastiger dan ik verwacht had. ALLES zit tegenover elkaar :Squote:Op dinsdag 10 december 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoek een restaurant waar je naast elkaar zit?
met een informele sfeer?
Maak je van te voren niet te druk, zij kan ook verlegen zijn of nerveus toch? Is het je eerste date via internet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef schermafbeelding het volgende:
Ja maar ik voel me meer op m'n gemak als we b.v. gezellig naast elkaar zitten te drinken en wat slap lullen ipv elkaar telkens aan te moeten kijken. (ja klein nadeeltje van mij)
Het lijkt een superdate, dus wil het niet verprutsen door me niet op mn gemakt te voelen.
Wel de eerste waarbij ik denk, dit zou wel een hele leuke kunnen zijn. Ze heeft alles wat ik leuk vind, zo leuk dat ik betwijfel ik wel goed genoeg voor haar benquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maak je van te voren niet te druk, zij kan ook verlegen zijn of nerveus toch? Is het je eerste date via internet?
daar is toch wel een mouw aan te passen als je dat echt perse wil?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Gedaan, maar dat is lastiger dan ik verwacht had. ALLES zit tegenover elkaar :S
he, zo moet je al niet beginnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Wel de eerste waarbij ik denk, dit zou wel een hele leuke kunnen zijn. Ze heeft alles wat ik leuk vind, zo leuk dat ik betwijfel ik wel goed genoeg voor haar ben
Ja klopt, maar vind het ook zowat om dat van te voren te vragen aan de restaurantmedewerker... En als ik dat niet doe moet het maar net uitkomen. Zal nog even goed zoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar is toch wel een mouw aan te passen als je dat echt perse wil?
een tafel waarbij je de stoel aan de zijkant kunt zetten
een tafel van 4 waarbij je niet recht tegen over haar gaat zitten
etc
Nou dat begint al lekker. Dan doe je maar alsof hoor, niet zo aan jezelf twijfelen. Je kan niet alles in de hand houden en anders drink je gewoon een biertje van te voren als dat helpt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:38 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Wel de eerste waarbij ik denk, dit zou wel een hele leuke kunnen zijn. Ze heeft alles wat ik leuk vind, zo leuk dat ik betwijfel ik wel goed genoeg voor haar ben
Ja dat weet ik ook eigenlijk wel, maar ik kan niet stoppen met denken over haar, terwijl ik haar nog niet eens heb gezien in het echt. Echt belachelijk wat dat met mn gedachte kan doen. Daardoor hebben we ook fanatiek gesmst. Eigenlijk veel te veel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he, zo moet je al niet beginnen
ze wil toch met je op date? dat doet ze niet als ze er niet op de een of andere manier wat in ziet natuurlijk
Of een hele fles wijn zoals mijn laatste datequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou dat begint al lekker. Dan doe je maar alsof hoor, niet zo aan jezelf twijfelen. Je kan niet alles in de hand houden en anders drink je gewoon een biertje van te voren als dat helpt.
tja je kunt jezelf gek maken met piekeren of het gewoon even regelenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind het ook zowat om dat van te voren te vragen aan de restaurantmedewerker... En als ik dat niet doe moet het maar net uitkomen. Zal nog even goed zoeken.
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou dat begint al lekker. Dan doe je maar alsof hoor, niet zo aan jezelf twijfelen. Je kan niet alles in de hand houden en anders drink je gewoon een biertje van te voren als dat helpt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dankjewelik wil het perfect laten verlopen en zal er alles aan doen. Dat is nou vaak net het probleem. Teveel mee bezig. Daten is met stip het meest ingewikkelde wat ik in m'n leven gedaan heb
Juist als je je van te voren druk maakt en het allemaal perfect wil doen ben je straks morgen helemaal niet met de date zelf bezig. Gewoon je richten op haar, is ze net zo leuk in het echt dan vindt ze dat vast niet zo erg. Maak het een beetje gezellig en probeer niet teveel na- of vooruit te denken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dankjewelik wil het perfect laten verlopen en zal er alles aan doen. Dat is nou vaak net het probleem. Teveel mee bezig. Daten is met stip het meest ingewikkelde wat ik in m'n leven gedaan heb
perfect lijkt me toch niet haalbaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ho! Da's niet waar. Je moet het alleen niet allemaal weggeven voor je wat duidelijker hebt waar het heengaat. Dat is wat anders dan de foute kerel uithangen of het deurmatje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Dank voor jullie reacties![]()
Als ik zo wat tips op internet lees, kun je maar het beste een foute kerel zijn, die slecht of laat reageert op smsjes, die kort en non challant is en die zo weinig mogelijk info over zichzelf geeft. Ik vind het moeilijk omdat ik niet zo'n "foute" gast ben vind ik. Ik ben echt geinteresseerd en wil het liefst alles vragen en uitleggen en gewoon lief zijn. Maar vrouwen lijken daar op af te knappen, als ik dat zo lees allemaal. Ingewikkelde wezens, die vrouwen
Ehhh.. nee dat heb je dan fout begrepen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Als ik zo wat tips op internet lees, kun je maar het beste een foute kerel zijn, die slecht of laat reageert op smsjes, die kort en non challant is en die zo weinig mogelijk info over zichzelf geeft. Ik vind het moeilijk omdat ik niet zo'n "foute" gast ben vind ik. Ik ben echt geinteresseerd en wil het liefst alles vragen en uitleggen en gewoon lief zijn. Maar vrouwen lijken daar op af te knappen, als ik dat zo lees allemaal. Ingewikkelde wezens, die vrouwen
als je te lang op internet rond hangt lees je de raarste dingenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Whut? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Sjonge jonge wat is Tinder toch pure eenvoud. Ff een avondje wat oude matches aanspreken en binnen één avond 4 telefoonnummers rijker
Je zei toch laatst dat toen je in een andere plaats was je wel veel matches kreeg?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Hoe doe je dat?
Ik heb alweer honderden profielen langs zien komen, en bijna geen match. Die paar die er zijn zeggen niks na een eerste 'Hoi'
Moet ik wat langer wachten ofzo of wat? Of is m'n foto nou echt zo verschrikkelijk? (Fobo, met die dame)
Ik snap er niks van...
Ja dat merk ik idd ook vaak. Als ik me lekker voel ben ik een leuke gast (merk ik aan de ander), maar als ik me niet fijn (vaker dan ik wil) voel merkt een ander dat ook heel goed. Ik kan me slecht beter voordoen als hoe ik me voel. Vrijdag maar even een flinke peptalk naar mezelf haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zelfvertrouwen is het sleutelwoord, niet jezelf anders voordoen dan dat je bent omdat je dan denkt meer vrouwen te kunnen scoren...
Je moet ook geen foto met dame op je Tinder zettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Hoe doe je dat?
Ik heb alweer honderden profielen langs zien komen, en bijna geen match. Die paar die er zijn zeggen niks na een eerste 'Hoi'
Moet ik wat langer wachten ofzo of wat? Of is m'n foto nou echt zo verschrikkelijk? (Fobo, met die dame)
Ik snap er niks van...
Was vlakbij Tilburg. Binnen 5 kilometer honderden vrouwen, bleef maar vegen. Hier moet ik 5 km niet proberen, dan ben ik in 5 minuten klaar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zei toch laatst dat toen je in een andere plaats was je wel veel matches kreeg?
Had er de opmerking bij staan dat ze een goede vriendin was...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Je moet ook geen foto met dame op je Tinder zettenik like ook nooit vrouwen die met een man (vriend?) op de foto staan.
Wel grappig wat je zegt. Ben zelf eigenlijk exact hetzelfde als jij en ook ik denk dat vrouwen daar op afknappen. Het is elke keer weer van "je bent zo'n lieve jongen en het ligt niet aan jou, maar het gevoel ontbreekt gewoon". Maar goed, wat ik wel heel sterk heb is dat ik mezelf niet ga veranderen. Ik heb nog steeds de hoop dat er wel een vrouw op deze aardkloot rondloopt die wel voor mij valt. Al moeten er nog 20 dates overheen gaan, het komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef schermafbeelding het volgende:
Dus jij hebt de illusie dat vrouwen die tekst lezen? Die zie je pas als je op de foto drukt, 9 van de 10 doet dat niet volgens mij. Probeer eens een foto van je alleenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had er de opmerking bij staan dat ze een goede vriendin was...
Heb ze al gewisseld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dus jij hebt de illusie dat vrouwen die tekst lezen? Die zie je pas als je op de foto drukt, 9 van de 10 doet dat niet volgens mij. Probeer eens een foto van je alleen
Niet als het TE overduidelijk isquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ze al gewisseld.
Trouwens, vrouwen willen toch wat ze niet kunnen krijgen? Of gaat dat chliche nu opeens niet meer op?
Heey niet in mijn territorium gaan zitten tinderen hequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was vlakbij Tilburg. Binnen 5 kilometer honderden vrouwen, bleef maar vegen. Hier moet ik 5 km niet proberen, dan ben ik in 5 minuten klaar.
Ik zorg er trouwens wel voor dat ik in een realistische groep zoek, 23-31, en zoek nu op 20 tot 30 km.
Nouja gebruik het pas weer een week of 2 dus misschien moet ik nog even afwachten...
Ow nee, ik zag dat ik die ene foto niet in m'n fobo had staan. Nu welquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Fascination het volgende:
Je bedoelt toch de foto met die serveerster op de achtergrond, Faxie? Daar sta je wel leuk op vind ik.
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Heey niet in mijn territorium gaan zitten tinderen he
In welke regio zit jij normaal dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...
Fax, volgende keer als je hier langskomt even Tinderen dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow niet gek dat je zoveel matches krijgt...
Boven Antwerpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
In welke regio zit jij normaal dan?
Okee, meer bij de grens noord-brabant/zeeland? Tja daar zit ook niet echt een grote stad in de buurt. Heb hem op 50 km staan en neem dan eigenlijk alle grote steden van brabant in 1 keer mee dus keuze zat idd.quote:
Die grens jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Okee, meer bij de grens noord-brabant/zeeland? Tja daar zit ook niet echt een grote stad in de buurt. Heb hem op 50 km staan en neem dan eigenlijk alle grote steden van brabant in 1 keer mee dus keuze zat idd.
Hmmm, saai.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik heb overigens vrijdag een bijzonder afspraakje. Ik kan het niet echt een date noemen. Heb afgesproken met een dame waarmee ik in februari behoorlijk intensief gedate heb. Zij had het toen afgekapt, maar we hebben door het jaar heen nog wel redelijk wat contact gehad. Een maand terug vroeg ze ineens of ik zin had om weer eens wat met haar te gaan drinken en ik had zoiet van waarom ook niet. Ik beschouw het dus meer als een gezellig afspraakje en meer niet.
Heerlijk... een vrouw die ook eens het initiatief neemtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef Clicks_nl het volgende:
Heerlijk, de Randstad...
Range op 15 km en ik neem ongeveer heel Amsterdam mee. Aanbod voldoende
Wat me er wel aan herinnert dat ik nog iemand moet SMS'en of de date morgenavond doorgaat.
Vrijdagavond afgesproken en haar daarna eigenlijk nauwelijks meer gesproken.
ik, nieuwsgierig als ik ben, even kijken (op m'n telefoon) zie ik je naam staan, denk gelijk: Hee, die ken ik, die is toch getrouwd?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nee, ik zag dat ik die ene foto niet in m'n fobo had staan. Nu wel
of tewel is ze is klaar met degene waar ze toen mee date/flikflooide en heeft weer tijd voor jou. Waarom het niet zien als date dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik heb overigens vrijdag een bijzonder afspraakje. Ik kan het niet echt een date noemen. Heb afgesproken met een dame waarmee ik in februari behoorlijk intensief gedate heb. Zij had het toen afgekapt, maar we hebben door het jaar heen nog wel redelijk wat contact gehad. Een maand terug vroeg ze ineens of ik zin had om weer eens wat met haar te gaan drinken en ik had zoiet van waarom ook niet. Ik beschouw het dus meer als een gezellig afspraakje en meer niet.
Niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
Hoi, een date regelen is niet het doel
ik weet wel dat voor velen hier een date regelen al een hele opgave is, maar een date is toch het middel. Om tot de poes te komen, of je grote liefde of whatever.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:50 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Niet?
Enlighten me in my darkness
Als je het op die manier brengt: mee eensquote:Op woensdag 11 december 2013 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik weet wel dat voor velen hier een date regelen al een hele opgave is, maar een date is toch het middel. Om tot de poes te komen, of je grote liefde of whatever.
dit topic is toch om je ervaringen te dele nou dat is mijn ervaring. je hebt wel wat fotoshop kennis nodig om jouw pretstok ietwat dikker te laten lijken hahaquote:Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef BeamofLight het volgende:
Hoi, een date regelen is niet het doel
Euh ga even heen als je niet serieus kan zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 11:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dit topic is toch om je ervaringen te dele nou dat is mijn ervaring. je hebt wel wat fotoshop kennis nodig om jouw pretstok ietwat dikker te laten lijken haha
groetjes
joop
Uhmm dat was ik juist. Degene met wie ze toen aan het daten was.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of tewel is ze is klaar met degene waar ze toen mee date/flikflooide en heeft weer tijd voor jou. Waarom het niet zien als date dan?
Neem condooms mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uhmm dat was ik juist. Degene met wie ze toen aan het daten was.Ik zeg al, we hebben op vriendschappelijke basis nu door het jaar heen zo nu en dan whatsapp contact, maar had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze nog eens wilde afspreken. Ik beschouw het dus nu ff puur vriendschappelijk en zie wel hoe het die avond loopt.
Uhm. Tja ik begin ook niet alleen met "Hoi". Ik stel meteen een vraag als ik begin. Het gesprek moet natuurlijk wel op gang komen he. Oh ja en ik vraag gewoon iets sneller om een telefoonnummer. Aangezien ik nog nooit vrouwen heb meegemaakt die hun nummer niet gaven nadat ik het vroeg. Ik heb natuurlijk geen idee of je foto verschrikkelijk is, maar als ze je wel liken, zal dat toch wel in orde zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut? Hoe doe je dat?
Ik snap er niks van...
Cue bedoelde waarschijnlijk dat ze iemand anders(leuker persoon) was tegengekomen. Waardoor ze het contact met jou verminderd heeft. Nu is die andere persoon weer buiten beeld en wil ze weer met jou afspreken.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uhmm dat was ik juist. Degene met wie ze toen aan het daten was.Ik zeg al, we hebben op vriendschappelijke basis nu door het jaar heen zo nu en dan whatsapp contact, maar had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze nog eens wilde afspreken. Ik beschouw het dus nu ff puur vriendschappelijk en zie wel hoe het die avond loopt.
Daar vind ik dan weer geen uitdaging aan.. Ik doe het de laatste paar maanden helemaal anders. Ik zeg gewoon dat ik dr telefoonnummer niet wil. En geef ook een paar redenen. Maar blijf er wel omheen draaien en uitdagen. Tot ze hem gewoon uit zichzelf geven met de vraag of ik een berichtje wil sturen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uhm. Tja ik begin ook niet alleen met "Hoi". Ik stel meteen een vraag als ik begin. Het gesprek moet natuurlijk wel op gang komen he. Oh ja en ik vraag gewoon iets sneller om een telefoonnummer. Aangezien ik nog nooit vrouwen heb meegemaakt die hun nummer niet gaven nadat ik het vroeg. Ik heb natuurlijk geen idee of je foto verschrikkelijk is, maar als ze je wel liken, zal dat toch wel in orde zijn?
Haha precies datquote:Op woensdag 11 december 2013 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of tewel is ze is klaar met degene waar ze toen mee date/flikflooide en heeft weer tijd voor jou. Waarom het niet zien als date dan?
blegh ik had er toen net ook een op paiq die van die mind games ging spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer geen uitdaging aan.. Ik doe het de laatste paar maanden helemaal anders. Ik zeg gewoon dat ik dr telefoonnummer niet wil. En geef ook een paar redenen. Maar blijf er wel omheen draaien en uitdagen. Tot ze hem gewoon uit zichzelf geven met de vraag of ik een berichtje wil sturen.
Je moet ze het idee geven dat ze dat uit zichzelf doen, dat ze jou aan het verleiden zijn en aan het overhalen zijn. Terwijl ik de regie in handen houd.
Ligt eraan hoe je het doet. Maar het zijn niet zozeer mindfucks, maar meer kijken tot hoe ver ik kan gaan bij sommige.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik had er toen net ook een op paiq die van die mind games ging spelen
elke vrouw van boven de 18 met een beetje hersenen prikt daar toch zo door heen
wat een onzinquote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het doet. Maar het zijn niet zozeer mindfucks, maar meer kijken tot hoe ver ik kan gaan bij sommige.
edit: Tevens als je het goed doet, als je goed kunt praten/ kletsen/ ouwehoeren, heeft niemand dat door.![]()
Ik denk dat je mensen te hoog inschatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
ze denken allemaal dat niemand het door heeft
maar probeer eens een hoger opgeleide vrouw die wat ouder is en ze heeft je zo in de smiezen hoor
bij breezerdebielen werkt het vast prachtig ja
maar daar werken magic tricks ook
Er zijn altijd uitzonderingen, daar heb je gelijk in.. Maar voor het overgrote deel moet je toch onderstaande quote lezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een onzin
ze denken allemaal dat niemand het door heeft
maar probeer eens een hoger opgeleide vrouw die wat ouder is en ze heeft je zo in de smiezen hoor
bij breezerdebielen werkt het vast prachtig ja
maar daar werken magic tricks ook
Dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je mensen te hoog inschat
Iedereen is te manipuleren
Ik denk ook dat ze zichzelf te hoog inschatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze zichzelf te hoog inschat![]()
Ligt er natuurlijk aan wat ze precies verstaat onder mind games. Maar als je iemand (onverwacht) erg leuk vind(misschien zelfs verliefd word) dan ga je niet meer zo rationeel denken. En die persoon kan dan met veel dingen wegkomen
Als'ie het goed doet niet hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk
maar ik zou nooit verliefd worden op iemand die mij probeert te bespelen
dat heb je snel door hoor
ja, maar dat zijn ook uitzonderingenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als'ie het goed doet niet hoor
Mensen met goede mensenkennis en goede sociale vaardigheden kunnen dit gewoon bij iedereen hoor
de standaard truucjes kent iedereen dan ook al. Je moet origineel zijn en idd mensenkennis hebben en een leuke babbel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja, maar dat zijn ook uitzonderingen
de meeste proberen allerlei standaard truucjes
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
En nu heb ik weer iemand die zit te liegen
Ze was zo dom om het beroep te kiezen wat ik toevallig ook doe. Maar ze wist er niets van en zat onzin te verkondigen
Ik denk dat ik snel klaar ga zijn met dit internet daten
Open relatie enzo :pquote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?
Geen zin helemaal terug te lezen, maar je had toch al een relatie dacht ik. Dus vanwaar het internet daten
Ik stond er niet negatief in, maar in 24 uur heb ik met 6 mensen gesproken of zo waarvan:quote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zo negatief als jij er in staat snap ik ook eigenlijk niet helemaal wat je zoekt?
Geen zin helemaal terug te lezen, maar je had toch al een relatie dacht ik. Dus vanwaar het internet daten
Inderdaad, er zijn best veel andere opties nog. Paiq is gewoon vermaak en af en toe een oprechter iemand. Een gewone datingsite lijkt me lastiger voor wat zij zoekt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Secondlove misschien interessanter voor je?
Ze probeerde indruk op je te maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
En nu heb ik weer iemand die zit te liegen
Ze was zo dom om het beroep te kiezen wat ik toevallig ook doe. Maar ze wist er niets van en zat onzin te verkondigen
Ik denk dat ik snel klaar ga zijn met dit internet daten
nee wat dat is voor vreemdgaan en dat wil ik nietquote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Secondlove misschien interessanter voor je?
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissersquote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee wat dat is voor vreemdgaan en dat wil ik niet
En als ik single was geweest was ik natuurlijk dezelfde mensen tegen gekomen
Misschien ligt het aan paiq, dat zou wel kunnen
Ik vind het ook niet erg als iemand niet vrijgezel is, ik vind het alleen erg als ze hun partner voor liegenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissers
Paiq is om te daten, maar daar komen ze ook om 'gezellig te praten' of om vreemd te gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso scheelt het een stuk hoe je je voorkeuren instelt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt ook je voorkeuren te losjes hebben ingesteld. Sinds ik het heb veranderd heb ik bijna geen mensen meer waar bij staat: niet vrijgezel. Overigens staat dat ook bij jouw naam op Paiq als je dat hebt aangegeven dus tref je logischerwijs meer buiten de pot pissers
okcupid serieus? Paar jaar terug was het vooral voor seksdates en vooral buitenlandse contacten.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:26 schreef Clicks_nl het volgende:
OKCupid en Into my life. Toch het idee dat zeker op de eerste een 'serieuzer' publiek zit.
hmmm ja dat is ook waar ik het op vind lijken tot nu toequote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
okcupid serieus? Paar jaar terug was het vooral voor seksdates en vooral buitenlandse contacten.
Een site kan niet met iedereens voorkeuren en moraal rekening houden. Ik erger me ook aan die vreemdgangers, of aan mafketels. Die moet je ook gelijk verwijderen als je dat niks vindt. Je hebt het gewoon even niet getroffen. Als je 's avonds of in het weekend online bent heb je minder kans op een vreemdganger, niet statistisch bewezen maar wel mijn theoriequote:Op woensdag 11 december 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als iemand niet vrijgezel is, ik vind het alleen erg als ze hun partner voor liegen
En ik heb de meeste mensen gevonden door op zo'n speeddate te klikken dus is het niet zo dat ik aan meer buiten de pot pissers gelinkt word, want er is geen link
Denk dat je ook juist een site als Secondlove of wat meer gericht op seksdating zoals Adultmatch beter werkt omdat jij ook niet een standaard iets' zoekt. Niet lullig bedoeld maar zit als vrijgezelle vrouw niet echt te wachten op verzoekjes voor een trio op een site als Paiq.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ja dat is ook waar ik het op vind lijken tot nu toe
Grappig, want via OKC nog nooit een seksdate 'gescoord', de ene keer dat dat wel gebeurde was juist via Paiqquote:Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
okcupid serieus? Paar jaar terug was het vooral voor seksdates en vooral buitenlandse contacten.
Moet trouwens wel zeggen dat het bij mij (en volgens mij voor Eefje ook) een poosje spelen met de instellingen en voorkeuren is geweest voor ik het gevoel had dat de matches die ik kreeg ook inderdaad bij m'n verwachtingen pasten.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als iemand niet vrijgezel is, ik vind het alleen erg als ze hun partner voor liegen
En ik heb de meeste mensen gevonden door op zo'n speeddate te klikken dus is het niet zo dat ik aan meer buiten de pot pissers gelinkt word, want er is geen link
Moet ze wel gaan chatten met matches en niet met mensen die via de speeddates worden aangeboden, want die staan los van je matchinstellingenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:37 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Moet trouwens wel zeggen dat het bij mij (en volgens mij voor Eefje ook) een poosje spelen met de instellingen en voorkeuren is geweest voor ik het gevoel had dat de matches die ik kreeg ook inderdaad bij m'n verwachtingen pasten.
Wat dat betreft zou je het dus gewoon nog een poosje moeten proberen terwijl je af en toe de matching vragen eens aanpast.
Dat is wel een vereiste jaquote:Op woensdag 11 december 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ze wel gaan chatten met matches en niet met mensen die via de speeddates worden aangeboden, want die staan los van je matchinstellingen
Oh ik verwacht ook niet dat je aanvoelen dat ik dat niet oke vindquote:Op woensdag 11 december 2013 15:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een site kan niet met iedereens voorkeuren en moraal rekening houden. Ik erger me ook aan die vreemdgangers, of aan mafketels. Die moet je ook gelijk verwijderen als je dat niks vindt. Je hebt het gewoon even niet getroffen. Als je 's avonds of in het weekend online bent heb je minder kans op een vreemdganger, niet statistisch bewezen maar wel mijn theorie
maar dat is ook totaal niet wat ik zoekquote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat je ook juist een site als Secondlove of wat meer gericht op seksdating zoals Adultmatch beter werkt omdat jij ook niet een standaard iets' zoekt. Niet lullig bedoeld maar zit als vrijgezelle vrouw niet echt te wachten op verzoekjes voor een trio op een site als Paiq.
Naja dat zijn er nog maar 2 en ik ben natuurlijk ongeduldigquote:Op woensdag 11 december 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet ze wel gaan chatten met matches en niet met mensen die via de speeddates worden aangeboden, want die staan los van je matchinstellingen
Je hebt een relatie, je wilt niet vreemdgaan en toch zit je op Paiqquote:Op woensdag 11 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En als ik single was geweest was ik natuurlijk dezelfde mensen tegen gekomen
Misschien ligt het aan paiq, dat zou wel kunnen
de kunst om logisch na te kunnen denken?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je hebt een relatie, je wilt niet vreemdgaan en toch zit je op PaiqWat mis ik hier!?
Zo ingewikkeld dat ik het niet zou kunnen inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de kunst om logisch na te kunnen denken?
Ik heb een relatie, die dus blijkbaar niet monogaam is he
en mijn partner weet van mijn paiq activiteiten en vind dat oke
super ingewikkeld!
Eigenlijk wel... Ik krijg er alleen maar meer vragen van. Maar daar is dit topic niet voor bedoeldquote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
super ingewikkeld!
Gok dat als we googelen op polyamorie er wel eens wat dingen duidelijker konden worden?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
super ingewikkeld!
Mocht er ooit een wonder gebeuren, en ik kom aan de vrouw, dan zal ik nog niet zo snel gaan trouwen vermoed ikquote:Op woensdag 11 december 2013 07:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik, nieuwsgierig als ik ben, even kijken (op m'n telefoon) zie ik je naam staan, denk gelijk: Hee, die ken ik, die is toch getrouwd?!
Maar je bent het niet
Excuse me....quote:Op woensdag 11 december 2013 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is ook totaal niet wat ik zoek
Ik zoek geen trio en geen sexdate
rare conclusie
Ja maar ik heb geen zin om precies alle details te beschrijven en ik denk dat ik alle info die nodig is om mij met open armen te verwelkomen al wel gegeven hebquote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Tig vragen en onduidelijke antwoorden geven wordt langer offtopic dan 1xtje duidelijk zijn
Snap ik en dat heb je nu ook wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om precies alle details te beschrijven en ik denk dat ik alle info die nodig is om mij met open armen te verwelkomen al wel gegeven heb
juist wel gelijk. Veel meer administratoe voor dr on dan nog weg te komenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mocht er ooit een wonder gebeuren, en ik kom aan de vrouw, dan zal ik nog niet zo snel gaan trouwen vermoed ik
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist wel gelijk. Veel meer administratoe voor dr on dan nog weg te komen
Hm goed punt jaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist wel gelijk. Veel meer administratoe voor dr on dan nog weg te komen
Verstop je geld, stop het in zilver en vertel haar er niks over.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm goed punt ja
Maar dan moet ik wel oppassen dat ze er niet met m'n geld vandoor gaan
Je moet er dan ook voor zorgen dat je er met haar geld vandoor kunt gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm goed punt ja
Maar dan moet ik wel oppassen dat ze er niet met m'n geld vandoor gaan
Leuk dateverslag om te lezen, maar wel afstandelijk beschrijvend en ben benieuwd want de belangrijk(st)e dingen lees ik er niet in:quote:Dateverslag maar weer eens dan. Daarvoor zitten we hier tenslotte ook
Hadden "rond vijf uur" afgesproken in een café in onze hoofdstad. Waar ik kwart voor vijf aankom op dat geweldige station Amsterdam Centraal en haar een sms stuur dat ik er bijna ben. Vijf minuten is haar reactie "zit binnen".
Aangekomen zit ze inderdaad binnen en beginnen we met de veilige begroeting van drie zoenen op de wang. Ze had al een plekje gevonden waar we naast elkaar konden zitten (herken ik hier een ervaren dater?) en als eerste bestelden we beide een biertje.
Na twee uur geouwehoer en nog een paar biertjes kwam het punt dat zij eigenlijk naar een vriend moest waar ze mee afgesproken had. Hij ontving een sms dat ze wat later zou komen en het geklets en nog twee biertjes werden vergezeld van een portie bitterballen.
Helaas kwam een uurtje later het moment dat ze toch echt door moest naar die andere afspraak waarna we samen richting station liepen en afscheid namen nadat we beide bijna tegelijk zeiden dat het leuk was en we het nog eens moeten doen.
Vrouwen willen ook dat je geinteresseerd en lief bent. En dat je knap en aantrekkelijk, zelfstandig, fris, intelligent, sociaal, gezellig, grappig, romantisch, attent, en betrouwbaar bent, en dat je een verzorgd uiterlijk hebt. Sommige dingen soms wat meer, sommige wat minder, maar in essentie dus Iemand bij wie ze zich geborgen en goed voelen, maar ook vrouw voelen met vlinders in de buik, en relatief gezien ook goede sier kunnen maken. Dat is toch niet zo ingewikkeld?quote:Ik ben echt geinteresseerd en wil het liefst alles vragen en uitleggen en gewoon lief zijn. Maar vrouwen lijken daar op af te knappen, als ik dat zo lees allemaal. Ingewikkelde wezens, die vrouwen
hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Aristai het volgende:
[..]
En bedenk, of het komt ligt niet alleen aan jou, maar ook aan de omstandigheden van de vrouw, des te langer ze geen liefde en geborgenheid (knuffels, emotionele connectie) en seks heeft gehad des te eerder je wordt toegelaten tot haar hart en/of bed, de vrouwen die op springen staan (degenen die de hele tijd om zich heen kijken in de kroeg, verlaten vrouwen, etc.) zijn het makkelijkst te scoren bijvoorbeeld (en die nemen vaak dan ook genoegen met minder).
Nou, succes!
Ben jij een kloon van firefly3?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Aristai het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook dat je geinteresseerd en lief bent. En dat je knap en aantrekkelijk, zelfstandig, fris, intelligent, sociaal, gezellig, grappig, romantisch, attent, en betrouwbaar bent, en dat je een verzorgd uiterlijk hebt. Sommige dingen soms wat meer, sommige wat minder, maar in essentie dus Iemand bij wie ze zich geborgen en goed voelen, maar ook vrouw voelen met vlinders in de buik, en relatief gezien ook goede sier kunnen maken. Dat is toch niet zo ingewikkeld?
Wat het je ingewikkeld maakt is dat je misschien wel veel teveel bezig bent met "wat vrouwen willen" en dat "vrouwen zo 'anders' zijn", daardoor maak je dingen te geforceerd voor zowel jezelf als voor een vrouw in kwestie, hou je niet zo bezig met "wat vrouwen willen" (m.u.v. je uiterlijke verzorging) en dan komt het vanzelf wel.
En bedenk, of het komt ligt niet alleen aan jou, maar ook aan de omstandigheden van de vrouw, des te langer ze geen liefde en geborgenheid (knuffels, emotionele connectie) en seks heeft gehad des te eerder je wordt toegelaten tot haar hart en/of bed, de vrouwen die op springen staan (degenen die de hele tijd om zich heen kijken in de kroeg, verlaten vrouwen, etc.) zijn het makkelijkst te scoren bijvoorbeeld (en die nemen vaak dan ook genoegen met minder).
Nou, succes!
ben trots op je!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Zo laat ik eens wat ontopic doen. Ruim een jaar geleden een vrouw leren kennen in de kroeg die er met vrienden was. Die avond op stap geweest maar meer niet. Alle 2 waren we net vrijgezel dus proosten op het vrijgezellen leven enz. Altijd we wat contact gehouden maar zeer matig. Paar weken geleden contact gehad weer en normaal gesproken bloed dat dood. Maar deze keer niet. We hadden veel te bespreken en al snel zaten we hele dagen te appen. Wegens drukke agenda's is dat opgelopen naar 2 weken zeer intensief app contact! Gevaarlijk dus! Want er was al besproken om af te spreken. Regel 1 niet te veel appen mislukt!
Goed de dag van de date, ze woont helaas een ruim uur rijden van mij vandaan dus volledig tegen mij principes in toch date. Tja wat moet je verwachten. Appen was heel erg leuk en soms echt wel te leuk! Aangekomen was het binnen 5 min heel erg relaxt!! Als of ik er gisteren nog was en het ging van klikker de klak en binnen 10min hing ze tegen me aan. Al snel over tot zoenen en beetje tv kijken. Tja en toen vielen mijn ogen dichttja was warm binnen, zat relaxt plus een wijntje en ik was vertrokken...... Ik schat na 15min schrik ik wakker oh oh.... Maar wat blijkt. Zij sliep ook
Lekker begin dan! Goed leuk allemaal nu was het tijd voor de stad en hebben we lekker drankje gedronken en blijven slapen met alles er op en er aan. Een zeer geslaagde eerste date! Oke veel regels wat niet te doen gebroken maar lekker belangrijk!
Na deze date zijn er al snel meerdere gevolgd en was elke meer top qua gezelligheid enz. Gelukkig staat zij net als ik het zelfde in date dus pluspunt. Gaat ook volledig haar eigen gang met haar sociale leven en wanneer we kunnen zijn we samen. En tja....... Met de kerst in aankomst besloten die samen te gaan doen. Haar ouders en broer en zus helemaal enthousiast en natuurlijk volgde al een uitnodiging al snel. Nu zijn we gezwicht en zitten daar dus samenen voor de nieuwsgierigen dit speelt sinds eind Oktober.
Het gaat dus echt prima zonder enige ergernis of iets anders
Fuck de regels, klinkt allemaal goed man!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Zo laat ik eens wat ontopic doen. Ruim een jaar geleden een vrouw leren kennen in de kroeg die er met vrienden was. Die avond op stap geweest maar meer niet. Alle 2 waren we net vrijgezel dus proosten op het vrijgezellen leven enz. Altijd we wat contact gehouden maar zeer matig. Paar weken geleden contact gehad weer en normaal gesproken bloed dat dood. Maar deze keer niet. We hadden veel te bespreken en al snel zaten we hele dagen te appen. Wegens drukke agenda's is dat opgelopen naar 2 weken zeer intensief app contact! Gevaarlijk dus! Want er was al besproken om af te spreken. Regel 1 niet te veel appen mislukt!
Goed de dag van de date, ze woont helaas een ruim uur rijden van mij vandaan dus volledig tegen mij principes in toch date. Tja wat moet je verwachten. Appen was heel erg leuk en soms echt wel te leuk! Aangekomen was het binnen 5 min heel erg relaxt!! Als of ik er gisteren nog was en het ging van klikker de klak en binnen 10min hing ze tegen me aan. Al snel over tot zoenen en beetje tv kijken. Tja en toen vielen mijn ogen dichttja was warm binnen, zat relaxt plus een wijntje en ik was vertrokken...... Ik schat na 15min schrik ik wakker oh oh.... Maar wat blijkt. Zij sliep ook
Lekker begin dan! Goed leuk allemaal nu was het tijd voor de stad en hebben we lekker drankje gedronken en blijven slapen met alles er op en er aan. Een zeer geslaagde eerste date! Oke veel regels wat niet te doen gebroken maar lekker belangrijk!
Na deze date zijn er al snel meerdere gevolgd en was elke meer top qua gezelligheid enz. Gelukkig staat zij net als ik het zelfde in date dus pluspunt. Gaat ook volledig haar eigen gang met haar sociale leven en wanneer we kunnen zijn we samen. En tja....... Met de kerst in aankomst besloten die samen te gaan doen. Haar ouders en broer en zus helemaal enthousiast en natuurlijk volgde al een uitnodiging al snel. Nu zijn we gezwicht en zitten daar dus samenen voor de nieuwsgierigen dit speelt sinds eind Oktober.
Ik had al zo'n ideequote:Op donderdag 12 december 2013 16:43 schreef PeterPastoor het volgende:
Zeker weten. Probeert zich iets anders voor te doen maar zuigt net zo hard van alles uit de duim
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Ben geen mod hoor dus kan het niet zien. Maar zoals ie overkomtquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fuck de regels, klinkt allemaal goed man!
[..]
Ik had al zo'n idee
True, en ik kan het ook mis hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ben geen mod hoor dus kan het niet zien. Maar zoals ie overkomt
quote:
Nou ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat de regels wel bevestigen dus..... Het was dus afwachten hoe dat ging lopen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fuck de regels, klinkt allemaal goed man!
Het is best vreemd soms want we staan in veel dingen het zelfde en zij is net als ik betreft date en snel uitgekeken zijn op iemand. Haar broer en zus zijn ook verbaast hoe alles gaat net als een paar vrienden die ik van haar gesproken heb.quote:
Top man!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb mezelf uitgeschreven bij alle datingssites. Heb via een andere route (stappen) een hele leuke meid leren kennen die ik inmiddels m'n vriendin kan noemen.
Goed bezig allebeiquote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Tof man! Altijd leuk om te horenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb mezelf uitgeschreven bij alle datingssites. Heb via een andere route (stappen) een hele leuke meid leren kennen die ik inmiddels m'n vriendin kan noemen.
Top manquote:Op donderdag 12 december 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
date verslag
Nicequote:Op donderdag 12 december 2013 17:29 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik?quote:
Zoals?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik?
Ik ben momenteel met hele andere dingen bezig
Persoonlijke dingen (of eigenlijk in mijn naaste omgeving) waar ik hier liever niet op ingaquote:
Nee niet, maar geef 's een link naar tekst van firefly 3 dan, kan ik zien waar het over gaat, ben benieuwd, brilliant minds think alike?quote:Ben jij een kloon van firefly3?
Hahaha, pastoors zuigen toch juist vanalles uit de duim en uit meer?, de wereld bleek niet plat en de kerk betaalt zich suf aan schadeclaims door zuigincidenten, I rest my case.quote:maar zuigt net zo hard van alles uit de duim
Kun jij eens beginnen met normaal te quoten waar de namen dan bij blijven staan? Dankquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:43 schreef Aristai het volgende:
[..]
Nee niet, maar geef 's een link naar tekst van firefly 3 dan, kan ik zien waar het over gaat, ben benieuwd, brilliant minds think alike?
[..]
Hahaha, pastoors zuigen toch juist vanalles uit de duim en uit meer?, de wereld bleek niet plat en de kerk betaalt zich suf aan schadeclaims door zuigincidenten, I rest my case.
test-levels stijgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wat snarky meteen zeg
Dit topic blinkt niet echt uit in warmte of zo
Jij kent onze goede vrind vuurvliegje nog niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wat snarky meteen zeg
Dit topic blinkt niet echt uit in warmte of zo
Jawel, en ik word ook niet vrolijk van hemquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jij kent onze goede vrind vuurvliegje nog niet?
quote:
Ik weet ook niet of het dezelfde is.. al dacht ik bij het lezen van die post wel meteen, 'dit moet een kloonvan firefly zijn'quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel, en ik word ook niet vrolijk van hem
Maar je weet toch helemaal niet of die andere kerel dezelfde persoon is?
wth is dat dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef MissGump het volgende:
Morgen popquiz-daten, die variant ken ik nog niet, ben benieuwd!
Laat het beter zijn dan speeddaten alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft!
Of net zo erg want dan lig ik uiteindelijk ook dubbel![]()
Erger lijkt me onmogelijk![]()
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
http://www.rotown.nl/14-12-2013/popquiz_dating/locatie_bar3
oooooh naaaais!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik niet. Eefje misschien welquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:48 schreef theKiD het volgende:
Dat hebben een paar van hier toch ook al een x gedaan? Eefje? Of Thijs dacht ik?
Misschien bedoelde je deze post?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje geleden hier iets over gelezen, weet alleen niet meer bij wie.![]()
Toen had ik het net in mijn mailbox gekregenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:56 schreef MissGump het volgende:
Kenden jullie deze variant al?
veganistisch of vegetarier?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef All-out het volgende:
Straks een tweede date met een Tinder-meisjeze is best leuk, iets ouder als ik en heel mooi, maarrr... biologisch en veganistisch enzo. Vind ik helemaal niet erg, alleen ik wou straks iets meenemen, maar ik heb echt geen idee wat ze leuk zou vinden :|
iemand ervaring/tips?
nou, ik vind eten wel het leukst altijd, niet zo heavy en je hebt er gelijk wat aan. ik kan idd wel even bij zo'n bio-winkeltje gaan kijken, dan staat er vast iets toepasselijks tussen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
Wil je specifiek eten mee nemen of mag het alles zijn?
echt jou type ook, dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef Silenus het volgende:
Een krop sla of een wortel, veel meer keuze heb je niet.
Laat haar jou gewoon pijpen, als dat goed gaat, is de stap naar een frikandel ook wat makkelijkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, ik vind eten wel het leukst altijd, niet zo heavy en je hebt er gelijk wat aan. ik kan idd wel even bij zo'n bio-winkeltje gaan kijken, dan staat er vast iets toepasselijks tussen.
normaal zou ik eerder aan een flesje wijn ofzo denken, maar ik weet nog niet of en wat ze drinkt
Ik vond het al moeilijk om met iemand te daten die bewust zeer weinig vlees at... (maar wel kilo's vis naar binnen wist te stouwenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef All-out het volgende:
Straks een tweede date met een Tinder-meisjeze is best leuk, iets ouder als ik en heel mooi, maarrr... biologisch en veganistisch enzo. Vind ik helemaal niet erg, alleen ik wou straks iets meenemen, maar ik heb echt geen idee wat ze leuk zou vinden :|
iemand ervaring/tips?
Maar dat gaat toch gebeuren....quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het al moeilijk om met iemand te daten die bewust zeer weinig vlees at... (maar wel kilo's vis naar binnen wist te stouwen).
Opzich is het niet zo'n probleem, mits ze JOU niks gaan opdringen
Dit keer waarschijnlijk alleen, vorige keer bij het speeddaten wel met een vriendin geweest maar toen kwam het er uiteindelijk voornamelijk op neer dat ik steeds met haar in een stuip lag, dus dat schoot ook niet echt opquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je dan alleen of met een vriendin of zo?
oh dat vind ik best dapper!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:19 schreef MissGump het volgende:
Bij mij is het ook nooit geen probleem geweest dat ik geen vlees eet, maar het kan mij dan ook echt niks schelen als de ander wel vlees eet.
Maar goed, ook dit onderwerp is zeker 3 keer besproken in de tijd dat ik hier zit
[..]
Dit keer waarschijnlijk alleen, vorige keer bij het speeddaten wel met een vriendin geweest maar toen kwam het er uiteindelijk voornamelijk op neer dat ik steeds met haar in een stuip lag, dus dat schoot ook niet echt op
Je mag best mee hoor!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat vind ik best dapper!
Ik heb echt geen problemen met dingen alleen doen maar bij zoiets voel ik toch een drempel...
Vantevoren had ik meer zin in date 2 dan 1 maar denk dat het andersom uit gaat vallen. Deze meid komt al zo anders over en het was zo gezelligquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef PeterPastoor het volgende:
Onderweg naar Amsterdam voor date 1 van 2. Komende zondag een date met een andere dame. Ben benieuwd
hoeft ook geen problemen te geven, mits je elkaars keuzen maar respecteertquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik eet geen vlees en ik heb dat echt nog nooit aan iemand opgedrongen
Ook zorgt het voor bijna niet praktische problemen hier in huis
niks aan de hand hoor, alleen voor mijn eigen geweten is het wat confronterend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Maar dat gaat toch gebeuren....
Been there, done that
niet bitchy bedoelt hoor, maar bedoel je niet slank, ongeverfd haard en geen zonnebanktintje? zo'n levenswijze staat dan ook loodrecht tegenover oh oh chersoquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel van die mensen die veganistisch, of macrobiotisch eten zien er altijd zo slecht uit.
Dun, futloos haar, grauwe huid.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef All-out het volgende:
niet bitchy bedoelt hoor, maar bedoel je niet slank, ongeverfd haard en geen zonnebanktintje? zo'n levenswijze staat dan ook loodrecht tegenover oh oh cherso
ik zie niet in wat daar 'dom' aan is eigenlijk, ik meen het echt hoor. ik kan bijna nooit aan iemand zien of hij of zij vegetariër/veganist/wat dan ook isquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:52 schreef Silenus het volgende:
Haha, wat een domme opmerking inderdaad.
en wat is je vraag?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef LesMiserables het volgende:
Worden hier regelmatig voorbeelden van berichten oid gepost of sturen de meeste gewoon 'Hoi' type berichten ?
Waarom moeten er voorbeelden gepost worden? Je kunt toch zelf wel iets bedenken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef LesMiserables het volgende:
Worden hier regelmatig voorbeelden van berichten oid gepost of sturen de meeste gewoon 'Hoi' type berichten ?
quote:Hoi, leuke foto's!
Gelukkig heb je een hoge response rate, dus doe ermee wat je wil!quote:![]()
Ze bedoelen natuurlijk dat van All-out.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:14 schreef All-out het volgende:
[..]
ik zie niet in wat daar 'dom' aan is eigenlijk, ik meen het echt hoor. ik kan bijna nooit aan iemand zien of hij of zij vegetariër/veganist/wat dan ook is
Dat was wel een pubquiz maar dan een reguliere fokmeet via het meettopicquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje geleden hier iets over gelezen, weet alleen niet meer bij wie.![]()
Hoe oud zijn jij/je date ? Klinkt gezelligquote:Op zondag 15 december 2013 12:09 schreef PeterPastoor het volgende:
Ok de date van vandaag heeft afgezegd omdat ze niet lekker in d'r vel zit enzo. Lag echt niet aan mij en ze wil me nog steeds heel graag ontmoeten......
Ik ga nu echt voor die ontzettend leuke meid van afgelopen vrijdag. Komende vrijdag komt ze hier en ga ik voor haar koken! Zin in
Staat nog steeds op mijn lijst trouwensquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat was wel een pubquiz maar dan een reguliere fokmeet via het meettopic
Zij is 30 en ik 31. En ja, het is nog steeds erg gezellig. Whatsapp is leuk en we bellen ook. Was het al maar vast vrijdagquote:Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jij/je date ? Klinkt gezellig.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef All-out het volgende:
mijn date was erg leuk! ik ben uiteindelijk voor een alcoholvrije appel-blauwe bessen cider gegaanzag er nog best leuk uit en goed gegokt want ze drinkt ook geen alcohol. het was nog erg lekker ook. na het eten zijn we op de bank beland en liep het uit in een spreekwoordelijke 'homerun'
daarna nog even de stad in geweest en ik zit nu in de trein naar huis. ik zie er wel een vervolg in
[..]
niks aan de hand hoor, alleen voor mijn eigen geweten is het wat confronterend.
[..]
niet bitchy bedoelt hoor, maar bedoel je niet slank, ongeverfd haard en geen zonnebanktintje? zo'n levenswijze staat dan ook loodrecht tegenover oh oh cherso
quote:
Wat doe jij aan het einde van een date dan? Als het zo klikte voor je gevoel? Of wat zeg je?quote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Zaterdag weer een erg leuke date gehad met iemand via tinder. Hadden al een week erg leuk contact via whatsapp en zaterdag dus afgesproken. Had het gevoel dat het wel erg goed klikte en dat er een vervolg in zou zitten. Nu een dag later helemaal niets meer van haar gehoord. 9 van de 10 keer kan ik hieruit mijn conclusies wel trekken.
Wat ik aan het einde van een date doe? Dat hangt helemaal af van hoe het voelt tijdens die date. In dit geval heb ik gewoon normaal afscheid genomen en heb ik haar gezegd dat ik het erg gezellig vond. Ook nog een appje haar kant opgestuurd en daar ook nog reactie op gehad diezelfde avond.quote:Op maandag 16 december 2013 00:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat doe jij aan het einde van een date dan? Als het zo klikte voor je gevoel? Of wat zeg je?
Waarschijnlijk zit je gevoel ook wel goed hoor. Het is meer dat ik me afvraag wat je letterlijk zegt aan het einde van een date. De keren dat ik een tweede date wilde of de ander kwam er toch wel zoiets als: "Tot de volgende keer?" Of: "laat je even weten of je veilig thuis bent gekomen?" Of zoiets. Dan heb je een iets luchtigere manier van afspreken/contact houden dan zeggen hoe leuk je het vond. En gelijk een beetje een indicatie of het genoegen wederzijds was. Misschien een tip? Maar goed, ik weet niet wat je zegt dus ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 16 december 2013 08:22 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat ik aan het einde van een date doe? Dat hangt helemaal af van hoe het voelt tijdens die date. In dit geval heb ik gewoon normaal afscheid genomen en heb ik haar gezegd dat ik het erg gezellig vond. Ook nog een appje haar kant opgestuurd en daar ook nog reactie op gehad diezelfde avond.
Maar de volgende dag hoor ik vervolgens niks meer en dat voelde niet helemaal lekker. In het verleden is het namelijk al 9 van de 10 keer denk ik zo geweest dat als ik de volgende dag niks heb gehoord het dus ook niks meer wordt verder en ze op die manier proberen om op een goedkope makkelijke manier van je af te komen. Heb haar overigens gisteravond zelf nog ff geappt en daar kreeg ik nog wel fatsoenlijke berichten op terug, dus het zal dit keer wel aan mij liggen.
Touche, hoe vaak ik het wel niet gehad heb, dan neem je op een leuke manier afscheid, om even je eigen voorbeeld mee te nemen: "Tot de volgende keer?' én 'Laat je het even weten als je veilig thuis aangekomen bent?". En vervolgens bleef het doodstil..quote:Op maandag 16 december 2013 08:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je gevoel ook wel goed hoor. Het is meer dat ik me afvraag wat je letterlijk zegt aan het einde van een date. De keren dat ik een tweede date wilde of de ander kwam er toch wel zoiets als: "Tot de volgende keer?" Of: "laat je even weten of je veilig thuis bent gekomen?" Of zoiets. Dan heb je een iets luchtigere manier van afspreken/contact houden dan zeggen hoe leuk je het vond. En gelijk een beetje een indicatie of het genoegen wederzijds was. Misschien een tip? Maar goed, ik weet niet wat je zegt dus ik zeg ook maar wat.
Ah op die manier. Ja heb haar wel een goede terugreis naar huis gewenst. En "tot de volgende keer" wil ook niet alles zeggen, dat merkte ik wel bij mijn vorige afspraakje. Die zei ook van tot de volgende keer en 2 dagen later appte ze dat het toch niks ging worden. En ik heb zelfs ooit een keer gehad dat ik daadwerkelijk al een nieuwe date gepland had, maar waarbij de dame het ook afkapte. Maar goed, een redelijke indicatie had ik na zaterdag wel. Bovendien hebben we gisteravond nog wel wat appcontact gehad, dus is het even afwachten.quote:Op maandag 16 december 2013 08:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je gevoel ook wel goed hoor. Het is meer dat ik me afvraag wat je letterlijk zegt aan het einde van een date. De keren dat ik een tweede date wilde of de ander kwam er toch wel zoiets als: "Tot de volgende keer?" Of: "laat je even weten of je veilig thuis bent gekomen?" Of zoiets. Dan heb je een iets luchtigere manier van afspreken/contact houden dan zeggen hoe leuk je het vond. En gelijk een beetje een indicatie of het genoegen wederzijds was. Misschien een tip? Maar goed, ik weet niet wat je zegt dus ik zeg ook maar wat.
Waarom herken ik mezelf altijd heel erg als ik jouw berichten lees?quote:Op maandag 16 december 2013 08:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Touche, hoe vaak ik het wel niet gehad heb, dan neem je op een leuke manier afscheid, om even je eigen voorbeeld mee te nemen: "Tot de volgende keer?' én 'Laat je het even weten als je veilig thuis aangekomen bent?". En vervolgens bleef het doodstil...
Wel een goede tip, dat dan weer wel. Naar mij idee (ik ben ook niet alwetend
), gaat het mis als ze erover na kunnen denken (lees: bedenktijd hebben onderweg of de boel laten bezinken
).
Ik heb het zelfs een keer gehad dat ik tijdens de eerste date de 2de date al gepland had (OK, achteraf best lomp en brutaal eigenlijk![]()
), met dag, datum en al. De dame in kwestie stemde ermee in. Na een afscheid en een half uur later kreeg ik een app van de dame met: "Ik heb geen klik". Ehm, ja, ok
.
Moraal van het verhaal; Luister naar je gevoel, want die heeft het voor negen van de tien keer wel bij het rechte eind. Verder gewoon lekker daten en genieten.
Klinkt goed, weet je al wat je gaat klaar maken vrijdagquote:Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Zij is 30 en ik 31. En ja, het is nog steeds erg gezellig. Whatsapp is leuk en we bellen ook. Was het al maar vast vrijdag
En het is een donkere meid en dus meer mijn smaak
Ik lees hier tot zover minder zoeneindes dan ik had verwacht, dan hoef je je niet druk te maken om wat je zegt. Meestal appen ze dan savonds of de dag erna dat ze het leuk gehad hebben en dan kom je vanzelf op een tweede afspraak. Als ik het echt naar me zin heb gehad dan zeg ik vaak ergens aan het einde letterlijk dat ik het gezellig vond of leuk heb gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 00:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat doe jij aan het einde van een date dan? Als het zo klikte voor je gevoel? Of wat zeg je?
Omdat wij heel erg op één lijn liggen qua denkwijze denk ikquote:Op maandag 16 december 2013 09:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
[..]
Waarom herken ik mezelf altijd heel erg als ik jouw berichten lees?Maar dat is idd wat ik ook doe. Naar mijn gevoel luisteren. Dat van die 2e date plannen vind ik wel een hele vreemde actie, maar zoals je hierboven kunt lezen heb ik dit ook al eens meegemaakt. Overigens moest ik het toen zelf nog uit haar halen ook, want appen deed ze al een paar dagen niet meer toen en ik was wel benieuwd hoe het met de afspraak stond.
Ze had je toch ook nog altijd kunnen aanspreken op Facebook?quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies gewoon duidelijkheid gaan halen (tot op zekere hoogte) als de dame in kwestie het laat sudderen.. Ik had het laatst ook, was haar telefoon kaduuk en alle nummers kwijt.. Ze was blij dat ik een sms stuurde.
Mensen zitten niet hele dagen met de telefoon in de hand en hebben ook andere dingen te doen. Ik kijk tegenwoordig hoe lang het duurt voordat de ander met een reactie uit haarzelf komt.. Heel verhelderend en een goede les / test voor mijn geduld, aangezien dat een schone zaak is.
Had gekund, maar ik ga niet iedere date toevoegen aan Facebookquote:Op maandag 16 december 2013 10:45 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ze had je toch ook nog altijd kunnen aanspreken op Facebook?
Ik heb nu veel contact met een 18-jarige, maar godverdomme die sturen wat af![]()
Na mijn wintersport hebben we eindelijk een date, maar we hebben tijdens stappen wel al gekust. Dus dat zit nog wel goed.
Klopt ;-).quote:Op maandag 16 december 2013 10:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Omdat wij heel erg op één lijn liggen qua denkwijze denk ik![]()
.
Precies gewoon duidelijkheid gaan halen (tot op zekere hoogte) als de dame in kwestie het laat sudderen.. Ik had het laatst ook, was haar telefoon kaduuk en alle nummers kwijt.. Ze was blij dat ik een sms stuurde.
Mensen zitten niet hele dagen met de telefoon in de hand en hebben ook andere dingen te doen. Ik kijk tegenwoordig hoe lang het duurt voordat de ander met een reactie uit haarzelf komt.. Heel verhelderend en een goede les / test voor mijn geduld, aangezien dat een schone zaak is.
Helemaal niks mis met zoeneindes hoorquote:Op maandag 16 december 2013 09:56 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Klinkt goed, weet je al wat je gaat klaar maken vrijdag?
[..]
Ik lees hier tot zover minder zoeneindes dan ik had verwacht, dan hoef je je niet druk te maken om wat je zegt. Meestal appen ze dan savonds of de dag erna dat ze het leuk gehad hebben en dan kom je vanzelf op een tweede afspraak. Als ik het echt naar me zin heb gehad dan zeg ik vaak ergens aan het einde letterlijk dat ik het gezellig vond of leuk heb gehad.
Ik ga ook (bijna) altijd voor een zoeneinde. Fuck it, gewoon proberenquote:Op maandag 16 december 2013 12:07 schreef LesMiserables het volgende:
Ik ga er in principe altijd wel voor en het is inderdaad lekker simpel, ik weet alleen niet of het de norm is. Het gesprek word ook altijd wat losser nadat je gezoend hebt en dan kan je vaak iets beter peilen wat ze voor je voelen.
Na een 1e date al een zoeneinde? Dat heb ik echt zelden meegemaakt. Wel op latere dates hoor, maar bij een 1e date durf ik dat meestal nog niet aan. Ook al vind ik iemand nog zo leuk. Tenzij het echt heel erg overduidelijk is dat ze er op uit is. Maar goed, nogmaals, dat maak ik zelden mee op een 1e date.quote:Op maandag 16 december 2013 12:07 schreef LesMiserables het volgende:
Ik ga er in principe altijd wel voor en het is inderdaad lekker simpel, ik weet alleen niet of het de norm is. Het gesprek word ook altijd wat losser nadat je gezoend hebt en dan kan je vaak iets beter peilen wat ze voor je voelen.
Heb ook nog geen date gehad zonder zoeneindequote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Na een 1e date al een zoeneinde? Dat heb ik echt zelden meegemaakt. Wel op latere dates hoor, maar bij een 1e date durf ik dat meestal nog niet aan. Ook al vind ik iemand nog zo leuk. Tenzij het echt heel erg overduidelijk is dat ze er op uit is. Maar goed, nogmaals, dat maak ik zelden mee op een 1e date.
Escaleren?quote:Op maandag 16 december 2013 12:23 schreef LesMiserables het volgende:
Ik date best veel online en heb eigenlijk nog nooit een eerste date zonder gehad, eigenlijk alle vrouwen willen het volgens mij wel en ze vinden het ook wel prettig als je laat zien dat je ervoor wilt gaan. Daarnaast kan je zo natuurlijk ook op latere dates weer iets sneller escaleren als je het eerste zoen verhaal al gehad hebt.
pua taalquote:
.. is toch duidelijk ? Niemand date ook voor de sexquote:
het gaat om de lingo die je hanteertquote:Op maandag 16 december 2013 12:34 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
.. is toch duidelijk ? Niemand date ook voor de sex?
@rhubarbje
Noem het hoe je het noemen wilt, sex hoort toch ook gewoon bij daten :/. Ik vind het cht niet erg om te wachten maar liever niet onnodig.
Ook dat herken ik weer bij mezelf.quote:Op maandag 16 december 2013 12:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb op de eerste dates over het algemeen geen zoeneinde.. Meestal begin ik eerst aan iemand te plukken en als daar een response uitkomt, dan weet je snel genoeg of zoenen er ook inzit..
Aan de andere kant, je bent er om te daten, gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen
Hahaquote:Op maandag 16 december 2013 12:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ook dat herken ik weer bij mezelf.Ik heb idd bij een eerste date (meestal) ook geen zoeneinde. Wel apart dat mensen dat hier als heel normaal ervaren. En daar kan ik wellicht nog wat van opsteken, maar de laatste tijd date ik voornamelijk veel vrouwen via Tinder die uberhaupt helemaal geen internetdate ervaring hebben. Zou het hen niet afschrikken dan?
Oh ja, dat had ik laatst nog bij één van mijn eerste tinderdates. Toen zat ik terug in de auto en dacht damn volgens mij had ik die gewoon kunnen zoenen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha. Achteraf gezien heb ik zoveel kansen gemist om lekker te zoenen, op het moment suprême heb ik het niet zo snel door dat het een zoenmoment is, achteraf wel
. Precies, er iets van leren en gewoon doen, als ze het niet willen dan draaien ze hun gezicht vanzelf wel weg
Eckte eckte zoenen tijdens het fietsenquote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef LesMiserables het volgende:
Wat ik zelf prettig vind is het zoenmoment min of meer zelf bepalen. Ik wacht nooit tot het einde omdat het dan nogal geforceerd over kan komen. Tijdens het lopen vind ik veel relaxter vaak.
Als je vrouwen laat voelen dat je hun gaat zoenen is het voor hun ook prettiger en voor jezelf. Zij kunnen je dan 'dissen' op een niet al te harden manier.
@MCOT
Vrouwen die een zoen verwachten is niet alleen bij internet daten maar bij alle soorten daten.
Een keer geprobeerd, nooit meerquote:Op maandag 16 december 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eckte eckte zoenen tijdens het fietsen
Nee is ideaal. Het is meestal kwestie van haar hand pakken, dan stopt ze met lopen, naar je toe trekken, aankijken, beetje lachen ervoor gaan, als je bijna haar lip kan aanraken wacht ik persoonlijk het liefst even en dan gaat het vanzelf.quote:Op maandag 16 december 2013 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
Bij het lopen loop je toch naast elkaar
Lijkt me erg onhandig en awkward allemaal
Haha, stuur in elkaar en daar lig je dan gezellig samen op de grond te kijkenquote:Op maandag 16 december 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eckte eckte zoenen tijdens het fietsen
ik vind het klinken alsof 2 16 jarigen gaan kussenquote:Op maandag 16 december 2013 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nee is ideaal. Het is meestal kwestie van haar hand pakken, dan stopt ze met lopen, naar je toe trekken, aankijken, beetje lachen ervoor gaan, als je bijna haar lip kan aanraken wacht ik persoonlijk het liefst even en dan gaat het vanzelf.
Vrouwen kunnen nou eenmaal multitasken.quote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het klinken alsof 2 16 jarigen gaan kussen
en als iemand mijn hand pakt, sta ik niet automatisch stil hoor
ik kan namelijk lopen terwijl ik iets of iemand vast heb
Al een aantal jaar
Want dan zoent zij je? Of hoe gaat het dan ineens 'vanzelf' aangezien alles daarvoor ook niet vanzelf gingquote:Op maandag 16 december 2013 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
wacht ik persoonlijk het liefst even en dan gaat het vanzelf.
Ja dat gevoel krijg ik ook een beetje. Alsof we een stel pubers zijn. Ik voel zelf meestal wel aardig aan wanneer ik iemand kan zoenen of niet. En meestal heb ik dat gevoel bij de 1e date nog niet. Ik zou het persoonlijk raar vinden als een vrouw zich hierdoor beledigt zou voelen.quote:Op maandag 16 december 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het klinken alsof 2 16 jarigen gaan kussen
en als iemand mijn hand pakt, sta ik niet automatisch stil hoor
ik kan namelijk lopen terwijl ik iets of iemand vast heb
Al een aantal jaar
Misschien voelen ze zich wel beledigt, maar zeggen ze het niet.. Weet je het nog nietquote:Op maandag 16 december 2013 13:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik ook een beetje. Alsof we een stel pubers zijn. Ik voel zelf meestal wel aardig aan wanneer ik iemand kan zoenen of niet. En meestal heb ik dat gevoel bij de 1e date nog niet. Ik zou het persoonlijk raar vinden als een vrouw zich hierdoor beledigt zou voelen.
Hmm je hebt gelijkquote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef LesMiserables het volgende:
Ik vind het lief dat je in de aanval gaat maar ik heb niks tegen jou. Het werkt prima, bij vrouwen tussen de 18 en 35 en dat weet ik uit ervaring. Als je een leuke date met een jongen gehad hebt en hij pakt je hand en staat stil dan stop jij ook, reken er maar op.
@Cue
Meestal zoen ik haar soms andersom maar is kwestie van halve centimeter.
Tja, wie weet. Misschien moet ik het idd maar proberen ook gewoon in het vervolg. Het is niet alsof mijn laatste 4 dates nu echt succesvol waren.quote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Misschien voelen ze zich wel beledigt, maar zeggen ze het niet.. Weet je het nog niet![]()
Laat ik eerst maar bij het zoenen zelf komen, of ze het kan komt daarna welquote:Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef schermafbeelding het volgende:
Hoe een vrouw zoent zegt ook wel wat over de vrouw zelf vind ik. Als ze niet kan zoenen vind ik dat een groot minpunt.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Fascination het volgende:
LesMiserables neemt het puastokje van firefly over. Wat moeten we ook zonder pua in ons midden die ons adviseert.
Ik was al in zijn posthistory aan het kijken of hij misschien toevallig net op fok kwam toen firefly hier weer eens weggestuurd wasquote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Fascination het volgende:
LesMiserables neemt het puastokje van firefly over. Wat moeten we ook zonder pua in ons midden die ons adviseert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |